Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Γερμανός δημοσιογράφος για Τσίπρα: Κι αν δεν θέλεις να είσαι αδελφός μου…

Ο δημοσιογράφος Μίχαελ Μάρτενς παρουσιάζει το ζήτημα που προέκυψε με τη συνέντευξή του από τον επικεφαλής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα που έληξε άδοξα
Με τη γερμανική παροιμία «κι αν δεν θέλεις να είσαι αδελφός μου… (θα σου σπάσω το κεφάλι)» ως τίτλο, παρουσιάζει στη σημερινή Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung ο δημοσιογράφος Μίχαελ Μάρτενς (φωτό) παρουσιάζει το ζήτημα που προέκυψε με ***τη συνέντευξή του από τον επικεφαλής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα που έληξε άδοξα.
Ο κ. Μάρτενς παραθέτει απομαγνητοφωνημένη την συνομιλία του με τον κ. Τσίπρα, ενώ αναφέρεται και σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Αυγή», την οποία χαρακτηρίζει «κομματική εφημερίδα» και την παρομοιάζει με την «Bayernkurier», η οποία εκδίδεται στην Βαυαρία από τους Χριστιανοκοινωνιστές (CSU).
Στο δημοσίευμα της «Αυγής», σύμφωνα με το γερμανικό άρθρο, ο κ. Μάρτενς «φαίνεται να έχει εμπνευστεί από το ύφος ανθύπατου, με το οποίο συνηθίζουν να εμφανίζονται οι συμπατριώτες του, πολιτικοί και στελέχη της τρόικας, όταν κάνουν βόλτες στα γραφεία της ελληνικής κυβέρνησης».
Η συνέντευξη, σύμφωνα με τον Γερμανό ανταποκριτή στην Νοτιοανατολική Ευρώπη -με έδρα στην Κωνσταντινούπολη- διήρκεσε επτά λεπτά και πενήντα δευτερόλεπτα και περιελάμβανε πέντε ερωτήσεις, έως ότου ο κ. Τσίπρας «πετάξει έξω» τον δημοσιογράφο.
Στην πρώτη ερώτηση ο κ. Μάρτενς ερωτά τον Αλέξη Τσίπρα αν διαθέτει χιούμορ, αναφερόμενος κατόπιν στις γελοιογραφίες της «Αυγής» που παρουσίαζαν την Άγγελα Μέρκελ να μιλά με τον Αδόλφο Χίτλερ.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης απαντά ότι η σάτιρα δεν έχει περιορισμούς και παραπέμπει σε δημοσιεύματα των περιοδικών Focus και Spiegel για την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Τονίζει δε ότι αυτή η σάτιρα και στις δύο πλευρές «χαρακτηρίζεται συχνά από λεπτή αίσθηση του χιούμορ, η οποία όμως συχνά αδικεί την πολιτικώς ορθή σκέψη, την οποία πρέπει να έχουμε στις σχέσεις των δύο λαών».
Σε επόμενη ερώτηση, ο δημοσιογράφος αποδίδει σε στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ εκφράσεις όπως «Δ’ Ράιχ» και «Κουίσλινγκ» τους Γ. Παπανδρέου και Αντ. Σαμαρά, για να του επισημάνει ο κ. Τσίπρας ότι δεν διαθέτει σωστή ενημέρωση και ότι τέτοιες απόψεις εκπροσωπούνται από την εθνικιστική δεξιά.
 «Ο ΣΥΡΙΖΑ πιστεύει ότι το πρόβλημα δεν αφορά τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, αλλά ότι είναι ευρωπαϊκής φύσης και απαιτεί ευρωπαϊκή λύση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ διαφωνεί με τις πολιτικές της κυρίας Μέρκελ, οι πολιτικές αυτές καταστρέφουν όχι μόνο την Ελλάδα, αλλά και ολόκληρη την Ευρώπη» τονίζει ο κ. Τσίπρας, σύμφωνα με το γερμανικό δημοσίευμα.
Ο κ. Μάρτενς στο άρθρο του σχολιάζει ότι «ο πιθανός μέλλων πρωθυπουργός της Ελλάδας μιλά ήσυχα και ήρεμα, αλλά οι εκφράσεις του προσώπου και η γλώσσα του σώματός του δείχνουν ότι είναι θυμωμένος» και συνεχίζει: «Πιθανόν γνωρίζει ακριβώς ότι ο ισχυρισμός πως η εφημερίδα του κόμματός του δεν χρησιμοποιεί απερίγραπτες συγκρίσεις με τους Ναζί είναι λάθος.
Ακόμη και μια βιαστική ανάγνωση της “Αυγής” το αποδεικνύει.
Όχι μόνο γελοιογραφίες, όπως το τηλεφώνημα μεταξύ Μέρκελ-Χίτλερ, το αποδεικνύουν», σημειώνει ο δημοσιογράφος και παραθέτει αποσπάσματα από δημοσιεύματα της «Αυγής», τα οποία, όπως λέει, αποδεικνύουν τον ισχυρισμό του, αλλά και σχετικές δηλώσεις του αρχηγού των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνου Καμμένου, για να καταλήξει ότι «ο αριστερός λαϊκιστής Τσίπρας και ο δεξιός λαϊκιστής Καμμένος συνεργάζονται – ζουν σε παρόμοιους κόσμους».

Σχετική είναι η προτελευταία ερώτηση του Μίχαελ Μάρτενς προς τον κ. Τσίπρα: «Αν τέτοιες δηλώσεις προέρχονται μόνο από εθνικιστές, γιατί φλερτάρετε με ημιφασιστικά κόμματα, όπως οι Ανεξάρτητοι Έλληνες;». «Φλερτ με…;», ερωτά ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
«Με ημιφασιστικά κόμματα», επαναλαμβάνει ο δημοσιογράφος. «Ημι….;», λέει ξανά ο κ. Τσίπρας. «…φασιστικά κόμματα», επανέρχεται ο κ. Μάρτενς.
«Και πάλι, δεν είστε καλά πληροφορημένος.
 Δεν μπορείτε να χαρακτηρίζετε ημιφασιστικό ένα κόμμα το οποίο εκπροσωπείται στη Βουλή και έχει μια διαφοροποιημένη δημοκρατική παρουσία στην πολιτική ζωή.
Ακόμη και αν διαφωνούμε μαζί τους σε μια σειρά από θέματα, δεν επιτρέπεται κανείς να χαρακτηρίζει ημι-φασιστικό ένα κόμμα, το οποίο εκφράζει μια πολιτικά σωστή θέση για την κυρία Μέρκελ.
Και θα ήθελα να σας παρακαλέσω να αλλάξετε την διατύπωση της ερώτησής σας» απαντά ο Αλέξης Τσίπρας.

«Ο Τσίπρας έχει δίκιο» παραδέχεται ο δημοσιογράφος στο σημερινό του άρθρο και συνεχίζει:
 «Η λέξη “ημιφασιστικό” είναι ανάρμοστη, μια ανόητη υπερβολή.
Ο χαρακτηρισμός “λαϊκιστικό δεξιό” θα ήταν καλύτερος για το κόμμα. Λίγο μετά τη συνέντευξη απολογήθηκα για την επιλογή των λέξεων γραπτώς στον Τσίπρα. Αλλά δεν ήταν αυτό το θέμα για εκείνον. Στο να με πετάξει έξω συνέβαλε η πέμπτη ερώτηση.
Αυτή ήταν:
 ”Τον Ιούνιο του 2012 είπατε ότι τα κυβερνητικά κόμματα, Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ, υπέστειλαν την ελληνική σημαία και την παρέδωσαν στην Άνγκελα Μέρκελ. Έτσι, τουλάχιστον, μεταφέρθηκαν οι δηλώσεις σας από τα ΜΜΕ. Μπορείτε να εξηγήσετε τι σήμαινε αυτό;”».
«Τον Ιούνιο;» ερωτά ο κ. Τσίπρας. «Τον Ιούνιο του 2012 είπατε, σύμφωνα με την “Καθημερινή”, ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ υπέστειλαν την ελληνική σημαία και την παρέδωσαν στη Μέρκελ. Αν πρόκειται για ακριβή μεταφορά -κάτι που δεν το γνωρίζω- τι σήμαινε;» επαναλαμβάνει ο δημοσιογράφος, για να απαντήσει ο Έλληνας πολιτικός: «Δεν θυμάμαι να έχω πει κάτι τέτοιο».
 Με αυτή τη φράση, αναφέρει στο άρθρο του ο κ. Μάρτενς, ο κ. Τσίπρας έδωσε τέλος στη συνέντευξη, παραπονούμενος για κακοήθεις ερωτήσεις και λέγοντας ότι ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις παρέδωσαν την ελληνική σημαία στην κυρία Μέρκελ.
Ο Γερμανός δημοσιογράφος αναφέρεται, σε αυτό το σημείο, σε βίντεο από την κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του Αλέξη Τσίπρα πριν από τις εκλογές του Ιουνίου του 2012, το οποίο, όπως υποστηρίζει, αποδεικνύει το αντίθετο, καθώς και σε σχετικό δελτίο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.
Τρεις ώρες μετά το τέλος της συνέντευξης, η συνεργάτιδα του κ. Τσίπρα, Δανάη Μπαντογιάννη, τηλεφώνησε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, στον κ. Μάρτενς και απαίτησε να μάθει με ποιους Έλληνες συναδέλφους του είχε συναντηθεί την ίδια μέρα ο Γερμανός δημοσιογράφος και ποιοι ήταν οι πληροφοριοδότες του κατά την προετοιμασία των ερωτήσεων.
Ανέφερε δε, υποστηρίζει ο κ. Μάρτενς, το όνομα ενός γνωστού Αθηναίου δημοσιογράφου.
 «Ο ΣΥΡΙΖΑ επικοινώνησε με Έλληνες δημοσιογράφους και ρώτησε εάν είχαν μιλήσει “με τον Γερμανό”», αναφέρεται στο άρθρο.
«Όταν αρνούμαι επανειλημμένα ότι συναντήθηκα με γνωστό δημοσιογράφο της εφημερίδας “Καθημερινή”, η Μπαντογιάννη επανέρχεται» λέει ο κ. Μάρτενς, ρωτώντας τον εάν είναι βέβαιος ότι δεν είχε μιλήσει την ίδια μέρα με κάποιον από την “Καθημερινή”».
 «Εάν ο Αλέξης Τσίπρας και οι άνθρωποί του αποκαλούν έναν δημοσιογράφο “ανήθικο”, ο οποίος τους φέρνει αντιμέτωπους με τις ίδιες τις δικές τους δηλώσεις, αυτό δεν λέει, τελικά, περισσότερα για τους ίδιους και τον πολιτισμό του δικού τους πολιτικού διαλόγου από ό,τι για εκείνον ο οποίος παραθέτει τα λεγόμενά τους;» καταλήγει το ολοσέλιδο άρθρο.

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΟΥΜΠΩΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΟΥ ΣΟΥ (ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΜΠΟ)...

Ρε πατραχείλη ανθρωποφάγε, φαίνεται το αράπικο... τσουτσούνι σου. Η ελληνοφάνεια σου μάρανε! Έλληνας δεν πρόκειται να γίνεις, ΠΟΤΕ! 
Διαβάστε παρακάτω μια γυμνή αλήθεια, γι' αυτόν τον τσόντα Έλληνα των συχαμερών και ελληνοφώνων ΜΜΕ, που μας τον ζήλεψαν και μας το πήραν οι Αμερικανοί (δόξα τω θεώ, ένας πατραχείλης λιγότερος), στους οποίους αμερικανούς οι δύο στους τρεις, πλέον, είναι ανθρωποφάγοι και αράπηδες!


Υπερήφανοι μόνο για τον Αντετοκούμπο;
Γράφει ο Ναπολέων Λιναρδάτος
Τα ΜΜΕ δεν σταμάτησαν να επαναλαμβάνουν το πόσο διδακτική είναι η περίπτωση του Γιάννη Αντετοκούμπο. Ήταν η εβδομάδα που αν κάποιος έκανε το λάθος να πιστέψει τα ΜΜΕ, θα είχε την εντύπωση ότι στην Ελλάδα τις τελευταίες  δεκαετίες έχει μεταναστεύσει μόνο ο κ. Αντετοκούμπο.
Με την υπόθεση Αντετοκούμπο δημιουργείται ένα ερώτημα: Τι ήταν αυτό που έκανε την συγκεκριμένη περίπτωση να είναι τόσο εξαιρετικά κατάλληλη σε ότι αφορά το θέμα της μετανάστευσης στην Ελλάδα; Γιατί, για παράδειγμα, δεν αφορά το μεταναστευτικό θέμα η περίπτωση του Αφγανού που έσπρωξε την φοιτήτρια στο γκρεμό στην Κέρκυρα; Γιατί δεν αφορά το μεταναστευτικό, η περίπτωση του Πακιστανού που σκότωσε το ζευγάρι  στο Αλιβέρι Ευβοίας, πρώτα τον σύζυγο και μετά την γυναίκα «όταν συνέθλιψε το κεφάλι της, στην αυλή του σπιτιού, την ώρα που εκείνη προσπαθούσε να ξεφύγει»;
Πόσο συχνά βλέπετε τα ΜΜΕ να ασχολούνται με το μεταναστευτικό κάθε φορά που συμβαίνει ένα ακόμα στυγερό έγκλημα με θύτη αλλοδαπό; Γιατί η καθημερινότητα του Έλληνα με τους φόνους, τους βιασμούς, τους ξυλοδαρμούς, τις ληστείες και τις κλοπές δεν αφορά την συζήτηση για το μεταναστευτικό; Γιατί το κόστος στον Έλληνα φορολογούμενο για την εκπαίδευση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των μεταναστών δεν δημιουργεί ρεπορτάζ και άρθρα για το μεταναστευτικό; Γιατί το γεγονός ότι Έλληνες γονείς δεν μπορούν να βάλουν τα παιδιά τους σε ένα παιδικό σταθμό, επειδή οι θέσεις είναι πιασμένες από παιδιά αλλοδαπών, δεν απασχολεί την κα Τρέμη και τον κ. Πρετεντέρη;
Γιατί η κα Τρέμη και ο κ. Πρετεντέρης δεν είναι υπερήφανοι και για τον Ιλίρ Κούπα και τους άλλους Αλβανούς δραπέτες που κυκλοφορούν ελεύθεροι από τον Μάρτιο; Έστω και αν συλληφθούν εντός της εβδομάδας, όλο και κάποιο παγκόσμιο ρεκόρ θα έχουν σπάσει. Γιατί δεν γεμίζουν τα στήθη τους με υπερηφάνεια μιας και το 63% των κρατουμένων στις φυλακές είναι αλλοδαποί;

(σ.σ.Σ: Και η Τρέμη και ο Πρετεντέρης, δεν θρήνησαν ακόμα ΚΑΝΕΝΑ θύμα δικό τους από αυτά τα λαθρομεταναστευτικά ποντίκια, ή δεν τους... γάμησε κανένας, γι' αυτό κελαηδούν κλέφτικα. Τα ίδια έλεγε κι ο Κούνδουρος, μέχρι να του χώσουν το μαχαίρι στο λαιμό. Τώρα τι λέει; πηγαίνετε να του πάρετε μια συνέντευξη...)
Η πικρή αλήθεια είναι ότι τα ΜΜΕ επιτρέπουν την συζήτηση για το μεταναστευτικό μόνο όταν νομίζουν ότι το γεγονός που καλύπτουν ωφελεί την πολυπολιτισμική τους ατζέντα. Έτσι η ειδική και σπάνια περίπτωση Αντετοκούμπο είναι καθόλα σχετική για το μεταναστευτικό, αλλά όχι η άγρια και αλματώδη αύξηση της εγκληματικότητας που αγγίζει σχεδόν κάθε Έλληνα.
Προσφάτως η Ελβετία πέρασε δρακόντειους νόμους για την λαθρομετανάστευση και νέους αυξημένους περιορισμούς στην χορήγηση ασύλου. Να σημειώσουμε εδώ, ότι η Ελβετία σε καμία περίπτωση δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε εμείς. Καμία χώρα στην Ευρώπη δεν αντιμετωπίζει το δικό μας πρόβλημα σε τόση μεγάλη έκταση και βαθμό. Παρόλα αυτά, η μια μετά την άλλη, παίρνουν αυστηρά μετρά για την ανακοπή της λαθρομετανάστευσης και τον επαναπατρισμό όλων όσων έχουν ήδη εισβάλει στις χώρες τους. Μόνο στην Ελλάδα, την χώρα με το μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ όλους, είναι αποδεκτό από την κυβέρνηση, την πολιτική τάξη γενικότερα και τα ΜΜΕ να εισβάλει στην χώρα όποιος και όποτε θέλει. Μόνο στην Ελλάδα το να επιβληθεί ο νόμος και η τάξη, να αποφασίσουμε εμείς ποιος μπαίνει και πότε, να έχουμε μια μεταναστευτική πολιτική με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του Έλληνα πολίτη θεωρείται ρατσισμός.  
Η περίπτωση του κ. Αντετοκούμπο δεν είναι άσχετη με το μεταναστευτικό. Όμως, ποιος λογικός άνθρωπος μπορεί να μας πει ότι
είναι αντιπροσωπευτική του όλου φαινομένου; Επίσης, κάθε λαθρομετανάστης που εισβάλει στην Ελλάδα δεν είναι απαραιτήτως ένας ακόμα στυγερός εγκληματίας. Δυστυχώς, όμως, ένας σημαντικός αριθμός είναι. Αν ελέγχαμε τα σύνορα μας, αν υπήρχαν αυστηροί περιορισμοί και έλεγχοι, αν επιλέγαμε εμείς ποιος μπαίνει και πως, τότε οι εξαιρέσεις του σήμερα θα ήταν ο κανόνας του αύριο

(σ.σ.Σ: Κάποτε αυτά τα σύνορα -που σήμερα έγιναν ξέφραγο αμπέλι- τα φύλαγε ο αρχιδάτος Ελληνικός στρατός. Και δεν έμπαινε κουνούπι. Σήμερα ο Στρατός αυτός, φόρεσε ζαρτιέρες και κυκλοφορεί με στριγγάκια στο διαδίκτυο. Ενώ οι στρατιωτικοί μας, κατά πως λέμε και στο χωριό μας, απλά, γαβανίζονται!.. Ή περιμένουν τον Γ'Π.Π., να αποδείξουν την αξία τους στα... αμερικανάκια του ΝΑΤΟ και των άλλων διεθνών βρωμο-οργανισμών!..)

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΟΗΤΑ-ΓΑΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ...

Στην σκιά του Ανδρέα Παπανδρέου  
Ναπολέων Λιναρδάτος
Όσο και να θέλαμε να το αποκρύψουμε, η Νέα Δημοκρατία του σήμερα ανήκει στον Ανδρέα Παπανδρέου του χθες. Η σημερινή ηγεσία της ΝΔ δεν ευθύνεται γι’ αυτό το χάλι, από την άλλη δεν κάνει και τίποτε για να το αλλάξει.
Μετά από τρία χρόνια βάρβαρων φοροεπιδρομών και περικοπών επί δικαίων και αδίκων, επιτέλους η κυβέρνηση τόλμησε να κάνει και μια μεταρρύθμιση, το κλείσιμο της ΕΡΤ. Το αρχικό σχέδιο ήταν να μείνουν 700 και να απολυθούν με γενναιόδωρες αποζημιώσεις οι υπόλοιποι. Τελικά όλοι θα πάρουν αποζημίωση και το 80% των “απολυμένων” θα επιστρέψουν στην νέα ΕΡΤ. Με τέτοιους μεταρρυθμιστές τι θέλουμε τους λαϊκιστές.   
Η αλήθεια είναι ότι  οι άλλοι δύο κυβερνητικοί εταίροι τράβηξαν το θέμα στα άκρα. Αλλά η υποχώρηση της ΝΔ ήταν πολύ μεγαλύτερη από όσο θα έπρεπε. Αυτή η μεγάλη ήττα στο θέμα της ΕΡΤ δεν ήταν τυχαία. Όταν το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ έσπρωχναν τον κ. Σαμαρά προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση δεν υπήρχε καμία άλλη δύναμη να τραβά προς την αντίθετη κατεύθυνση. Οι βουλευτές και τα στελέχη της ήταν απλά αμέτοχοι.
Με ελάχιστες εξαιρέσεις, για τους βουλευτές και στελέχη της ΝΔ το όλο θέμα της ΕΡΤ ήταν απλά ένας πονοκέφαλος. Στην καλύτερη περίπτωση μια ίσως υποχρέωση στην τρόικα, ή στην χειρότερη, μια έκφραση ιδιοτροπίας του πρωθυπουργού. Οι πολίτες που παραδοσιακά ψηφίζουν ΝΔ είναι κάπως πιο μπροστά σε αυτά τα θέματα, αλλά ο κομματικός μηχανισμός είναι πλήρως ταγμένος στον πασοκικό κρατισμό του Ανδρέα Παπανδρέου. Γι΄αυτό έχουν και τόσο μεγάλη αγάπη στον Κώστα Καραμανλή, τον αρχηγό της ΝΔ που εξέφρασε με απίστευτη πληρότητα το Παπανδρεϊκό όραμα για την Ελλάδα εκτοξεύοντας στα ύψη τις δαπάνες, τον δανεισμό και τους διορισμούς του κράτους. Παρεμπιπτόντως, την εποχή του κ. Καραμανλή το χαράτσι της ΕΡΤ αυξήθηκε 30%, και οι εργαζόμενοι σε αυτή κόντεψαν τις 6.000.
Το μέσο στέλεχος της ΝΔ είναι εμποτισμένο με τις αρχές του Παπανδρεϊκού λαϊκισμού. Η βασική αρχή του στελέχους είναι η εκμετάλλευση του κρατικού μηχανισμού για προσωπικό όφελος, αυτό που μετράει είναι οι διορισμοί, οι προμήθειες, οι παντός είδους διευθετήσεις και διευκολύνσεις. Κάπου εκεί προσδιορίζονται τα όρια της πολιτικής. Το φιλελεύθερος και συντηρητικός είναι απλά ταμπέλες για να ξεχωρίζουμε από το παραδίπλα μαγαζί. Εξάλλου αρχές και πιστεύω είναι η δουλειά της αριστεράς. 
Ο μηχανισμός της ΝΔ μπορεί να θέλει να συνεχίσει τα πράγματα ως έχουν, αλλά οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Όσοι έχουν απομείνει να εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα δεν μπορούν να συντηρούν τα εκατομμύρια των υπαλλήλων του κράτους, τους συνταξιούχους, τους άνεργους και τον υπόλοιπο οικονομικά ανενεργό πληθυσμό της Ελλάδας. Το θέμα είναι απλό, η αριθμητική δεν βγαίνει.
Η Ελλάδα έχει μια και μοναδική έξοδο από την κρίση. Να μειωθούν οι δαπάνες τους κράτους για να μπορέσουν να μειωθούν οι φόροι και οι εισφορές ώστε η να αυξηθεί η ζήτηση για εργασία στον ιδιωτικό τομέα. Να μειωθεί ο κρατικός παρεμβατισμός και η γραφειοκρατία, να ανοίξουν οι αγορές ώστε να μπορούν να γίνουν επενδύσεις στην Ελλάδα από μικρούς, μεσαίους και μεγάλους σε όλους τους τομείς χωρίς να χρειάζεται η ειδική παρέμβαση πρωθυπουργού, ή υπουργού, ή οποιανδήποτε άλλου κρατικού παράγοντα. Όλα αυτά θα έπρεπε να έχουν γίνει χθες.
Τρία χρόνια μετά από την “επίσημη” έναρξη της κρίσης ακόμα προσπαθούμε να δούμε πως θα διατηρήσουμε την Ελλάδα που χρεοκόπησε. Όποιος όμως επαγγέλλεται ότι τα πράγματα μπορεί να μείνουν ως έχουν, λέει ψέματα στους Έλληνες πολίτες - ψέματα που αγγίζουν τα όρια της εθνικής προδοσίας. Αν δεν γίνουν μεγάλες αλλαγές, κι΄αν δεν γίνουν γρήγορα, η ελληνική σοβιετία θα συνεχίσει να είναι μια χώρα παραγωγής φτώχειας και απόγνωσης.
Η πολιτική τάξη είναι τόσο ανίκανη που στο τέλος δεν αποκλείεται να έχουμε τις αρνητικές συνέπειες του μνημονίου αλλά και την τελική καταστροφή μιας άτακτης χρεοκοπίας. Το “καλό” σενάριο, βάση των σημερινών δεδομένων, είναι ο αργός και οδυνηρός θάνατος μιας Ελλάδας της επαιτείας. Στην σκιά του Ανδρέα Παπανδρέου δεν υπάρχει ελπίδα ούτε για την Νέα Δημοκρατία, ούτε και για την Ελλάδα.

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ

ΑΡΓΥΡΙΟΣ Γ. ΔΑΓΚΊΛΑΣ
ΣΑΝΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ - 63073
 

Η/Τ: haos290@gmail.com - Ιστοσελίδος "Χάους Διεθνούς"
ΣΑΝΑ, 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013 

"Το Ελληνικό Δημόσιο, δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνει "Δημόσιο"
αν δεν απολυθεί ή δεν συνταξιοδοτηθεί,
και ο τελευταίος σημερινός κηφηνοϋπάλληλός του".

ΠΡΟΣ:
α) ΥΠΟΥΡΓΟ Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας
Πειραιώς 40, 10437 - ΑΘΗΝΑΙ
β) Ανάρτηση ως έχει, σε ιστοσελίδες Διαδικτύου
 


Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
  1. Από την 1η Ιανουαρίου του 2010, είμαι συνταξιούχος του ΟΓΑ, καταβάλλοντας εμπρόθεσμα στον Οργανισμό όλες τις οικονομικές οφειλές μου, μέχρι δεκάρας του Ευρώ. Αυτός ο συνταξιοδοτικός φορέας, ήταν προσωπική μου επιλογή. Ο ΟΓΑ μέχρι στιγμής, δεν μου έχει αποδώσει εισόδημα συντάξεως (από 1-1- 2Ο10 έως 20-6-2013), ούτε δέκατο του Ευρώ. Σε αλληλογραφία που έχω με τον ΟΓΑ, ή απάντηση ήταν περίπου, "εάν δεν τακτοποιήσεις την εκκρεμότητά σου με τον ΟΑΕΕ, δεν πρόκειται να σου δώσουμε σύνταξη ΠΟΤΕ".
  2. Η συναλλαγή μου με τον ΟΑΕΕ ως ασφαλιστικό φορέα, άρχισε από το 2001. Όταν κι εγώ άρχισα επιτήδευμα στην Οικονομική Υπηρεσία (ΔΟΥ) της περιοχής μου, με την επωνυμία "ΕΚΔΟΣΕΙΣ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ" (Έκδοση επαρχιακών εφημερίδων, περιοδικών). Από το 2001 έως τον Μάιο του 2010, όποτε ήθελε ο ΟΑΕΕ με ασφάλιζε "υποχρεωτικά" -αφού εγώ είχα ήδη μόνιμη ασφάλιση στον ΟΓΑ για τα πάντα- και όποτε ήθελε, με απασφάλιζε (με έδιωχνε), απλά ενημερώνοντάς με, μόνον. Τίποτ' άλλο. Το βιβλιάριο υγείας του ΟΑΕΕ που με υποχρέωσαν να παραλάβω ως ιατροφαρμακευτική ασφάλιση, δεν το χρησιμοποίησα ΠΟΤΕ. Όλα αυτά τα χρόνια, επειδή άλλα πλήρωνα άλλα δεν πλήρωνα, από τα γνωστά χαρτάκια-επιταγές των οφειλών που μου έστελνε ο ΟΑΕΕ μέσω ΕΛΤΑ, αλλά και γιατί πραγματικά, δεν ήξερα πότε ήμουν, και πότε δεν ήμουν ασφαλισμένος στον ΟΑΕΕ, καταλήξαμε στα δικαστήρια και κάποιες οφειλές τις πλήρωσα μέσω διακανονισμού. Μέχρι που σε κάποια στιγμή ο ΟΑΕΕ σταμάτησε, να μου στέλνει κι αυτές τις επιταγές των εισφορών που έπρεπε να πληρώσω στα ΕΛΤΑ (το 2008-9).
  3. Το τελευταίο ενημερωτικό έγγραφο που πήρα από τον ΟΑΕΕ, ήταν 13-5-2010. Στο οποίο μου ζητούσε κάποια δικαιολογικά (ΑΜΚΑ, Βιβλιάριο Ενσήμων, ταχυπληρωμές, ταυτότητα, διακοπή επιτηδεύματος ΔΟΥ, διακοπή Επιμελητηρίου). Τα έστειλα ολα, πλην της διακοπής ΔΟΥ και Επιμελητηρίου.
  4. Στις 24-1-2013, πήραν (ο ΟΑΕΕ) μέσω ανταποκρίτριας του ΟΓΑ στα Σανά (Άννα Πανταζή, υπάλληλος Δήμου Πολυγύρου), ακριβές αντίγραφο Διακοπής του επιτηδεύματος μου στην ΔΟΥ, από 30-6-2011. Ενημέρωση ή όχληση για τυχόν εκκρεμμότητές μου οικονομικές προς τον Οργανισμό ή ελλειπτικά στοιχεία του φακέλου, ΟΥΔΕΜΙΑ πήρα από τον ΟΑΕΕ, για χρονικό διάστημα πέντε (5) μηνών.  
  5. Σήμερα, 20-6-2013, συμπτωματικά έμαθα από τον ΟΓΑ, χωρίς καμία απολύτως, επίσημη ενημέρωση και από αυτόν, αλλά προφορικά μέσω της ανταποκρίτριάς του (Άννας Πανταζή), ότι δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να μου πληρώσουν την σύνταξη (ο ΟΓΑ), αν δεν τακτοποιήσω την εκκρεμμότητά μου με τον ΟΑΕΕ. Σημειωτέον, ότι ο ΟΓΑ είναι ο κύριος και καταληκτικός ασφαλιστικός μου φορέας, ο οποίος μου παρακρατεί παράνομα σύνταξη 3,5 ετών, και μου ωφείλει ήδη, μισθούς 3,5 ετών με όλους τους τόκους. Την οποία στους άλλους συναδέλφους μου του ΟΓΑ, συνταξιούχους, καταβάλει κανονικά από 1-1-2010. 
  6. Στον ΟΑΕΕ Πολυγύρου που πήγα σήμερα 20/6 αμέσως, να μάθω σε ποιο σημείο βρίσκεται η υπόθεσή μου, μια αγέρωχη και ωραία εκεί μέσα που αναπληρούσε και τον Προϊστάμενο Βατζιά Ευθύμιο, με αποστόμωσε ότι ο φάκκελός μου έχει ελλείψεις. Όταν της είπα "φέρε τον φάκκελό μου να δούμε τι ελλείψεις έχει;", διέταξε έναν υποτακτικό της, να της φέρει τον φάκκελο από το ΑΡΧΕΙΟ! Μετά πολλών κόπων και βασάνων, ο φάκκελος ευρέθη, και διεπίστωσε η ίδια η αναπληρώτρια του ΟΑΕΕ στον Πολύγυρο ιδίοις όμμασι, ότι η μόνη εκκρεμμότητα που είχε ο φάκκελος ήταν μόνον το χαρτί διακοπής του Επιμελητρίου! Στην οργίλη αντίδρασή μου ότι "αυτό το χαρτί δεν αποτελεί στοιχείο πληρότητος φακκέλου" (το παραδέχθηκε μετά και η ίδια), και ότι στην αλληλογραφία μου του 2010, έλεγα στον ΟΑΕΕ, "αυτό το χαρτί ζητείστε το υπηρεσιακά" (από το Επιμελητήριο που ήταν δίπλα), μου απάντησε "Εμείς δεν κάνουμε υπηρεσιακές αλληλογραφίες... Αλλά εν πάσει περιπτώσει, είναι θέμα Προϊσταμένου". "Και που είναι ο Προϊστάμενος;", "Είναι άρρωστος ο πατέρας του και έφυγε από την δουλειά". "Και όταν αρρωσταίνουν οι πατεράδες των δημοσίων υπαλλήλων και προϊσταμένων διαλύονται οι δημόσιες υπηρεσίες; Αύριο θα είναι εδώ;". "Όχι, την Τρίτη...". "Γιατί; Αύριο θα αρρωστήσει, ή θα πεθάνει μήπως, η μάνα του;". "Σας είπα κύριε, την Τρίτη...". "Δηλαδή το 3ήμερο του Αγίου Πνεύματος, αυτός το έκανε 5θήμερο, το ξεκίνησε από σήμερα;". "Είπα κύριε, την Τρίτη...". "Ποιος τον αναπληρεί;". "Εγώ". "Ορίστε, άρχισε βλέπεις τον φάκκελο εσύ. Τώρα...". "Είναι θέμα προϊσταμένου,. Αλλά εγώ για να ενημερωθώ στον φάκκελο, πρέπει να τον διαβάζω 10 μέρες(!)...". "Εντάξει. Την Τρίτη που θα έρθω, φρόντισε να τον έχεις αποστηθίσει...". 
Σύμφωνα με τα παραπάνω, ερωτάσθαι κύριε Υπουργέ. Εσείς που βγαίνεται αθυρόστομα κάθε τρεις και μία, διαβεβαιώνεται τον Ελληνικό λαό ότι από τούδε και στο εξής, την "Εποχή της Τρόικας", θα συνταξιοδοτείται, το πολύ, μέσα σε χρονικό διάστημα 3 μηνών:

  1. Γιατί ο ΟΓΑ δεν μου έχει καταβάλει ακόμα την κύρια σύνταξή μου και του ΙΚΑ, που είναι διεκπεραιωμένη σ' αυτόν εδώ και 3 χρόνια; Προφασιζόμενος του κόσμου τις ανοησίες -από τον ΟΑΕΕ θα πάρω, αν θα πάρω σύμφωνα με τα ένσημά μου που έχω καταβάλει ή χρωστώ, ούτε 25 ευρώ τον μήνα! Εγινε μήπως, αβανταδόρος, σκαμνάκι του ΟΑΕΕ, και δεν το έχει καταλάβει;
  2. Με ποιο νόμο του Κράτους, και με ποια αιτία, μου "παρακρατεί" ο ΟΓΑ μισθούς 3,5 ετών;
  3. Με ποιο νόμο του Κράτους, και με ποια δικαιολογία, ο ΟΓΑ "υπεξαιρεί" χρήματα του Ελληνικού δημοσίου προς εμένα, 3,5 ετών;
  4. Οι κύριοι δημόσιοι υπάλληλοι του ΟΓΑ, μπήκαν στον κόπο μήπως, να με ρωτήσουν, αυτά τα τελευταία 3,5 χρόνια απένταρος και άφραγκος εγώ, ΠΩΣ ΖΩ; και από που συντηρούμαι;
  5. Να μου επιστραφούν όλα τα χρήματα που πλήρωσα ως ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στον ΟΑΕΕ, την οποία ούτε χρειάστηκα, ούτε χρησιμοποίησα ποτέ (έχω βιβλιάριο υγείας ΟΓΑ, από το 1980).
Παρακαλώ,
ενεργείστε τάχιστα, ώστε να μου καταβληθεί ΑΜΕΣΩΣ ή σύνταξη μου, του ΟΓΑ.
Ακόμα, ενημερώστε με υπεύθυνα, σε ποιες διώξεις πειθαρχικές ή ποινικές προχωρήσατε, ώστε οι εμπλεκόμενοι παραπάνω υπάλληλοι του δημοσίου να βρεθούν και να τιμωρηθούν (Βατζιάς Ευθύμιος, και Αναπληρώτρια Προϊσταμένη του ΟΑΕΕ Πολυγύρου, Υπάλληλοι του ΟΓΑ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Εάν δεν βρεθούν και δεν τιμωρηθούν παραδειγματικά αυτοί οι υπάλληλοι κύριε Υπουργέ, οι οποίοι συνεχίζουν στο άθλιο ραχατλήδικο και ωχαδερφίστικο καθεστώς της τελευταίας 50ετίας και χρεοκοπίας μας, αυτό το Κράτος, σας το λέμε εμείς υπεύθυνα κύριε Υπουργέ, δεν πρόκειται να γίνει ή να διορθωθεί, ΠΟΤΕ.

Αργύριος Γ. Δαγκίλας
Απλήρωτος Συνταξιούχος του ΟΓΑ.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
  • Γραφείο Πρωθυπουργού.
  • Υπουργό Οικονομικών.
  • Πολιτικά Γραφεία Ν. Δημοκρατίας.
  • Πολιτικά Γραφεία "Χρυσής Αυγής"
  • Πολιτικά Γραφεία "Ανεξαρτήτων Ελλήνων".
  • Πολιτικό Γραφείο Βουλευτού Ελληνικού Κοινοβουλίου Ηλία Κασιδιάρη.
  • Πολιτικό Γραφείο Βουλευτού Ελληνικού Κοινοβουλίου   Παναγιώτη Ηλιοπούλου: p.iliopoulos@parliament.gr
  • Πολιτικό Γραφείο βουλευτου Νίκου Νικολόπουλου: ninikolopoulos@gmail.com
Το παραπάνω αναρτήθηκε στις ιστοσελίδες:
http://haos290.blogspot.gr/
http://dimosiaallilografia.blogspot.gr/
http://tagraptamenoyn.blogspot.gr/

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Καλώς ήρθατε στην νέα πολυπολιτισμική Ευρώπη

Γράφει ο Ναπολέων Λιναρδάτος

Η πραγματικότητα, όπως την βιώνουν οι Ευρωπαίοι πολίτες, βρίσκει τον τρόπο να σπάει την σιωπή των ΜΜΕ και να διακόπτει την ροή της εικονικής ομαλότητας που μεταδίδουν. Κρίμα που αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ένας άνθρωπος έχει χάσει την ζωή του. Κρίμα που η έστω και μερική μετάδοση της πραγματικότητας μπορεί να γίνει μόνο μετά από κάποια ανθρωποθυσία.
Αναρωτιέται κανείς πόσες ανθρώπινες ζωές θα πρέπει να καταστραφούν πριν οι διοικούντες καταλάβουν ότι το πολυπολιτισμικό μοντέλο έχει αποτύχει. Αν κάτι θα έπρεπε να έχει γίνει κατανοητό εδώ και πολλές δεκαετίες στην γηραιά ήπειρο είναι ότι τα πειράματα που στρέφονται ενάντια στην ανθρώπινη φύση αποτυγχάνουν. Το πείραμα του φασισμού απέτυχε με θύματα 50 εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές. Το πείραμα του κομμουνισμού απέτυχε και αυτό έχοντας σφαγιάσει πρώτα 100 εκατομμύρια ανθρώπους. Αν κάτι θα έπρεπε να έχουμε μάθει στην γηραιά ήπειρο είναι να αποφεύγουμε τις θεωρητικές και ιδεαλιστικές φαντασιώσεις της θολοκουλτούρας. Η ανθρώπινη εμπειρία και παράδοση θα πρέπει να είναι οι βασικές πηγές παραγωγής πολιτικής.
Οι δύο ισλαμιστές που αποκεφάλισαν τον 25χρονο Λι Ρίγκμπι πέταξαν το πτώμα του στην μέση του δρόμου και μετά κάλεσαν τους περαστικούς για να κάνουν δηλώσεις. Σταμάτησαν μάλιστα και ένα λεωφορείο προσκαλώντας τους επιβάτες να πάρουν φωτογραφίες και βίντεο με τα τηλεφωνά τους. Η αστυνομία πήρε τον χρόνο της για να κάνει την εμφάνιση της.  
Γράφτηκε ότι ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της Βρετανίας ο αριθμός των αστυνομικών υπερβαίνει αυτών των στρατιωτών. Πριν αναρωτηθείτε γιατί με τόσους πολλούς αστυνομικούς πήρε αρκετό χρόνο για υπάρξει αστυνομική αντίδραση στο συγκεκριμένο συμβάν, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι όλοι αυτοί οι αστυνομικοί πολεμούν νύχτα και μέρα το έγκλημα. Για παράδειγμα μετά τον σφαγιασμό του 25χρονου Λι Ρίγκμπι, η βρετανική αστυνομία έκανε τρεις απανωτές συλλήψεις. Οι πρώτες δύο για σχόλια στο twitter και η άλλη για σχόλιο στο facebook. Ο λόγος για αυτές τις συλλήψεις ήταν «κακόβουλες επικοινωνίες» που δυσφημούσαν την μουσουλμανική θρησκεία.
Οι έρευνες για τα σχόλια άρχισαν τις 3:20 π.μ., λίγο αργότερα και μέσα στην άγρια νύχτα η αστυνομία εισέβαλε στις κατοικίες των υπόπτων για να κάνει τις συλλήψεις. Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι η Βρετανία ανήκει στις χώρες εκείνες που η κα Φώφη Γεννηματά χαρακτηρίζει ως «την πρωτοπορία αντιμετώπισης της ρατσιστικής βίας». Έτσι οι βρετανικές αρχές έχουν στήσει ένα μεγάλο και περίπλοκο μηχανισμό παρακολούθησης των απόψεων των πολιτών, που παρεμπιπτόντως, έχει προχωρήσει και πέρα από την αστυνόμευση ιδεών. Για παράδειγμα, οι τοπικές αρχές διέταξαν την Beverley Akciecek, ιδιοκτήτρια του καφενείου Snack Shack, να αλλάξει απορροφητήρα γιατί η μυρωδιά του μπέικον προσέβαλε τους μουσουλμάνους περίοικους.  Εν τω μεταξύ, η Βρετανία τα τελευταία χρόνια γνωρίζει μια ραγδαία και δραματική αύξηση της εγκληματικότητας. Μάλλον θα χρειάζονται περισσότερους νόμους λογοκρισίας.
Όπως μας “ενημερώνουν” τα ελληνικά ΜΜΕ χρειάζεσαι επίσης και ένα μεγάλο και γενναιόδωρο κράτος πρόνοιας για τους μετανάστες. Αν και ένας μεγάλος αριθμός μεταναστών στην Βρετανία ζει από το κράτος πρόνοιας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το βρετανικό κράτος δεν είναι τόσο γενναιόδωρο όσο τα σκανδιναβικά. Ή μάλλον θα πρέπει να το ξεχνάμε, γιατί γεγονότα στην Σουηδία την εβδομάδα που πέρασε δημιουργούν κάποιες δυσκολίες για την μέχρι πρότινος εικονική πραγματικότητα των ΜΜΕ.
Μετά τις ταραχές και τις ολονύχτιες οδομαχίες στην Σουηδία επί σειρά ημερών, τώρα η αφήγηση για τον σκανδιναβικό μοντέλο αλλάζει, και όπως μας ενημέρωνε το δελτίο του ΣΚΑΙ την Πέμπτη, ή το Βήμα της Κυριακής μερικές μέρες μετά,  «Η ανεργία και ο κοινωνικός αποκλεισμός γεννούν την οργή» στην... Σουηδία. Να σημειώσουμε εδώ ότι η ανεργία στην πόλη των ταραχών είναι 8% και ότι το σουηδικό κράτος παρέχει σε κάθε μετανάστη από την πρώτη στιγμή, δωρεάν στέγαση, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, δωρεάν εκπαίδευση και μια σειρά επιδομάτων. Αλλά ίσως όλα αυτά να μην είναι αρκετά, ίσως να χρειάζονται και οι Σουηδοί περισσότερους νόμους λογοκρισίας. Θα μπορούσαν ίσως να δανειστούν από τους Βρετανούς αυτό το εγχειρίδιο παρακολούθησης με τον κωδικό 1984, κάποιου εν ονόματι Τζορτζ Όργουελ.
Πίσω στα δικά μας, την Κυριακή το πρωί στην Κέρκυρα, Αφγανός στην προσπάθεια του να ληστέψει μια Ελληνίδα φοιτήτρια την έσπρωξε σε γκρεμό.  Η φοιτήτρια τραυματίστηκε σοβαρά και «διακομίστηκε στο νοσοκομείο του νησιού, όπου νοσηλεύεται.» Υποθέτω ότι όταν ξαναβρεί τις αισθήσεις της, θα είναι υπερήφανη που ζει σε μια χώρα όπου η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ έχουν επικεντρωθεί τις τελευταίες εβδομάδες στο να περάσουν ένα νόμο λογοκρισίας, τον λεγόμενο “αντιρατσιστικό”.

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΜΙΑ ΠΑΡΩΔΙΑ ΔΙΚΗΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΤΟ 5ΜΕΛΕΣ ΕΦΕΤΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ...

Αθώωσε στις 4/6 ε.ε. τον Αργύριο Γ. Λαφαζάνη πρώην βο(υ)λευτή του Πασόκ στην Χαλκιδική, τον οποίο η Βουλή των Ελλήνων πρόσφατα ήρε την βουλευτική ασυλία, να δικαστεί για "ανωμοτή ψευδή κατάθεση σε δίκη" στο παρελθόν! Και που γι' αυτή την κατηγορία, το "5μελές Εφετείο Θεσσαλονίκης" στις 24/5 ε.ε. παμψηφί, του επέβαλλε την ποινή φυλακίσεως των 4 μηνών.
Μία σοφότατη λαϊκή παροιμία λέει: Το ψάρι απ' το κεφάλι βρωμάει!
Αυτήν την παροιμία απέδειξε περίτρανα στις 4/6 το δικαστήριο, και πάλι 5μελές Εφετείο Θεσσαλονίκης, του οποίου πρόεδρος ήταν κάποιος Τσαλαπόρτας. Το όνομά του βέβαια, θα μπορούσε να ήταν και τσαλαπάτας ή τσαλαπόρδας. Όμως ήταν Τσαλαπόρτας!
Η δίκη μύριζε από σαράντα στρέμματα μακριά διαπλοκή και συμφέρον, αφού τόσο ο κιτρινιάρης Τσαλα...πάτας, όσο και ο Εισαγγελέας της έδρας (σ.σ.: το όνομά του δεν το γνωρίζουμε και δεν θέλουμε να το μάθουμε, τον Τσαλα...πάτα γνωρίζουμε από άλλη, παλιότερη υπόθεση), έκαναν για πολλά χρόνια στο Πρωτοδικείο Χαλκιδικής, το πλέον διαπλεκόμενο, και το πλέον ραδιούργο σε θέματα δικαιοσύνης πολιτών, από όλα τα Πρωτοδικεία της χώρας).
Συνήγορος υπερασπίσεως ο γνωστός Δημήτριος Φωτακίδης του δικηγορικού συλλόγου Πολυγύρου. Άλλος ένας κρίκος της πολιτικής και δημοσίας διαπλοκής στον Πολύγυρο.
(σ.σ.: ο Φωτακίδης, ακόμα πληρώνεται τις αμοιβές του από την "Νομαρχία" Χαλκιδικής; Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες μας, αυτό μας "ψιθυρίζουν").
Μηνυτής κατά του Λαφαζάνη ο Αργύριος Γ. Δαγκίλας, εκδότης της Εβδομαδιαίας εφημερίδος "Χάος" στη Χαλκιδική, η οποία μετά την ζημιά που υπέστη από την ενέργεια του κατηγορουμένου και πρώην βο(υ)λευτού του Πασόκ στη Χαλκιδική (διαβάστε το έγγραφο της Νομαρχίας), δεν άντεξε στην οικονομική ασφυξία και δεν κυκλοφορεί σήμερα.
Η μήνυση στοιχειοθετούσε ατράνταχτα την κατηγορία της ψευδούς και συκοφαντικής δυσφημήσεως, την οποία "λειτουργός" (τρομάρα του) του Κράτους ο Λαφαζάνης ως Νομάρχης, εξύφανε και εκτέλεσε σατανικά με το λογότυπο "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" και την επίσημη στρογγυλή σφραγίδα του Κράτους πάνω στην υπογραφή του!
Αυτό το Κράτος και αυτήν την σφραγίδα "υπερασπίσθηκε"... επάξια στις 4/6 το 5μελές Εφετείο Θεσσαλονίκης, εν ολίγοις, και τα δυο, σφραγίδα και λογότυπο, τα ξέχεσε πατόκορφα, ή τα έγραψε στα παλαιά των υποδημάτων μου! Για όλους εμάς τους ποπολάρους που δεν καταλαβαίνουμε γρι από υψηλή δικαιοσύνη, και από πανύψηλο, σαν τον Όλυμπο, κύρος Ελλήνων δικαστών! 

Στην εκφώνηση "αθώος" του Τσαλα...πάτα, ο εξαίρετος δικηγόρος του Πολυγύρου και πολιτευτής με το κόμμα της "ΝΔ" κ. Δημήτριος Μήτσιου -ο οποίος από μάρτυρας υπερασπίσεως είχε μετατραπεί, σχεδόν σε μάρτυρα κατηγορίας, το μόνο που μπόρεσε να αρθρώσει κάτωχρος, ήταν: "Δυστυχώς, αυτή είναι η Ελληνική Δικαιοσύνη κι αυτό το επίπεδό της"!..
Γιατί το είπε αυτό ο κύριος Μήτσου; Γιατί στην έναρξη της δίκης, είχαν κατατεθεί από τον κ. Αργύριο Γ. Δαγκίλα στο δικαστήριο του "κυρίου" Τσαλα...πάτα, τελεσίδικες αποφάσεις των πολιτικών δικαστηρίων υπέρ του (δεδικασμένο, δηλαδή), να πληρώσει ο Λαφαζάνης στον Δαγκίλα για τη ζημιά που του προξένησε (με τις επιστολές του προς Παντσελή και Ματσούκη), περίπου 10.000 ευρώ! Αυτό, ούτε αναιρείται, ούτε διορθώνεται με καμιά δικαστική πράξη, κανένα δικαστικό παλιόχαρτο του "τσαλαπάτα"! Απλά, ξευτελίζει και διασύρει την απόφαση του 5μελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης στις 4/6/2013.
Ο Τσαλαπόρτας ο οποίος από την αρχή της δίκης ήταν εριστικός και αγροίκος (όπως όλοι σχεδόν οι δικαστές προς τον Ελληνικό λαό που προσφεύγει έντρομος και κατρομοκρατημένος στα νύχια τους να βρει... το δίκιό του, νομίζοντας και ότι έτσι, υπηρετούν την αδέκαστη, πλην ανυπόληπτη ελληνική δικαιοσύνη), αφού διάβασε προσεκτικά τις παραπάνω αποφάσεις των "κακών" συναδέλφων του, αγέρωχος και ωραίος, τις πέταξε στο φάκελο της δικογραφίας περιφρονητικά, προαναγγέλοντας εμμέσως πλην σαφώς μ' αυτόν τον τρόπο, και το προδιαγεγραμμένο, ή και συμφωνημένο αποτέλεσμα της δίκης.
Το αποτέλεσμα είχε βγει πολύ πριν, κατά την ταπεινή μας γνώμη, στα προσωπικά γραφεία των δικαστών που συμμετείχαν. Ο συνήγορος Φωτακίδης, ο γνωστός και θλιβερός Φωτακίδης με το φτωχό και ξερό δηκηγορικό λεξιλόγιο-λόγο του, ζήτησε την αθώωση του πελάτου του λόγω παραγραφής του αδικήματος για την περίπτωση της επιστολής προς τον κ. Ματσούκη (ποινικό μέρος), αφού με κάποιο βούλευμα (σ.σ.: βούλευμα ίσον παρεούλα δικαστών που βγάζουν κεκλισμένων των θυρών με την γλαύκα της σοφίας στο κούτελό τους να λάμπει από υπερηφάνεια, όποια απόφαση τους γουστάρει), η κατηγορία για τον Λαφαζάνη ήταν απαλλακτική.
(σ.σ.: πριν λίγες μέρες, σε μια από τις πάμπολλες δίκες του υπερ-υπουργοκακούργου του Αντρίκου και του Σημίτη, έγκλειστο στις ελληνικές φυλακές για εγκλήματα εσχάτου βαθμού κατά της Ελληνικής Πολιτείας Άκη Τσοχατζόπουλου, αλγεινή εντύπωση και αηδία προκάλεσε στο πανελλήνιο, η πρεμούρα των δικηγόρων του που ήταν, αν ο πελάτης τους όταν έκανε τα κακουργήματά του, ζημείωσε το κράτος και κατ' επέκταση τον Ελληνικό λαό, παρήλθε γι αυτά ο χρόνος της παραγραφής τους! Η ξευτίλα της Ελληνικής πολιτείας, ο διασυρμός του Ελληνικού έθνους διεθνώς, τα εκατομμύρια των Ελλήνων πολιτών που έχασαν περιουσίες ή και τις ζωές τους κάποιοι από αυτούς, από τις ενέργειες του εν λόγω υποκείμενου, τους άφηναν παγερά αδιάφορους! Αρκεί, ο κακούργος που "υπερασπίζονταν" να έβγαινε στην επιφάνεια αφρός.
Αν ποτέ γινόμουν δικηγόρος -κατά λάθος, που δεν θα γινόμουνα ποτέ- θα εγκατέλειπα εν τη γεννέσσει του αυτό το επάγγελμα, γιατί θα έπρεπε να υπερασπίζομαι τέτοια καθ' έξιν καθάρματα! Και στους νομικούς κύκλους κυριαρχεί το στερεότυπο: Από τους δικηγόρους οι χειρότεροι γίνονται δικαστές, και οι χειρότεροι των χειρότερων, συμβολαιογράφοι!
Αυτό πήρε σημαία, λοιπόν, ο "σοφότατος" Εισαγγελέας της έδρας (σ.σ.: ο συνάδελφος του Καλούση, ο Καλούσης βγήκε από την φυλακή και προσπαθεί -λέει- να οργανώσει... σπείρα ειασγγελέων), αυτός που έκανε για χρόνια στον Πολύγυρο με τον Τσαλαπόρτα, γνωστοί και μη εξαιρεταίοι και οι δυο στον "Νομάρχη Λαφαζάνη" - όμοιος ομοίω αεί πελάζει, έλεγε ο σοφότατος καθηγητής μας φιλόλογος κ. Γεώργιος Φιλιππακόπουλος- και ζήτησε την απαλλαγή και για την περίπτωση του κ. Παντσελή, για την οποία βεβαίως, δεν υπήρχε ίχνος παραγραφής, άρα για όλο το κατηγορητήριο.
Ο Τσαλα...πάτας, λοιπόν, στην αγόρευση αυτή του εισαγγελέα "πάτησε" και, ψου-ψου-ψου με τον έναν δικαστή πίσω από τους "φερετζέδες", ψου-ψου-ψού με τον άλλον πίσω από τις "κουρτίνες", γκολ στην εστία του τερματοφύλακα, "αθώος, ή μάλλον λάδι, ο κατηγορούμενος Λαφαζάνης, λόγω παραγραφής"!
Οι φερετζέδες και οι κουρτίνες για όσους δεν κατάλαβαν ή δεν καταλαβαίνουν τον υπαινιγμό, είναι αυτές οι κωλοφυλλάδες που οι Έλληνες δικαστές όπως οι κατίνες της γειτονιάς σε "σόμπορο", κρύβουν τις μουτσούνες τους και ψιθυρίζονται... ερωτικά, ο ένας στο αυτί του άλλου! Δεν υπάρχει πιο αισχρή, πιο υβριστική, πιο προσβλητική και πιο απρεπής χειρονομία για το δημόσιο αίσθημα, από αυτή των Ελλήνων δικαστών!
Και δεν νομίζουμε ακόμα, ότι υπάρχει διεθνώς άλλο τέτοιο θλιβερό προηγούμενο ή ρεζιλίκι σε δικαστήριο, αποτελεί κι αυτό, μαγκιά δικαστική, παγκόσμια "ελληνική πρωτοτυπία, ευρεσιτεχνία"!
Ο ενάγων της υποθέσεως κ. Αργύριος Γ. Δαγκίλας, σκέπτεται να ασκήσει ποινική δίωξη σε όλη την σύνθεση του δικαστηρίου για "κακοδικεία". Αν γράφαμε και κακίστη, δεν θα ήταν υπερβολή!..
Και, θάχει πλάκα, να δούμε άλλη μια φορά, αν κόρακας κοράκου μάτια δεν βγάζει, όπως έλεγε σοφότατα και η μάνα μου!

ΤΡΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΟΣ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ

Η Νέα Δημοκρατία προδίδει τους ψηφοφόρους της
Οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας θα πρέπει να αισθάνονται οι περισσότερο προδομένοι Έλληνες της σύγχρονης ιστορίας. Συνεχώς ψηφίζουν ένα κόμμα που ανελλιπώς το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να τους πετά στον κάλαθο των αχρήστων μετά τις εκλογές.
Κάποτε διαβάζαμε ότι ο «Αντίπαλος του Σαμαρά δεν είναι ο Γιώργος, είναι ο «εκπασοκισμός» της κοινωνίας» και ότι προτεραιότητα της νέας ηγεσίας θα ήταν ο «αποΠΑΣΟΚισμός της ΝΔ». Η ΝΔ μετά από πολύ καιρό αποκτούσε μια ηγεσία - μας έλεγαν - που θα ήταν υπερήφανη για την αρχές και αξίες της παράταξης. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος σε μια σπάνια γι’ αυτόν στιγμή ειλικρίνειας είπε ότι η υπάρχουσα κυβέρνηση ακολουθεί την πολιτική του ΠΑΣΟΚ. Η πολιτική του ΠΑΣΟΚ σε όλη αυτή την περίοδο της κρίσης ήταν η άγρια λεηλασία του ιδιωτικού τομέα προκειμένου να συντηρηθεί, όσο το δυνατόν, το κράτος διαφθοράς και σπατάλης που έκτισε από το 1981 και μετά. Τα πρώτα θύματα αυτής της πολιτικής ήταν οι επιπλέον 900,000 άνεργοι του ιδιωτικού τομέα. Η Νέα Δημοκρατία ακολουθώντας την παράδοση της στο να είναι ένας απλός διαχειριστής του Πασοκικού κράτους συνεχίζει τον πόλεμο εναντίον των ελεύθερων επαγγελματιών, της ιδιωτικής περιουσίας, της αποταμίευσης και της παραγωγικής εργασίας.
Ο βουλευτής της ΝΔ στην Β Αθηνών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, έλεγε στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 ότι όσοι δεν έχουν να πληρώσουν το χαράτσι στα ακίνητα, «να τα πουλήσουν». Εν τω μεταξύ, ο κ. Τσοχατζόπουλος συνεχίζει να λαμβάνει δύο συντάξεις, και τα στελέχη της ΕΡΤ συνεχίζουν να παίρνουν το επίδομα των 300 ευρώ για καφέ... Πουλήστε το οικόπεδο σας για να στηρίξετε τον εξαιρετικό κ. Τσοχατζόπουλο στις δύσκολες στιγμές που περνάει και για να μπορεί ο κάθε κομματάνθρωπος της ΕΡΤ και να πίνει τα καπουτσίνο την υγειά σας. Το μεσημέρι της Κυριακής «Ένας 23χρονος Πακιστανός συνελήφθη για τη δολοφονία του 56χρονου γυναικολόγου και της 54χρονης συζύγου του, στη βίλα τους στο Αλιβέρι Ευβοίας. Ο δράστης τους σκότωσε εν ψυχρώ για να τους ληστέψει.» «Ο συλληφθείς, στην κατάθεσή του στους αστυνομικούς, περιέγραψε με ψυχρότητα και με λεπτομέρειες το πρωτοφανές σε αγριότητα έγκλημα που διέπραξε. Πρώτα σκότωσε τον άντρα και στη συνέχεια συνέθλιψε το κεφάλι της γυναίκας, στην αυλή του σπιτιού, την ώρα που εκείνη προσπαθούσε να ξεφύγει.» Την ίδια ημέρα στο Παγκράτι ηλικιωμένος 77 χρονών βρέθηκε μαχαιρωμένος μέσα στην μέση του δρόμου. Αυτά και η είδηση για την συμμορία των αλλοδαπών με τα καλάσνικοφ στην Κόρινθο ήταν τα νέα του Σαββατοκύριακου. Θα θυμάστε εκείνη την “μακρινή” εποχή που μια δολοφονία συντάραζε το πανελλήνιο και απασχολούσε τα ΜΜΕ και την κοινωνία για εβδομάδες; Στην νέα πολυπολιτισμική Ελλάδα που επιδεικνύει μια μοναδική ανοχή στα εγκλήματα που διαπράττουν Έλληνες και αλλοδαποί, η τιμή της ανθρώπινης ζωής έχει πέσει θεαματικά. Αλλά μην ξεχνάτε ότι αυτό που απασχολεί σύσσωμη την ελληνική πολιτική τάξη τις τελευταίες εβδομάδες είναι ο “αντιρατσιστικός” νόμος. Μπορεί κάθε εβδομάδα να διαπράττονται δεκάδες εγκλήματα, κυρίως από λαρθομετανάστες εναντίον Ελλήνων, αλλά αυτό που πραγματικά προβληματίζει τους Έλληνες πολιτικούς και τα ΜΜΕ είναι τα 200+ συμβάντα ρατσιστικής βίας. Γιατί ακόμα δεν τους έχει απασχολήσει γενικά το θέμα της εγκληματικότητας, κανείς δεν ξέρει. Γιατί μέχρι στιγμής κανένας δεν έχει προτείνει αυστηρότερες ποινές για δολοφονίες, βιασμούς, ξυλοδαρμούς, ληστείες κτλ - που παρεμπιπτόντως θα ίσχυαν και γι’ αυτούς που εγκληματούν για ρατσιστικούς λόγους - κανείς δεν ενδιαφέρεται να εξηγήσει ή να δικαιολογήσει. Όλη η πολιτική τάξη, όλα τα ΜΜΕ, ασχολούνται τις τελευταίες εβδομάδες με το πως θα πείσουν τους Έλληνες πολίτες για την αναγκαιότητα στο να νομοθετήσει η Βουλή τα “εγκλήματα” γνώμης. Δεν τους ενδιαφέρουν οι δολοφονίες, οι βιασμοί, οι ληστείες και οι κλοπές - αν πείτε όμως κάτι που μπορεί να εκληφθεί από κάποιον ως ρατσιστικό σχόλιο, τότε, ουαί και αλίμονο. Στην Γαλλία, χώρα πρωτοπόρος στην λογοκρισία, η Μαρίν Λεπέν θα οδηγηθεί στα δικαστήρια γιατί σε «συγκέντρωση το 2010 στη Λυών είχε συνδέσει την εικόνα της προσευχής των Μουσουλμάνων στους δρόμους της Γαλλίας με αυτήν της κατοχής των Ναζί και είχε τονίσει πως δείχνει ότι οι Μουσουλμάνοι έχουν κάνει τη δίκη τους κατοχή στη χώρα, όπως οι Γερμανοί κατά το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο.» Προσεχώς παρόμοιες δίκες και στην Ελλάδα, γινόμαστε Ευρώπη επιτέλους! Η Νέα Δημοκρατία φάνηκε, προς στιγμήν, ότι δεν θα επέτρεπε να περάσουν και άλλοι νόμοι λογοκρισίας στην Ελλάδα. Μπορεί και πάλι να μην θέλησε να δώσει μια δημόσια μάχη για τις υποτιθέμενες αρχές και αξίες της, αλλά κρυπτόμενη πίσω από διαρροές που φανέρωναν φτηνό τακτικισμό του τύπου «αυτά τα νομοθετήματα θα ωφελήσουν την Χρυσή Αυγή», έδινε την εντύπωση ότι δεν θα έβαζε την υπογραφή σε μια απαράδεκτη επίθεση στην ελευθερία του λόγου. Όμως ο κ. Σαμαράς, και μετά από πιέσεις του εβραϊκού λόμπι όπως διαβάσαμε στο Βήμα και την Καθημερινή, έκανε στροφή στο θέμα και τώρα θα φέρει το δικό του “αντιρατσιστικό” νομοσχέδιο. Ο νόμος του κ. Σαμαρά θα απαγορεύει στους πολίτες να έχουν διαφορετική άποψη από εκείνη του κράτους για το ολοκαύτωμα των Εβραίων από τους ναζιστές. Για να δικαιολογηθεί η ύπαρξη του νομοσχεδίου προστέθηκαν και μερικές γενοκτονίες εναντίον ελληνικών πληθυσμών. Το θέμα είναι ότι ένα αστικό κόμμα θα πρέπει να υπερασπίζεται το δικαίωμα του κάθε πολίτη να πιστεύει ότι θέλει για ιστορικά γεγονότα, είτε ο πολίτης λέγεται Κωσταντίνος Πλεύρης, είτε λέγεται Μαρία Ρεπούση. Δεν μπορούμε να λέμε ότι έχουμε δημοκρατία όταν θα έχουμε δικαστές να κρίνουν τις πολιτικές πεποιθήσεις και τις εκτιμήσεις μας για ιστορικά γεγονότα. Ντροπή κ. Σαμαρά. Όσο για τους βουλευτές της Νέα Δημοκρατίας τρία ερωτήματα: 1) Ας υποθέσουμε ότι οι ευαισθησίες σας για διάφορα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας σας επιτρέπουν να πετάξετε την ελευθερία του λόγου στα σκουπίδια, πως δικαιολογείτε την απουσία των εγκλημάτων του κομμουνισμού από την επικείμενη νομοθεσία σας; 2) Βάση ποιου κανόνα ηθικής τα εκατομμύρια θύματα του ναζισμού αξίζουν νομικής “προστασίας” αλλά τα εκατομμύρια θύματα του κομμουνισμού όχι; 3) Όταν έτσι φτύνετε τους ψηφοφόρους σας, να θεωρήσουν ότι βρέχει;


Καλώς ήρθατε στην νέα πολυπολιτισμική Ευρώπη
Η πραγματικότητα, όπως την βιώνουν οι Ευρωπαίοι πολίτες, βρίσκει τον τρόπο να σπάει την σιωπή των ΜΜΕ και να διακόπτει την ροή της εικονικής ομαλότητας που μεταδίδουν. Κρίμα που αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ένας άνθρωπος έχει χάσει την ζωή του. Κρίμα που η έστω και μερική μετάδοση της πραγματικότητας μπορεί να γίνει μόνο μετά από κάποια ανθρωποθυσία.
Αναρωτιέται κανείς πόσες ανθρώπινες ζωές θα πρέπει να καταστραφούν πριν οι διοικούντες καταλάβουν ότι το πολυπολιτισμικό μοντέλο έχει αποτύχει. Αν κάτι θα έπρεπε να έχει γίνει κατανοητό εδώ και πολλές δεκαετίες στην γηραιά ήπειρο είναι ότι τα πειράματα που στρέφονται ενάντια στην ανθρώπινη φύση αποτυγχάνουν. Το πείραμα του φασισμού απέτυχε με θύματα 50 εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές. Το πείραμα του κομμουνισμού απέτυχε και αυτό έχοντας σφαγιάσει πρώτα 100 εκατομμύρια ανθρώπους. Αν κάτι θα έπρεπε να έχουμε μάθει στην γηραιά ήπειρο είναι να αποφεύγουμε τις θεωρητικές και ιδεαλιστικές φαντασιώσεις της θολοκουλτούρας. Η ανθρώπινη εμπειρία και παράδοση θα πρέπει να είναι οι βασικές πηγές παραγωγής πολιτικής.

Οι δύο ισλαμιστές που αποκεφάλισαν τον 25χρονο Λι Ρίγκμπι πέταξαν το πτώμα του στην μέση του δρόμου και μετά κάλεσαν τους περαστικούς για να κάνουν δηλώσεις. Σταμάτησαν μάλιστα και ένα λεωφορείο προσκαλώντας τους επιβάτες να πάρουν φωτογραφίες και βίντεο με τα τηλεφωνά τους. Η αστυνομία πήρε τον χρόνο της για να κάνει την εμφάνιση της.
Γράφτηκε ότι ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της Βρετανίας ο αριθμός των αστυνομικών υπερβαίνει αυτών των στρατιωτών. Πριν αναρωτηθείτε γιατί με τόσους πολλούς αστυνομικούς πήρε αρκετό χρόνο για υπάρξει αστυνομική αντίδραση στο συγκεκριμένο συμβάν, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι όλοι αυτοί οι αστυνομικοί πολεμούν νύχτα και μέρα το έγκλημα. Για παράδειγμα μετά τον σφαγιασμό του 25χρονου Λι Ρίγκμπι, η βρετανική αστυνομία έκανε τρεις απανωτές συλλήψεις. Οι πρώτες δύο για σχόλια στο twitter και η άλλη για σχόλιο στοfacebook. Ο λόγος για αυτές τις συλλήψεις ήταν «κακόβουλες επικοινωνίες» που δυσφημούσαν την μουσουλμανική θρησκεία.
Οι έρευνες για τα σχόλια άρχισαν τις 3:20 π.μ., λίγο αργότερα και μέσα στην άγρια νύχτα η αστυνομία εισέβαλε στις κατοικίες των υπόπτων για να κάνει τις συλλήψεις. Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι η Βρετανία ανήκει στις χώρες εκείνες που η κα Φώφη Γεννηματά χαρακτηρίζει ως «την πρωτοπορία αντιμετώπισης της ρατσιστικής βίας». Έτσι οι βρετανικές αρχές έχουν στήσει ένα μεγάλο και περίπλοκο μηχανισμό παρακολούθησης των απόψεων των πολιτών, που παρεμπιπτόντως, έχει προχωρήσει και πέρα από την αστυνόμευση ιδεών. Για παράδειγμα, οι τοπικές αρχές διέταξαν την Beverley Akciecek, ιδιοκτήτρια του καφενείου Snack Shack, να αλλάξει απορροφητήρα γιατί η μυρωδιά του μπέικον προσέβαλε τους μουσουλμάνους περίοικους. Εν τω μεταξύ, η Βρετανία τα τελευταία χρόνια γνωρίζει μια ραγδαία και δραματική αύξηση της εγκληματικότητας. Μάλλον θα χρειάζονται περισσότερους νόμους λογοκρισίας.
Όπως μας “ενημερώνουν” τα ελληνικά ΜΜΕ χρειάζεσαι επίσης και ένα μεγάλο και γενναιόδωρο κράτος πρόνοιας για τους μετανάστες. Αν και ένας μεγάλος αριθμός μεταναστών στην Βρετανία ζει από το κράτος πρόνοιας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το βρετανικό κράτος δεν είναι τόσο γενναιόδωρο όσο τα σκανδιναβικά.Ή μάλλον θα πρέπει να το ξεχνάμε, γιατί γεγονότα στην Σουηδία την εβδομάδα που πέρασε δημιουργούν κάποιες δυσκολίες για την μέχρι πρότινος εικονική πραγματικότητα των ΜΜΕ.
Μετά τις ταραχές και τις ολονύχτιες οδομαχίες στην Σουηδία επί σειρά ημερών, τώρα η αφήγηση για τον σκανδιναβικό μοντέλο αλλάζει, και όπως μας ενημέρωνε το δελτίο του ΣΚΑΙ την Πέμπτη, ή το Βήμα της Κυριακής μερικές μέρες μετά, «Η ανεργία και ο κοινωνικός αποκλεισμός γεννούν την οργή» στην...Σουηδία. Να σημειώσουμε εδώ ότι η ανεργία στην πόλη των ταραχών είναι 8% και ότι το σουηδικό κράτος παρέχει σε κάθε μετανάστη από την πρώτη στιγμή, δωρεάν στέγαση, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, δωρεάν εκπαίδευση και μια σειρά επιδομάτων. Αλλά ίσως όλα αυτά να μην είναι αρκετά, ίσως να χρειάζονται και οι Σουηδοί περισσότερους νόμους λογοκρισίας. Θα μπορούσαν ίσως να δανειστούν από τους Βρετανούς αυτό το εγχειρίδιο παρακολούθησης με τον κωδικό 1984, κάποιου εν ονόματι Τζορτζ Όργουελ.

Πίσω στα δικά μας, την Κυριακή το πρωί στην Κέρκυρα, Αφγανός στην προσπάθεια του να ληστέψει μια Ελληνίδα φοιτήτρια την έσπρωξε σε γκρεμό. Η φοιτήτρια τραυματίστηκε σοβαρά και «διακομίστηκε στο νοσοκομείο του νησιού, όπου νοσηλεύεται.» Υποθέτω ότι όταν ξαναβρεί τις αισθήσεις της, θα είναι υπερήφανη που ζει σε μια χώρα όπου η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ έχουν επικεντρωθεί τις τελευταίες εβδομάδες στο να περάσουν ένα νόμο λογοκρισίας, τον λεγόμενο“αντιρατσιστικό”.

Το μεγάλο ψέμα του κ. Ρουπακιώτη
Όσο πιο αντιδημοκρατική είναι η ουσία ενός νόμου, τόσο πιο αναγκαία γίνεται η διαστρέβλωση της αλήθειας για την υπεράσπιση του. Στο νόμο λογοκρισίας που θέλει να περάσει η κυβέρνηση, η αλήθεια είναι κάτι περισσότερο από περιττή, είναι πολιτικά ύποπτη και θεσμικά επικίνδυνη.
Το βράδυ της προηγούμενης Δευτέρας η σύντομη ενασχόληση της εκπομπής Ανατροπή με το νόμο λογοκρισίας της κυβέρνησης ήταν εξαιρετικά αποκαλυπτική. Όχι βέβαια όπως θα το ήθελαν ο οικοδεσπότης της εκπομπής ή ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Ρουπακιώτης. Άθελα τους και οι δύο κατέδειξαν το πόσο επικίνδυνος είναι ο προτεινόμενος νόμος.
Ο κ. Ρουπακιώτης προσπαθεί να δικαιολογήσει την πρόταση του συγκεκριμένου νόμου ως μια υποχρέωση που προκύπτει από μια απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου το 2008. «Η ελληνική Πολιτεία έχει χρέος να καταθέσει αυτό το νομοσχέδιο» θα δηλώσει στην Ανατροπή ο κ. υπουργός. Επιεικώς, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η παραπάνω δήλωση είναι εκ πρώτης όψεως μια μισή αλήθεια, που όμως καταλήγει, επί της ουσίας, να είναι ένα μεγάλο ψέμα.
Ναι η απόφαση αυτή του Συμβουλίου είναι δεσμευτική για την Ελλάδα, αυτό όμως που δεν θέλει να ξέρετε ο κ. υπουργός ότι η δέσμευση αφορά το αποτέλεσμα και όχι τα μέσα. Η επιλογή για το αν θα ψηφισθεί νέος νόμος, πως θα είναι αυτός ο νόμος, ή εάν ένα κράτος επιλέξει να κάνει άλλες τροποποιήσεις εδώ και εκεί σε άλλους νόμους ή άλλα μέτρα, όλα αυτά, είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε κυβέρνησης. Όταν ο κ. Ρουπακιώτης λέει ότι «Η ελληνική Πολιτεία έχει χρέος να καταθέσει αυτό το νομοσχέδιο» απλά ψεύδεται. Φαντασθείτε πόσο διαφορετική θα ακουγόταν η αλήθεια: Ήμασταν υποχρεωμένοι να κάνουμε κάτι, και εμείς καταλήξαμε σ’ αυτό.
Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα για τον κ. Ρουπακιώτη αν κάποιος κάνει τον κόπο να διαβάσει αυτή την περιβόητη δεσμευτική απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου. Έτσι στο άρθρο 7 αυτής της απόφασης διαβάζουμε ότι «Η παρούσα απόφαση-πλαίσιο δεν συνεπάγεται υποχρέωση των κρατών μελών να λαμβάνουν μέτρα που αντιβαίνουν προς τις θεμελιώδεις αρχές τους σχετικά με την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι και την ελευθερία της έκφρασης, ιδίως την ελευθερία του τύπου και την ελευθερία της έκφρασης σε άλλα μέσα ενημέρωσης, όπως προκύπτουν από τις συνταγματικές παραδόσεις ή τους κανόνες που διέπουν τα δικαιώματα, τις ευθύνες και τις διαδικαστικές εγγυήσεις για τον τύπο ή άλλα μέσα ενημέρωσης.»
Ο κ. Ρουπακιώτης καταλήγει σε ένα συγκεκριμένο νομοσχέδιο που ψευδώς το χαρακτηρίζει ως εκ των άνω υποχρέωση και το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την καταπάτηση των συνταγματικά κατοχυρωμένων ελευθεριών του συνεταιρίζεσθαι και την ελευθερία της έκφρασης, έστω και αν ξεκάθαρα η απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου λέει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι αναγκαίο.
Ο κ. Πρετεντέρης δεν μπορούσε να φαντασθεί ότι υπάρχουν κάποιοι που αντιδρούν σ’ αυτόν το νόμο. Χωρίς να φαίνεται ότι έχει ασχοληθεί με τα του νόμου (εξάλλου ποιος δημοσιογράφος έχει το χρόνο να ελέγχει τι κάνει μια κυβέρνηση όταν το Mega βάζει τόσο ωραία τούρκικα σήριαλ) δεν μπορούσε να δει καμία αντίδραση. Η αλήθεια είναι ότι αν καταλαβαίνεις τις αντιδράσεις στην ελληνική κοινωνία αποκλειστικά και μόνο μέσω της πολιτικής τάξης και τα περί αυτής διαπλεκόμενα ΜΜΕ, τότε ναι δεν υπάρχουν αντιδράσεις σ’ αυτό το νομοσχέδιο, εκτός αν είσαι Χρυσαυγίτης, μισαλλόδοξος και ρατσιστής.
Με στρατιωτική πειθαρχία, σ’ αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν όλα ανεξαιρέτως τα καθιερωμένα ΜΜΕ, με μια απίστευτα ομοιόμορφη και ταυτόσημη κάλυψη του νόμου λογοκρισίας, ως σαν να μην πρόκειται για δημοσιογράφους που υποτίθεται πρέπει να ελέγχουν τι λένε και τι κάνουν οι πολιτικοί. Παίρνουμε μια γεύση αυτό τον καιρό πως λειτουργούν τα ΜΜΕ σε αυταρχικά καθεστώτα, όπου όλα τα ΜΜΕ έχουν την ίδια άποψη και όπου αυτή η άποψη είναι ακριβώς ίδια με την επίσημη άποψη του κράτους.
Στην εκπομπή ο κ. Παφίλης του ΚΚΕ κινήθηκε εκτός γραμμής του συνταγματικού τόξου*, λέγοντας ότι τέτοιοι νόμοι χρησιμοποιούνται για να διώκονται κομμουνιστικά κόμματα και κομμουνιστές σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Και ο κ. Γιάννης Μηχελάκης (παρεμπιπτόντως, ο μόνος ως τώρα βουλευτής της ΝΔ που έχει το θάρρος να αντιταχθεί στο νόμο λογοκρισίας) ρώτησε αν θα μπορούσε η ερώτηση του στην Βουλή, όπου σημειώνει ότι η λαθρομετανάστευση έχει αυξήσει την εγκληματικότητα, να θεωρηθεί ως μια δήλωση μίσους και να διωχθεί. «Γι’ αυτό υπάρχουν δικαστές» απάντησε ο κ. Πρετεντέρης.
Θέλεις να κάνεις μια πολιτική δήλωση, αλλά αναρωτιέσαι τι μπορούν να σου κάνουν οι δικαστές. Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά.
*Σύμφωνα με τα συμβατικά ΜΜΕ το ΚΚΕ ανήκει στο λεγόμενο συνταγματικό τόξο. Μπορεί ανοιχτά και χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό το ΚΚΕ να λέει ότι δεν αναγνωρίζει το σύνταγμα και τους νόμους, και είναι υπέρ της “ταξικής” πάλης, στις διάφορες μορφές της..., αλλά είναι αριστερό κόμμα οπότε οφείλουμε να το κρίνουμε με άλλα μέτρα και σταθμά. Έτσι είναι οι δημοκρατίες.

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΤΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟΥ κ. ΣΑΜΑΡΑ

Γράφει ο Ναπολέων Λιναρδάτος
Η σοσιαλμανία δεν ήταν απλά μια μόδα για την Νέα Δημοκρατία την δεκαετία του 70. Με εξαιρέσεις, αποτέλεσε τον ιδεολογικό άξονα του κόμματος. Ο κ. Σαμαράς αντίθετα από αυτά που έλεγε πριν γίνει αρχηγός της ΝΔ και πρωθυπουργός, είναι “άξιος” συνεχιστής της σοσιαλμανίας της ΝΔ. Ο νόμος λογοκρισίας που η κυβέρνηση του θα περάσει είναι διαμετρικά αντίθετος προς στις αρχές ενός κόμματος, που θέλει να είναι φιλελεύθερο και δεξιό.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κάποιος, είναι η ταυτόσημη αντιμετώπιση όλων των ΜΜΕ σ’ αυτό το νομοσχέδιο. Δεν υπάρχει ίχνος αντίδρασης σε έναν νόμο λογοκρισίας, παρόλο που θα περίμενε κανείς ότι ο δημοσιογραφικός κόσμος θα ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητος σε θέματα ελευθερίας του λόγου. Αυτό το οργουελιανό τοπίο, γίνεται ακόμα πιο παράξενο αν σκεφτεί κανείς, ποιες ήταν οι αντιδράσεις στα ΜΜΕ μετά από την σύλληψη του «Γέροντα Παστίτσιου». Ή, αν πάμε πιο πίσω ακόμα σε ένα πιο σχετικό γεγονός, θα πρέπει να θυμηθούμε την μεγάλη αντίδραση που είχε δημιουργήσει ο νόμος της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την απαγόρευση της δημοσιοποίησης των προκηρύξεων των τρομοκρατικών οργανώσεων.
Δεν θα μπορούσε κανείς να βρει πιο απτό παράδειγμα σύνδεσης βίας και λόγου. Για παράδειγμα, η τρομοκρατική οργάνωση 17Ν μετά από κάθε δολοφονία έστελνε και μια πολυσέλιδη προκήρυξη στις εφημερίδες, οι οποίες φρόντιζαν να της δώσουν την μεγαλύτερη δυνατή προβολή. Οι τρομοκρατικές οργανώσεις με τις δολοφονίες τους, όχι μόνο εξόντωναν πολιτικούς αντιπάλους, αλλά αποκτούσαν και μια μεγάλη πανελλαδική πλατφόρμα για να εκφράσουν τις αριστερίστικες αμπελοσοφίες τους. Αν υπήρχε ποτέ νόμος λογοκρισίας που μπορούσε να στοιχειοθετήσει την σχέση βίας και λόγου, ήταν αυτός! Ο νόμος της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τις προκηρύξεις των τρομοκρατών. Όμως, τότε τα ΜΜΕ, το ΠΑΣΟΚ, η τότε αριστερά (σήμερα Σύριζα και Δημάρ) καθώς και ο νυν υπουργός Δικαιοσύνης κ. Ρουπακιώτης, είχαν ορθά και σφόδρα αντιδράσει σε έναν νόμο που θα έβαζε το κράτος να ελέγχει τι μπορούν και τι δεν μπορούν να δημοσιεύουν οι εφημερίδες.
Η τότε τους αντίδραση σε ένα νόμο λογοκρισίας, και η σημερινή υποστήριξη τους σε ένα ακόμα πιο αντιφιλελεύθερο και λογικά αστήρικτο νόμο λογοκρισίας, είναι ένα καραμπινάτο παράδειγμα υποκρισίας. Τα πράγματα γίνονται χειρότερα, αν σκεφτεί κανείς ότι η πολιτική τάξη που έχει αφήσει την Ελλάδα να γίνει ένα ελεύθερο πεδίο εγκληματικότητας, αποφάσισε ξαφνικά ότι θα είναι πρέπον να αρχίσει να αστυνομεύει απόψεις. Ο ίδιος ο υπουργός που δίνει άδειες σε δολοφόνους και βιαστές να βγαίνουν από την φυλακή και που επιπλήττει “αυστηρούς” στο έγκλημα δικαστές ως «ακτιβιστές», είναι ο υπουργός Δικαιοσύνης που έχει αποφασίσει ότι οι σκέψεις και ο λόγος του πολίτη εμπίπτει στις αρμοδιότητές του.    
Το βράδυ του Σαββάτου στα Κτίσματα Ιωαννίνων ένας Αλβανός κακοποιός, που πιθανότητα το έσκασε πρόσφατα από τις φυλακές,  αφού λήστεψε 30 κατοίκους σε ένα καφενείο, σκότωσε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων στο σπίτι τους. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ: «οι αστυνομικοί πάγωσαν όταν βρήκαν νεκρό το άτυχο ζευγάρι! Σύμφωνα με τον καθηγητή Ιατροδικαστικής Θεόδωρου Βουγιουκλάκη, οι δύο ηλικιωμένοι είχαν χτυπηθεί με πρωτοφανή αγριότητα στο κεφάλι πάνω στα κρεβάτια τους, ίσως και μέσα στον ύπνο τους! Ο άγνωστος δράστης είχε παραβιάσει την πόρτα του σπιτιού και είχε αιφνιδιάσει τους άτυχους ηλικιωμένους. Τους σκότωσε, άρπαξε τα κλειδιά του αγροτικού και διέφυγε με αυτό.»
Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τους κυρίους Σαμαρά και Ρουπακιώτη να εξηγούν στους κατοίκους των Κτισμάτων Ιωαννίνων ότι μπορεί οι εγκληματίες να αλωνίζουν ελεύθερα την περιοχή τους, αλλά σύντομα το κράτος θα αφιερώνει χρόνο και χρήμα για να αστηνομεύει τις απόψεις τους μήπως και είναι ρατσιστικές. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τους κυρίους Σαμαρά και Ρουπακιώτη να εξηγούν στους συγγενείς των δολοφονηθέντων ηλικιωμένων, γιατί η δολοφονία των δικών τους συγγενών είναι στα μάτια της ελληνικής δικαιοσύνης κατώτερης σημασίας, γιατί απλούστατα τα θύματα ήταν Έλληνες, ο θύτης Αλβανός και ο λόγος του όπως δήλωσε στην αστυνομία: «Γιατί έτσι μου ήρθε!».
Ο κατεξοχήν στόχος τέτοιων νομοθετημάτων, όπως αυτό που σύντομα θα περάσει η κυβέρνηση του κ. Σαμαρά, δεν είναι η ρατσιστική βία ούτε και η Χρυσή Αυγή. Σκοπός είναι η στοχοποιήση και η περιθωριοποίηση όλων των Ελλήνων πολιτών που βρίσκουν την εισβολή των λαθρομεταναστών και το πολυπολιτισμικό μέλλον που ετοιμάζεται γι’ αυτούς χωρίς αυτούς ως μια νέα εθνική τραγωδία.
Όπως έγραψε ο μπλόγκερ aulus στο mos maiorum, «τα όρια του τι θεωρείται ρατσισμός από τους προοδευτικούς είναι εξαιρετικά ελαστικά: πρακτικά θεωρείται ο,τιδήποτε δεν περιγράφει την (λαθρο)μετανάστευση ως αυτονόητα θετική, ωφέλιμη, αναγκαία, αναπόφευκτη. Και η παραμικρή επιφύλαξη δεν συγχωρείται, η αλήθεια δεν αποτελεί άλλοθι.»  Σκοπός αυτού του άθλιου νομοθετήματος είναι να περιορίσει το δημόσιο λόγο στα στενά ιδεολογικά όρια που βολεύουν την άκρα αριστερά, μιας και θα ήταν υπερβολικά δύσκολο να πεισθεί δημοκρατικά ένα ολόκληρο έθνος στην αυτοακύρωση του.
Είναι κατανοητό γιατί ο κ. Ρουπακιώτης και οι όμοιοι του θέλουν να περάσει ένας τέτοιος νόμος. Η αριστερά δεν πιστεύει στο δικαίωμα του ατόμου να σκέφτεται και να μιλά ελεύθερα. Αλλά οι, υποτίθεται κατεξοχήν, εκπρόσωποι των αρχών της αστικής δημοκρατίας, τι δουλειά έχουν με τέτοια νομικά τερατουργήματα;

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ 12ΘΕΪΣΤΗ ΙΕΡΕΑ, ΣΤΟΥΣ ΑΓ(Ρ)ΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ"...

Η Απάντηση στο άρθρο του Ευσταθίου Κολλά στην "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ"
Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ
ΔΕΙΓΜΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΟΡΘΟΦΡΟΣΥΝΗΣ


Ιερεύς Πευκέστας Κάρανος

Ορθόδοξος Δωδεκαθεϊστής Θεολόγος, Ιερεύς του Πανσέπτου Ιερατείου της Σεβάσμιας Ελληνικής παραδόσεως.
 
Τελευταία, επιχειρείται και πάλι από ορθόφρονες νοσταλγούς του λαμπρού θρησκευτικού παρελθόντος, μία λαμπρά   επιστροφή  στο φώς της θρησκευτικής ζωής.   Μια προσπάθεια σεβάσμιων προσώπων, που γνωρίζοντες το ύψος της αξίας της Θεοσέβειας και της Φιλοσοφίας των Ελλήνων προγόνων μας, προσπαθούν, με καταφανή σοβαρότητα, να επαναφέρουν το δωδεκάθεον, το οποίον εσέβοντο οι επιφανείς Φιλοσόφοι πρόγονοι μας όπως οι: Όμηρος, Ησίοδος, Σόλων, Αισχύλος, Πίνδαρος, Σοφοκλής, Ευριπίδης, Σωκράτης, Αντισθένης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Φιλόλαος, Μένανδρος, Επίκουρος, Ζήνων. Όλοι αυτοί, και πολλοί άλλοι, μίλησαν και ετίμησαν το Δωδεκάθεον.
Οι Έλληνες αυτοί Φιλόσοφοι του Ελληνικού λόγου ( = αλήθειας),  δεν θεωρούνται και δεν είναι Πρόδρομοι και Διδάσκαλοι κανενός Χριστιανισμού. Δεν είναι Χριστιανοί προ Χριστού, όπως τους αποκαλεί η Χριστιανική Εκκλησία, αφού δεν τους τιμά και δεν τους διδάσκει. Την αναγνώριση, του βάθους, του πλούτου, και της μεγάλης αξίας και αποστολής που έχει για ολόκληρο τον κόσμο η Θεοσέβεια των Δωδεκαθεϊστών, φαίνεται από τον σεβασμό που τρέφουν στον Έλληνα Μεγάλο Δωδεκαθεϊστή ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και στην Φιλοσοφία της γλώσσας των προγόνων μας, την γλώσσα των Ελλήνων , την γλώσσα μας την οποίαν και εχρησιμοποίησαν οι Χριστιανοί μη μπορώντας να πράξουν αλλιώς αφού ήτο η γλώσσα της Οικουμένης.
Η Θεοσέβεια και η Φιλοσοφημένη Ελληνική γλώσσα, φαίνεται και στα θρησκευτικά ήθη και έθιμα των Δωδεκαθεϊστών Ελλήνων , σχετικά με την εορτή της 25ης Δεκεμβρίου, του Ηλιοστασίου,  των Ισημεριών, των Αναστεναρίων, των Φώτων, τα διάφορα νεκρικά έθιμα, αφού πρώτα, βεβαίως, διετήρησαν  το αληθινό περιεχόμενο τους.
Ένα ιερό καθήκον που Θεόπνευστα έπραξε η Ορθόδοξος Δωδεκαθεϊστική  Θρησκεία μας, είναι το ότι  θεμελιωμένη στις βάσεις της θεοσέβειας, έδωσε το πραγματικό, το αληθινό της περιεχόμενο. Και είναι, ομολογουμένως, ιστορική αυτή η συνάντηση του νέου Ελληνισμού με τον Αρχαίο Ελληνισμό, γιατί συνοδοιπορούν αρμονικότατα και αλλάζουν τον ρουν όχι μόνον της Ελληνικής αλλά και  της παγκόσμιας ιστορίας.
Αυτή η ιστορική πραγματικότητα δεν αγνοείται από τους Έλληνες  της θρησκευτικής ακμής του παρελθόντος, που γνωρίζοντες καλά  το πραγματικό βάθος της Ελληνικής Θεοσέβειας και την ιερότητα και το βάθος της Ελληνικής γλώσσας, προσπαθούν να επιστρέψουν στην  θρησκευτική ανάσταση του λαμπρού παρελθόντος.
Η αρχαία Ελληνική θρησκεία ήταν μια κατάσταση ανύψωσης αξιών, όταν οι θεοί έφταναν σε δυσθεώρητα επίπεδα. Γι' αυτό και τα φωτεινά πνεύματα της αρχαιότητας, υπεστήριξαν σθεναρά, αυτή την  ανθρωπομορφική υψιπετή αντίληψη του Θείου. Αλήθεια, ποιος ηθικός χαρακτήρας δεν θα δεχόταν τον πανίσχυρο  " πατέρα των θεών" Δία;
Όλοι θα πρέπει να τιμάμε το παρελθόν μας, αλλά όχι, και ποτέ, με τρόπο που θα υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Τώρα πλέον  υπάρχει χώρος στην εποχή μας για νέους φιλοσόφους αυτοκράτορες Ιουλιανούς, που θα κατατροπώσουν τους σύγχρονους  Θεοδοσίους. Η ιστορία έχει λάβει την πορεία της και ο Έλληνας έχει αγκαλιάσει το Ορθόδοξο ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ, την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ του, και την θεωρεί τροφό του και πνεύμονα του.

Το  ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ  αντιστάθηκε στην εποχή της πνευματικής Χριστιανικής παρακμής του Ελληνισμού. Η Χριστιανική θρησκεία είναι  ένα συνονθύλευμα Ανατολικών δοξασιών  και οι απόψεις της ένας κυκεώνας παλαιών και ξένων προς τον Ελληνισμό απόψεων. Το  ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ  δίδει ώθηση και πνοή στον Ελληνικό πολιτισμό. Οι μεγάλες ιδέες της αρχαιότητας και τα Ιδανικά της επεβίωσαν (=εξακολουθούν να υπάρχουν) και μεταφέρθηκαν στην σημερινή Ελλάδα, μέσω του Δωδεκαθέου  .
  • Ο Λεωνίδας έγινε Παλαιολόγος και Αθανάσιος Διάκος.
  • Ο Σωκράτης έγινε Γεώργιος Πληθών (Γεμιστός), και Ρήγας Φεραίος.
  • Ο Φειδίας έγινε Γιαννούλης Χαλεπάς, Βάσος Φαληρέας  και Λεωνίδας Δρόσης.
  • Ο Αισχύλος, ο Σοφοκλής  και ο Ευριπίδης δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Τραγωδία.
  • Ο Αριστοφάνης δεν έγινε τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Κωμωδία.
  • Oι μουσικοί Τέρπανδρος, Τελεσίας, Θεόκριτος και Μεσομήδης   δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Μουσική.
  • Οι αθλητές Μίλων του Κρότωνος, Αρραχίων της Φιγαλίας, Διαγόρας της Ρόδου, δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν τον αθλητισμό.
  • Ο ιατρός ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ Ο ΚΩΟΣ και ο ΓΑΛΗΝΟΣ δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Ιατρική.
  • Οι  Έλληνες μαθηματικοί Αρχιμήδης,  Πυθαγόρας, Κτησίβιος ο Αλεξανδρεύς, δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν τα μαθηματικά.
  • Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς δεν έγινε τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την τεχνολογία.
  • Η μαθηματικός Υπατία (415 μ.Χ.), έγινε στάχτη  αφού οι Χριστιανοί επέβαλαν "την θρησκεία της αγάπης".
Οι Έλληνες δεν άλλαξαν θρησκευτική λατρεία   αναζητώντας το αληθινό Φως. Αυτό κατακτήθηκε τα τελευταία εκατόν δύο και πλέον χιλιάδες χρόνια, οπότε η ευλογημένη Χώρα μας, (αυτός ο παλαιός περιούσιος λαός των Θεών, με τον υπόλοιπο Ορθόδοξο Δωδεκαθεϊστικό κόσμο), έγινε τόπος σεβασμού, καθώς εκατοντάδες Έλληνες μάρτυρες  κοσμούν την Ορθόδοξη Δωδεκαθεϊστική μας παράδοση.
Εμείς οι Έλληνες Δωδεκαθεϊστές ερευνήσαμε το λαμπρό μας παρελθόν, και  μελετήσαμε την αλήθεια της παραδόσεώς μας  και ελαμπρίνθημεν. Έχουμε την τιμή να εκπολιτίσουμε τόσους λαούς και να τους προσφέρουμε τον δρόμο της αλήθειας του Δωδεκαθέου, του θεμελίου του Δυτικού Πολιτισμού. Για χιλιάδες χρόνια ήδη ο Ελληνισμός έχει την ξεχωριστή του πορεία στον κόσμο μαζί με την Δωδεκαθεϊστική Ορθοδοξία του.
Το παρελθόν πρέπει να το τιμάμε με ειλικρίνεια και με σεβασμό και όχι με θεατρινισμούς και κούφια λόγια. Δεν είναι τιμή στην ιστορία μας η προβολή κάποιων παρωχημένων θεωριών περί ενός Θεού, που ήδη από τα πρώτα Βυζαντινά χρόνια της παρακμής είχαν παραφθαρεί και είχαν υποστεί την επιβολή Ανατολικών δοξασιών, όπως της λατρείας του Ιαχωβά και του Μολώχ.
Η παρακάτω παράγραφος είναι ο επίλογος που χρησιμοποιεί ο κύριος Κολλάς στην επίθεσή του εναντίον της Θεοσέβειας των Δωδεκαθεϊστών, την οποία και συμπεριλαμβάνουμε αυτούσια και χωρίς καμμία κριτική πρός κρίσιν των αναγνωστών.
Μόνον μία σημείωση:  «τα μωρά του κόσμου τούτου» είναι έκφραση που χρησιμοποιεί ο Σαούλ από την Ταρσό (Προς Κορινθίους Α΄ 1:27) και αναφέρεται στους Χριστιανούς.
«αλλά τα μωρά του κόσμου εξελέξατο ο Θεός ίνα τους σοφούς καταισχύνη, και τα ασθενή του κόσμου εξελέξατο ο θεός, ίνα καταισχύνη τα ισχυρά» «Σοφοί και ισχυροί» είναι οι Έλληνες.
«Δυστυχώς, είναι αλήθεια, ότι από τότε που έμειναν ασύδοτοι, να σκέφτονται και να μιλάνε και να εκφράζονται οι ανισόρροποι και τα μωρά του κόσμου τούτου, θα υποφέρουν οι γνωστικοί, αν δεν ληφθούν σοβαρά μέτρα προστασίας του κοινωνικού συνόλου».

[Σ.Σ.: Το άρθρο θα μπορούσε να ήταν τέλειο ή άψογο, αν ο συγγραφέας του δεν μιμούνταν το λεκτικό και την φρασεολογία της Εβραιοχριστιανικής μασονίας (πάνσεπτο, ορθόδοξο, σεβάσμιας κ.λ.π.). 
Και δεν έκανε το λάθος, να υμνήσει το ιερατείο και πάλι (αρχαίο), το οποίο και τότε ήταν καταραμένο, όπως το σημερινό. 
Και τότε οι ιερείς ήτανε μύστες (σκοταδιστές), όλοι αυτοί που αναφέρει στο άρθρο του ο αυτοαποκαλούμενος "ιερέας" (Όμηρος, Ησίοδος, Σόλων, Αισχύλος, Πίνδαρος, Σοφοκλής, Ευριπίδης, Σωκράτης, Αντισθένης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Φιλόλαος, Μένανδρος, Επίκουρος, Ζήνων), ήταν κατ' ανάγκη "ευσεβείς", και όταν εναντιώθηκαν φανερά στις ανοησίες του παπαδαριού και των θρησκευτικών κέντρων εξουσίας (μαντείων), κινδύνεψαν σοβαρά, ή έχασαν εντελώς την ζωή τους. 
Η πιο πρόχειρη και χαλκευμένη κατηγορία Έλληνα Πολίτου στην αρχαία Ελλάδα (εξόντωση αντιπάλου), ήταν η "ασέβεια", η οποία επέσυρε και την ποινή του θανάτου. 
Σε τελική ανάλυση, δεν θα ξεφύγουμε από την αηδία της Εβραιοχριστιανικής μασονίας, για να πέσουμε στη Χάρυβδη, δηλαδή τον μυστικισμό και τα "άβατα", τα άφεγγα και τους σκοτεινούς χαλκευμένους γρίφους των Δελφών, όπου κι εκεί η Εκκλησία συγκέντρωνε την παγκόσμια οικονομία (δύναμη) στους κόλπους της (ο σκοπός), έχοντας φόβητρο και όπλο στα χέρια της πανίσχυρο, τον κεραυνοβόλο Δία.
Επιστροφή στις ρίζες μας, δεν σημαίνει ντε και καλά, ν' αρχίσουμε ξανά τις ανθρωποθυσίες (Ιφιγένεια)...]

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ο ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΗΣ ΠΟΥ ΣΟΥ "ΦΥΤΕΨΕ" Η ΚΡΑΤΑΙΑ ΠΑΣΟΚΟΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!..

ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ
Ναπολέων Λιναρδάτος

Δεν θα υπάρχουν πολλές χώρες στον κόσμο όπου η τοπική ελίτ έχει αναγάγει ένα κόμπλεξ κατωτερότητας σε εθνική ιδεολογία.
Κάθε φορά που συμβαίνει κάποιο γεγονός τύπου διαφήμιση Στανίση/Τζάμπο ή παλαιότερα ομορφάντρας/Κοσμοτέ και μπάμιες/Γερμανός, δίνεται η ευκαιρία στις τοπικές μανταμσουσούδες να βγάλουν το άχτι τους ενάντια στον «Μπύθουλα». Είναι πολύ “άτυχη” η ελίτ της Ελλάδας που εδώ και 190 χρόνια διοικεί ένα έθνος που είναι τόσο ανίκανο να καταλάβει πόσο τυχερό είναι να έχει μια τόσο πεφωτισμένη τάξη ανθρώπων να το καθοδηγεί. Οι ιθαγενείς συνεχώς αρνούνται τον εξευρωπαϊσμό.

Σε διαφημίσεις όπως οι παραπάνω, ένας λογικός άνθρωπος θα μπορούσε να δει πολλά στοιχεία διακωμώδησης της ελληνικής πραγματικότητας. Όμως το μόνο που μπορούν να δουν οι εν Ελλάδι μανταμσουσούδες είναι η ενίσχυση των πολιτισμικών αξιών του «Μπύθουλα». Οι μανταμσουσούδες αδυνατούν ακόμα και να κατανοήσουν απλές διαφημίσεις γιατί απλούστατα πάσχουν σοβαρά στον τομέα της ανάλυσης και της αυτογνωσίας. Η ευρωλιγούρα δεν είναι ένα ιδεολογικό ρεύμα, δεν έχει αρχές ούτε στοιχειώδη κριτήρια επιλογής και ανάλυσης. Η ευρωλιγούρα είναι ένα ψυχολογικό φαινόμενο.
Η ευρωλιγούρα είναι η ασθένεια του ιθαγενή που δεν ξέρει τι έχει και που δεν μπορεί να καταλάβει τι θέλει να πάρει. Είναι μια τριτοκοσμική κατανόηση του ευρωπαϊκού άλλου όπου τα επιτεύγματα ενός διαφορετικού πολιτισμού, βάρβαρα συνοψίζονται σε κάποιες φιγούρες της τρέχουσας πολιτικής ζωής. Για τον ευρωλιγούρη η Ευρώπη ξεκινάει κάπου στον Ζακ Ντελόρ και τελειώνει με Άλη Ρεν. Ο ευρωλιγούρης όχι μόνο δεν καταλαβαίνει το έθνος που τον γέννησε, αγνοεί πλήρως και την Ευρώπη που τόσο άβουλα θέλει να αντιγράψει.  
Για παράδειγμα, απ’ αυτόν το Ιούνιο το ελληνικό κράτος έχει αποφασίσει ότι θα θεωρεί τον κάθε Έλληνα πολίτη δωρητή σώματος. Για να μην θεωρηθείς δωρητής σώματος, θα πρέπει να περάσεις πρώτα από την γραφειοκρατική διαδικασία που έχει ορίσει ο νομοθέτης. Πρόκειται περί ενός νόμου που βρίσκεται σε σαφή αντιδιαστολή με την ευρωπαϊκή επινόηση και κατάκτηση της κυριαρχίας που χαίρει το άτομο πάνω στο σώμα του. Όμως η “φιλελεύθερη” Νέα Δημοκρατία δεν καταργεί αυτόν το τόσο κρατικιστικό και ανελεύθερο νόμο του ΠΑΣΟΚ. Οι απανταχού φιλελεύθερες ομάδες και η πλειάδα οργανώσεων για τα δικαιώματα του ανθρώπου σιωπούν ως σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Ο μόνος θεσμός που έχει αντιδράσει για αυτό το νόμο τερατούργημα είναι η Εκκλησία της Ελλάδος, το κατεξοχήν μαύρο πρόβατο των απανταχού ευρωλιγούριδων. Παρεμπιπτόντως, αυτός ο νόμος ήταν επινόηση του “ευρωπαϊστή” και “εκσυγχρονιστή” Ανδρέα Λοβέρδου... 


Το τι ακριβώς συνιστά σε κάθε θέμα την ευρωπαϊκή παράδοση, το τι πρέπει και μπορεί να αφομοιώσει ο Ελληνισμός, δεν είναι μια απλή και εύκολη συζήτηση. Αυτό όμως που θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον κάθε ένα ξεχωριστά είναι ότι η παρούσα πολιτική τάξη με έδρα τις Βρυξέλλες δεν είναι η πηγή εξευρωπαϊσμού του οποιανδήποτε. Αντιθέτως, πολύ εύκολα μπορεί να στοιχειοθετηθεί ότι η πολιτική τάξη των Βρυξελλών μεταβάλλεται μέρα με την μέρα σε ένα πιο συγκεντρωτικό και ανελεύθερο δεσποτάτο ανατολίτικου τύπου. Αν η Κωνσταντινούπολη ήταν η νέα Ρώμη, οι Βρυξέλλες είναι η νέα Υψηλή Πύλη.
Αν θέλει να δει κάποιος πόσο εκτός ελληνικής και ευρωπαϊκής πραγματικότητας βρίσκεται η ελληνική ευρωλιγούρικη ελίτ, δεν έχει παρά να αναλογισθεί το πιο αποτελούσε μέχρι προσφάτως το ιδεώδες ευρωπαϊκής διακυβέρνησης στην Ελλάδα - οι κυβερνήσεις του κ. Σημίτη. Έτσι το τσιμεντο-πασάλειμμα της Ελλάδας, η τυφλή υποταγή στην Υψηλή Πύλη των Βρυξελλών και η εκμετάλλευση παντός είδους πόρου για την μεγέθυνση ενός βαθύτατα διεφθαρμένου κρατισμού περνούσαν στα ΜΜΕ, στην ακαδημία και στους καθώς πρέπει κύκλους, ως αναγκαία βήματα προς τον εξευρωπαϊσμό της χώρας.
Τουλάχιστον εκ των υστέρων, θα έπρεπε να είναι οφθαλμοφανές σε όλους ότι ο κ. Σημίτης έκτιζε μπανανία στην βαλκανική χερσόνησο. Βλέποντας τι έχει βγάλει μια μερική έρευνα των τότε κυβερνήσεων, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι στον μέλλον ο κ. Σημίτης θα μπορούσε να συγκαλέσει υπουργικό συμβούλιο στον Κορυδαλλό. Το μόνο πράγμα που αποτρέπει ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι η συνταγματική αθώωση υπουργών που η κυβέρνηση του επέβαλε. 
Αν είσαι ευρωλιγούρης, που σημαίνει ότι δεν έχεις κάποια σοβαρά κριτήρια αξιολόγησης, ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι έγινε, και γιατί;