Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΤΡΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΟΣ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ

Η Νέα Δημοκρατία προδίδει τους ψηφοφόρους της
Οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας θα πρέπει να αισθάνονται οι περισσότερο προδομένοι Έλληνες της σύγχρονης ιστορίας. Συνεχώς ψηφίζουν ένα κόμμα που ανελλιπώς το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να τους πετά στον κάλαθο των αχρήστων μετά τις εκλογές.
Κάποτε διαβάζαμε ότι ο «Αντίπαλος του Σαμαρά δεν είναι ο Γιώργος, είναι ο «εκπασοκισμός» της κοινωνίας» και ότι προτεραιότητα της νέας ηγεσίας θα ήταν ο «αποΠΑΣΟΚισμός της ΝΔ». Η ΝΔ μετά από πολύ καιρό αποκτούσε μια ηγεσία - μας έλεγαν - που θα ήταν υπερήφανη για την αρχές και αξίες της παράταξης. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος σε μια σπάνια γι’ αυτόν στιγμή ειλικρίνειας είπε ότι η υπάρχουσα κυβέρνηση ακολουθεί την πολιτική του ΠΑΣΟΚ. Η πολιτική του ΠΑΣΟΚ σε όλη αυτή την περίοδο της κρίσης ήταν η άγρια λεηλασία του ιδιωτικού τομέα προκειμένου να συντηρηθεί, όσο το δυνατόν, το κράτος διαφθοράς και σπατάλης που έκτισε από το 1981 και μετά. Τα πρώτα θύματα αυτής της πολιτικής ήταν οι επιπλέον 900,000 άνεργοι του ιδιωτικού τομέα. Η Νέα Δημοκρατία ακολουθώντας την παράδοση της στο να είναι ένας απλός διαχειριστής του Πασοκικού κράτους συνεχίζει τον πόλεμο εναντίον των ελεύθερων επαγγελματιών, της ιδιωτικής περιουσίας, της αποταμίευσης και της παραγωγικής εργασίας.
Ο βουλευτής της ΝΔ στην Β Αθηνών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, έλεγε στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 ότι όσοι δεν έχουν να πληρώσουν το χαράτσι στα ακίνητα, «να τα πουλήσουν». Εν τω μεταξύ, ο κ. Τσοχατζόπουλος συνεχίζει να λαμβάνει δύο συντάξεις, και τα στελέχη της ΕΡΤ συνεχίζουν να παίρνουν το επίδομα των 300 ευρώ για καφέ... Πουλήστε το οικόπεδο σας για να στηρίξετε τον εξαιρετικό κ. Τσοχατζόπουλο στις δύσκολες στιγμές που περνάει και για να μπορεί ο κάθε κομματάνθρωπος της ΕΡΤ και να πίνει τα καπουτσίνο την υγειά σας. Το μεσημέρι της Κυριακής «Ένας 23χρονος Πακιστανός συνελήφθη για τη δολοφονία του 56χρονου γυναικολόγου και της 54χρονης συζύγου του, στη βίλα τους στο Αλιβέρι Ευβοίας. Ο δράστης τους σκότωσε εν ψυχρώ για να τους ληστέψει.» «Ο συλληφθείς, στην κατάθεσή του στους αστυνομικούς, περιέγραψε με ψυχρότητα και με λεπτομέρειες το πρωτοφανές σε αγριότητα έγκλημα που διέπραξε. Πρώτα σκότωσε τον άντρα και στη συνέχεια συνέθλιψε το κεφάλι της γυναίκας, στην αυλή του σπιτιού, την ώρα που εκείνη προσπαθούσε να ξεφύγει.» Την ίδια ημέρα στο Παγκράτι ηλικιωμένος 77 χρονών βρέθηκε μαχαιρωμένος μέσα στην μέση του δρόμου. Αυτά και η είδηση για την συμμορία των αλλοδαπών με τα καλάσνικοφ στην Κόρινθο ήταν τα νέα του Σαββατοκύριακου. Θα θυμάστε εκείνη την “μακρινή” εποχή που μια δολοφονία συντάραζε το πανελλήνιο και απασχολούσε τα ΜΜΕ και την κοινωνία για εβδομάδες; Στην νέα πολυπολιτισμική Ελλάδα που επιδεικνύει μια μοναδική ανοχή στα εγκλήματα που διαπράττουν Έλληνες και αλλοδαποί, η τιμή της ανθρώπινης ζωής έχει πέσει θεαματικά. Αλλά μην ξεχνάτε ότι αυτό που απασχολεί σύσσωμη την ελληνική πολιτική τάξη τις τελευταίες εβδομάδες είναι ο “αντιρατσιστικός” νόμος. Μπορεί κάθε εβδομάδα να διαπράττονται δεκάδες εγκλήματα, κυρίως από λαρθομετανάστες εναντίον Ελλήνων, αλλά αυτό που πραγματικά προβληματίζει τους Έλληνες πολιτικούς και τα ΜΜΕ είναι τα 200+ συμβάντα ρατσιστικής βίας. Γιατί ακόμα δεν τους έχει απασχολήσει γενικά το θέμα της εγκληματικότητας, κανείς δεν ξέρει. Γιατί μέχρι στιγμής κανένας δεν έχει προτείνει αυστηρότερες ποινές για δολοφονίες, βιασμούς, ξυλοδαρμούς, ληστείες κτλ - που παρεμπιπτόντως θα ίσχυαν και γι’ αυτούς που εγκληματούν για ρατσιστικούς λόγους - κανείς δεν ενδιαφέρεται να εξηγήσει ή να δικαιολογήσει. Όλη η πολιτική τάξη, όλα τα ΜΜΕ, ασχολούνται τις τελευταίες εβδομάδες με το πως θα πείσουν τους Έλληνες πολίτες για την αναγκαιότητα στο να νομοθετήσει η Βουλή τα “εγκλήματα” γνώμης. Δεν τους ενδιαφέρουν οι δολοφονίες, οι βιασμοί, οι ληστείες και οι κλοπές - αν πείτε όμως κάτι που μπορεί να εκληφθεί από κάποιον ως ρατσιστικό σχόλιο, τότε, ουαί και αλίμονο. Στην Γαλλία, χώρα πρωτοπόρος στην λογοκρισία, η Μαρίν Λεπέν θα οδηγηθεί στα δικαστήρια γιατί σε «συγκέντρωση το 2010 στη Λυών είχε συνδέσει την εικόνα της προσευχής των Μουσουλμάνων στους δρόμους της Γαλλίας με αυτήν της κατοχής των Ναζί και είχε τονίσει πως δείχνει ότι οι Μουσουλμάνοι έχουν κάνει τη δίκη τους κατοχή στη χώρα, όπως οι Γερμανοί κατά το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο.» Προσεχώς παρόμοιες δίκες και στην Ελλάδα, γινόμαστε Ευρώπη επιτέλους! Η Νέα Δημοκρατία φάνηκε, προς στιγμήν, ότι δεν θα επέτρεπε να περάσουν και άλλοι νόμοι λογοκρισίας στην Ελλάδα. Μπορεί και πάλι να μην θέλησε να δώσει μια δημόσια μάχη για τις υποτιθέμενες αρχές και αξίες της, αλλά κρυπτόμενη πίσω από διαρροές που φανέρωναν φτηνό τακτικισμό του τύπου «αυτά τα νομοθετήματα θα ωφελήσουν την Χρυσή Αυγή», έδινε την εντύπωση ότι δεν θα έβαζε την υπογραφή σε μια απαράδεκτη επίθεση στην ελευθερία του λόγου. Όμως ο κ. Σαμαράς, και μετά από πιέσεις του εβραϊκού λόμπι όπως διαβάσαμε στο Βήμα και την Καθημερινή, έκανε στροφή στο θέμα και τώρα θα φέρει το δικό του “αντιρατσιστικό” νομοσχέδιο. Ο νόμος του κ. Σαμαρά θα απαγορεύει στους πολίτες να έχουν διαφορετική άποψη από εκείνη του κράτους για το ολοκαύτωμα των Εβραίων από τους ναζιστές. Για να δικαιολογηθεί η ύπαρξη του νομοσχεδίου προστέθηκαν και μερικές γενοκτονίες εναντίον ελληνικών πληθυσμών. Το θέμα είναι ότι ένα αστικό κόμμα θα πρέπει να υπερασπίζεται το δικαίωμα του κάθε πολίτη να πιστεύει ότι θέλει για ιστορικά γεγονότα, είτε ο πολίτης λέγεται Κωσταντίνος Πλεύρης, είτε λέγεται Μαρία Ρεπούση. Δεν μπορούμε να λέμε ότι έχουμε δημοκρατία όταν θα έχουμε δικαστές να κρίνουν τις πολιτικές πεποιθήσεις και τις εκτιμήσεις μας για ιστορικά γεγονότα. Ντροπή κ. Σαμαρά. Όσο για τους βουλευτές της Νέα Δημοκρατίας τρία ερωτήματα: 1) Ας υποθέσουμε ότι οι ευαισθησίες σας για διάφορα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας σας επιτρέπουν να πετάξετε την ελευθερία του λόγου στα σκουπίδια, πως δικαιολογείτε την απουσία των εγκλημάτων του κομμουνισμού από την επικείμενη νομοθεσία σας; 2) Βάση ποιου κανόνα ηθικής τα εκατομμύρια θύματα του ναζισμού αξίζουν νομικής “προστασίας” αλλά τα εκατομμύρια θύματα του κομμουνισμού όχι; 3) Όταν έτσι φτύνετε τους ψηφοφόρους σας, να θεωρήσουν ότι βρέχει;


Καλώς ήρθατε στην νέα πολυπολιτισμική Ευρώπη
Η πραγματικότητα, όπως την βιώνουν οι Ευρωπαίοι πολίτες, βρίσκει τον τρόπο να σπάει την σιωπή των ΜΜΕ και να διακόπτει την ροή της εικονικής ομαλότητας που μεταδίδουν. Κρίμα που αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ένας άνθρωπος έχει χάσει την ζωή του. Κρίμα που η έστω και μερική μετάδοση της πραγματικότητας μπορεί να γίνει μόνο μετά από κάποια ανθρωποθυσία.
Αναρωτιέται κανείς πόσες ανθρώπινες ζωές θα πρέπει να καταστραφούν πριν οι διοικούντες καταλάβουν ότι το πολυπολιτισμικό μοντέλο έχει αποτύχει. Αν κάτι θα έπρεπε να έχει γίνει κατανοητό εδώ και πολλές δεκαετίες στην γηραιά ήπειρο είναι ότι τα πειράματα που στρέφονται ενάντια στην ανθρώπινη φύση αποτυγχάνουν. Το πείραμα του φασισμού απέτυχε με θύματα 50 εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές. Το πείραμα του κομμουνισμού απέτυχε και αυτό έχοντας σφαγιάσει πρώτα 100 εκατομμύρια ανθρώπους. Αν κάτι θα έπρεπε να έχουμε μάθει στην γηραιά ήπειρο είναι να αποφεύγουμε τις θεωρητικές και ιδεαλιστικές φαντασιώσεις της θολοκουλτούρας. Η ανθρώπινη εμπειρία και παράδοση θα πρέπει να είναι οι βασικές πηγές παραγωγής πολιτικής.

Οι δύο ισλαμιστές που αποκεφάλισαν τον 25χρονο Λι Ρίγκμπι πέταξαν το πτώμα του στην μέση του δρόμου και μετά κάλεσαν τους περαστικούς για να κάνουν δηλώσεις. Σταμάτησαν μάλιστα και ένα λεωφορείο προσκαλώντας τους επιβάτες να πάρουν φωτογραφίες και βίντεο με τα τηλεφωνά τους. Η αστυνομία πήρε τον χρόνο της για να κάνει την εμφάνιση της.
Γράφτηκε ότι ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της Βρετανίας ο αριθμός των αστυνομικών υπερβαίνει αυτών των στρατιωτών. Πριν αναρωτηθείτε γιατί με τόσους πολλούς αστυνομικούς πήρε αρκετό χρόνο για υπάρξει αστυνομική αντίδραση στο συγκεκριμένο συμβάν, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι όλοι αυτοί οι αστυνομικοί πολεμούν νύχτα και μέρα το έγκλημα. Για παράδειγμα μετά τον σφαγιασμό του 25χρονου Λι Ρίγκμπι, η βρετανική αστυνομία έκανε τρεις απανωτές συλλήψεις. Οι πρώτες δύο για σχόλια στο twitter και η άλλη για σχόλιο στοfacebook. Ο λόγος για αυτές τις συλλήψεις ήταν «κακόβουλες επικοινωνίες» που δυσφημούσαν την μουσουλμανική θρησκεία.
Οι έρευνες για τα σχόλια άρχισαν τις 3:20 π.μ., λίγο αργότερα και μέσα στην άγρια νύχτα η αστυνομία εισέβαλε στις κατοικίες των υπόπτων για να κάνει τις συλλήψεις. Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι η Βρετανία ανήκει στις χώρες εκείνες που η κα Φώφη Γεννηματά χαρακτηρίζει ως «την πρωτοπορία αντιμετώπισης της ρατσιστικής βίας». Έτσι οι βρετανικές αρχές έχουν στήσει ένα μεγάλο και περίπλοκο μηχανισμό παρακολούθησης των απόψεων των πολιτών, που παρεμπιπτόντως, έχει προχωρήσει και πέρα από την αστυνόμευση ιδεών. Για παράδειγμα, οι τοπικές αρχές διέταξαν την Beverley Akciecek, ιδιοκτήτρια του καφενείου Snack Shack, να αλλάξει απορροφητήρα γιατί η μυρωδιά του μπέικον προσέβαλε τους μουσουλμάνους περίοικους. Εν τω μεταξύ, η Βρετανία τα τελευταία χρόνια γνωρίζει μια ραγδαία και δραματική αύξηση της εγκληματικότητας. Μάλλον θα χρειάζονται περισσότερους νόμους λογοκρισίας.
Όπως μας “ενημερώνουν” τα ελληνικά ΜΜΕ χρειάζεσαι επίσης και ένα μεγάλο και γενναιόδωρο κράτος πρόνοιας για τους μετανάστες. Αν και ένας μεγάλος αριθμός μεταναστών στην Βρετανία ζει από το κράτος πρόνοιας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το βρετανικό κράτος δεν είναι τόσο γενναιόδωρο όσο τα σκανδιναβικά.Ή μάλλον θα πρέπει να το ξεχνάμε, γιατί γεγονότα στην Σουηδία την εβδομάδα που πέρασε δημιουργούν κάποιες δυσκολίες για την μέχρι πρότινος εικονική πραγματικότητα των ΜΜΕ.
Μετά τις ταραχές και τις ολονύχτιες οδομαχίες στην Σουηδία επί σειρά ημερών, τώρα η αφήγηση για τον σκανδιναβικό μοντέλο αλλάζει, και όπως μας ενημέρωνε το δελτίο του ΣΚΑΙ την Πέμπτη, ή το Βήμα της Κυριακής μερικές μέρες μετά, «Η ανεργία και ο κοινωνικός αποκλεισμός γεννούν την οργή» στην...Σουηδία. Να σημειώσουμε εδώ ότι η ανεργία στην πόλη των ταραχών είναι 8% και ότι το σουηδικό κράτος παρέχει σε κάθε μετανάστη από την πρώτη στιγμή, δωρεάν στέγαση, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, δωρεάν εκπαίδευση και μια σειρά επιδομάτων. Αλλά ίσως όλα αυτά να μην είναι αρκετά, ίσως να χρειάζονται και οι Σουηδοί περισσότερους νόμους λογοκρισίας. Θα μπορούσαν ίσως να δανειστούν από τους Βρετανούς αυτό το εγχειρίδιο παρακολούθησης με τον κωδικό 1984, κάποιου εν ονόματι Τζορτζ Όργουελ.

Πίσω στα δικά μας, την Κυριακή το πρωί στην Κέρκυρα, Αφγανός στην προσπάθεια του να ληστέψει μια Ελληνίδα φοιτήτρια την έσπρωξε σε γκρεμό. Η φοιτήτρια τραυματίστηκε σοβαρά και «διακομίστηκε στο νοσοκομείο του νησιού, όπου νοσηλεύεται.» Υποθέτω ότι όταν ξαναβρεί τις αισθήσεις της, θα είναι υπερήφανη που ζει σε μια χώρα όπου η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ έχουν επικεντρωθεί τις τελευταίες εβδομάδες στο να περάσουν ένα νόμο λογοκρισίας, τον λεγόμενο“αντιρατσιστικό”.

Το μεγάλο ψέμα του κ. Ρουπακιώτη
Όσο πιο αντιδημοκρατική είναι η ουσία ενός νόμου, τόσο πιο αναγκαία γίνεται η διαστρέβλωση της αλήθειας για την υπεράσπιση του. Στο νόμο λογοκρισίας που θέλει να περάσει η κυβέρνηση, η αλήθεια είναι κάτι περισσότερο από περιττή, είναι πολιτικά ύποπτη και θεσμικά επικίνδυνη.
Το βράδυ της προηγούμενης Δευτέρας η σύντομη ενασχόληση της εκπομπής Ανατροπή με το νόμο λογοκρισίας της κυβέρνησης ήταν εξαιρετικά αποκαλυπτική. Όχι βέβαια όπως θα το ήθελαν ο οικοδεσπότης της εκπομπής ή ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Ρουπακιώτης. Άθελα τους και οι δύο κατέδειξαν το πόσο επικίνδυνος είναι ο προτεινόμενος νόμος.
Ο κ. Ρουπακιώτης προσπαθεί να δικαιολογήσει την πρόταση του συγκεκριμένου νόμου ως μια υποχρέωση που προκύπτει από μια απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου το 2008. «Η ελληνική Πολιτεία έχει χρέος να καταθέσει αυτό το νομοσχέδιο» θα δηλώσει στην Ανατροπή ο κ. υπουργός. Επιεικώς, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η παραπάνω δήλωση είναι εκ πρώτης όψεως μια μισή αλήθεια, που όμως καταλήγει, επί της ουσίας, να είναι ένα μεγάλο ψέμα.
Ναι η απόφαση αυτή του Συμβουλίου είναι δεσμευτική για την Ελλάδα, αυτό όμως που δεν θέλει να ξέρετε ο κ. υπουργός ότι η δέσμευση αφορά το αποτέλεσμα και όχι τα μέσα. Η επιλογή για το αν θα ψηφισθεί νέος νόμος, πως θα είναι αυτός ο νόμος, ή εάν ένα κράτος επιλέξει να κάνει άλλες τροποποιήσεις εδώ και εκεί σε άλλους νόμους ή άλλα μέτρα, όλα αυτά, είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε κυβέρνησης. Όταν ο κ. Ρουπακιώτης λέει ότι «Η ελληνική Πολιτεία έχει χρέος να καταθέσει αυτό το νομοσχέδιο» απλά ψεύδεται. Φαντασθείτε πόσο διαφορετική θα ακουγόταν η αλήθεια: Ήμασταν υποχρεωμένοι να κάνουμε κάτι, και εμείς καταλήξαμε σ’ αυτό.
Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα για τον κ. Ρουπακιώτη αν κάποιος κάνει τον κόπο να διαβάσει αυτή την περιβόητη δεσμευτική απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου. Έτσι στο άρθρο 7 αυτής της απόφασης διαβάζουμε ότι «Η παρούσα απόφαση-πλαίσιο δεν συνεπάγεται υποχρέωση των κρατών μελών να λαμβάνουν μέτρα που αντιβαίνουν προς τις θεμελιώδεις αρχές τους σχετικά με την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι και την ελευθερία της έκφρασης, ιδίως την ελευθερία του τύπου και την ελευθερία της έκφρασης σε άλλα μέσα ενημέρωσης, όπως προκύπτουν από τις συνταγματικές παραδόσεις ή τους κανόνες που διέπουν τα δικαιώματα, τις ευθύνες και τις διαδικαστικές εγγυήσεις για τον τύπο ή άλλα μέσα ενημέρωσης.»
Ο κ. Ρουπακιώτης καταλήγει σε ένα συγκεκριμένο νομοσχέδιο που ψευδώς το χαρακτηρίζει ως εκ των άνω υποχρέωση και το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την καταπάτηση των συνταγματικά κατοχυρωμένων ελευθεριών του συνεταιρίζεσθαι και την ελευθερία της έκφρασης, έστω και αν ξεκάθαρα η απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου λέει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι αναγκαίο.
Ο κ. Πρετεντέρης δεν μπορούσε να φαντασθεί ότι υπάρχουν κάποιοι που αντιδρούν σ’ αυτόν το νόμο. Χωρίς να φαίνεται ότι έχει ασχοληθεί με τα του νόμου (εξάλλου ποιος δημοσιογράφος έχει το χρόνο να ελέγχει τι κάνει μια κυβέρνηση όταν το Mega βάζει τόσο ωραία τούρκικα σήριαλ) δεν μπορούσε να δει καμία αντίδραση. Η αλήθεια είναι ότι αν καταλαβαίνεις τις αντιδράσεις στην ελληνική κοινωνία αποκλειστικά και μόνο μέσω της πολιτικής τάξης και τα περί αυτής διαπλεκόμενα ΜΜΕ, τότε ναι δεν υπάρχουν αντιδράσεις σ’ αυτό το νομοσχέδιο, εκτός αν είσαι Χρυσαυγίτης, μισαλλόδοξος και ρατσιστής.
Με στρατιωτική πειθαρχία, σ’ αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν όλα ανεξαιρέτως τα καθιερωμένα ΜΜΕ, με μια απίστευτα ομοιόμορφη και ταυτόσημη κάλυψη του νόμου λογοκρισίας, ως σαν να μην πρόκειται για δημοσιογράφους που υποτίθεται πρέπει να ελέγχουν τι λένε και τι κάνουν οι πολιτικοί. Παίρνουμε μια γεύση αυτό τον καιρό πως λειτουργούν τα ΜΜΕ σε αυταρχικά καθεστώτα, όπου όλα τα ΜΜΕ έχουν την ίδια άποψη και όπου αυτή η άποψη είναι ακριβώς ίδια με την επίσημη άποψη του κράτους.
Στην εκπομπή ο κ. Παφίλης του ΚΚΕ κινήθηκε εκτός γραμμής του συνταγματικού τόξου*, λέγοντας ότι τέτοιοι νόμοι χρησιμοποιούνται για να διώκονται κομμουνιστικά κόμματα και κομμουνιστές σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Και ο κ. Γιάννης Μηχελάκης (παρεμπιπτόντως, ο μόνος ως τώρα βουλευτής της ΝΔ που έχει το θάρρος να αντιταχθεί στο νόμο λογοκρισίας) ρώτησε αν θα μπορούσε η ερώτηση του στην Βουλή, όπου σημειώνει ότι η λαθρομετανάστευση έχει αυξήσει την εγκληματικότητα, να θεωρηθεί ως μια δήλωση μίσους και να διωχθεί. «Γι’ αυτό υπάρχουν δικαστές» απάντησε ο κ. Πρετεντέρης.
Θέλεις να κάνεις μια πολιτική δήλωση, αλλά αναρωτιέσαι τι μπορούν να σου κάνουν οι δικαστές. Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά.
*Σύμφωνα με τα συμβατικά ΜΜΕ το ΚΚΕ ανήκει στο λεγόμενο συνταγματικό τόξο. Μπορεί ανοιχτά και χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό το ΚΚΕ να λέει ότι δεν αναγνωρίζει το σύνταγμα και τους νόμους, και είναι υπέρ της “ταξικής” πάλης, στις διάφορες μορφές της..., αλλά είναι αριστερό κόμμα οπότε οφείλουμε να το κρίνουμε με άλλα μέτρα και σταθμά. Έτσι είναι οι δημοκρατίες.

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΤΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟΥ κ. ΣΑΜΑΡΑ

Γράφει ο Ναπολέων Λιναρδάτος
Η σοσιαλμανία δεν ήταν απλά μια μόδα για την Νέα Δημοκρατία την δεκαετία του 70. Με εξαιρέσεις, αποτέλεσε τον ιδεολογικό άξονα του κόμματος. Ο κ. Σαμαράς αντίθετα από αυτά που έλεγε πριν γίνει αρχηγός της ΝΔ και πρωθυπουργός, είναι “άξιος” συνεχιστής της σοσιαλμανίας της ΝΔ. Ο νόμος λογοκρισίας που η κυβέρνηση του θα περάσει είναι διαμετρικά αντίθετος προς στις αρχές ενός κόμματος, που θέλει να είναι φιλελεύθερο και δεξιό.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κάποιος, είναι η ταυτόσημη αντιμετώπιση όλων των ΜΜΕ σ’ αυτό το νομοσχέδιο. Δεν υπάρχει ίχνος αντίδρασης σε έναν νόμο λογοκρισίας, παρόλο που θα περίμενε κανείς ότι ο δημοσιογραφικός κόσμος θα ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητος σε θέματα ελευθερίας του λόγου. Αυτό το οργουελιανό τοπίο, γίνεται ακόμα πιο παράξενο αν σκεφτεί κανείς, ποιες ήταν οι αντιδράσεις στα ΜΜΕ μετά από την σύλληψη του «Γέροντα Παστίτσιου». Ή, αν πάμε πιο πίσω ακόμα σε ένα πιο σχετικό γεγονός, θα πρέπει να θυμηθούμε την μεγάλη αντίδραση που είχε δημιουργήσει ο νόμος της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την απαγόρευση της δημοσιοποίησης των προκηρύξεων των τρομοκρατικών οργανώσεων.
Δεν θα μπορούσε κανείς να βρει πιο απτό παράδειγμα σύνδεσης βίας και λόγου. Για παράδειγμα, η τρομοκρατική οργάνωση 17Ν μετά από κάθε δολοφονία έστελνε και μια πολυσέλιδη προκήρυξη στις εφημερίδες, οι οποίες φρόντιζαν να της δώσουν την μεγαλύτερη δυνατή προβολή. Οι τρομοκρατικές οργανώσεις με τις δολοφονίες τους, όχι μόνο εξόντωναν πολιτικούς αντιπάλους, αλλά αποκτούσαν και μια μεγάλη πανελλαδική πλατφόρμα για να εκφράσουν τις αριστερίστικες αμπελοσοφίες τους. Αν υπήρχε ποτέ νόμος λογοκρισίας που μπορούσε να στοιχειοθετήσει την σχέση βίας και λόγου, ήταν αυτός! Ο νόμος της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τις προκηρύξεις των τρομοκρατών. Όμως, τότε τα ΜΜΕ, το ΠΑΣΟΚ, η τότε αριστερά (σήμερα Σύριζα και Δημάρ) καθώς και ο νυν υπουργός Δικαιοσύνης κ. Ρουπακιώτης, είχαν ορθά και σφόδρα αντιδράσει σε έναν νόμο που θα έβαζε το κράτος να ελέγχει τι μπορούν και τι δεν μπορούν να δημοσιεύουν οι εφημερίδες.
Η τότε τους αντίδραση σε ένα νόμο λογοκρισίας, και η σημερινή υποστήριξη τους σε ένα ακόμα πιο αντιφιλελεύθερο και λογικά αστήρικτο νόμο λογοκρισίας, είναι ένα καραμπινάτο παράδειγμα υποκρισίας. Τα πράγματα γίνονται χειρότερα, αν σκεφτεί κανείς ότι η πολιτική τάξη που έχει αφήσει την Ελλάδα να γίνει ένα ελεύθερο πεδίο εγκληματικότητας, αποφάσισε ξαφνικά ότι θα είναι πρέπον να αρχίσει να αστυνομεύει απόψεις. Ο ίδιος ο υπουργός που δίνει άδειες σε δολοφόνους και βιαστές να βγαίνουν από την φυλακή και που επιπλήττει “αυστηρούς” στο έγκλημα δικαστές ως «ακτιβιστές», είναι ο υπουργός Δικαιοσύνης που έχει αποφασίσει ότι οι σκέψεις και ο λόγος του πολίτη εμπίπτει στις αρμοδιότητές του.    
Το βράδυ του Σαββάτου στα Κτίσματα Ιωαννίνων ένας Αλβανός κακοποιός, που πιθανότητα το έσκασε πρόσφατα από τις φυλακές,  αφού λήστεψε 30 κατοίκους σε ένα καφενείο, σκότωσε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων στο σπίτι τους. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ: «οι αστυνομικοί πάγωσαν όταν βρήκαν νεκρό το άτυχο ζευγάρι! Σύμφωνα με τον καθηγητή Ιατροδικαστικής Θεόδωρου Βουγιουκλάκη, οι δύο ηλικιωμένοι είχαν χτυπηθεί με πρωτοφανή αγριότητα στο κεφάλι πάνω στα κρεβάτια τους, ίσως και μέσα στον ύπνο τους! Ο άγνωστος δράστης είχε παραβιάσει την πόρτα του σπιτιού και είχε αιφνιδιάσει τους άτυχους ηλικιωμένους. Τους σκότωσε, άρπαξε τα κλειδιά του αγροτικού και διέφυγε με αυτό.»
Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τους κυρίους Σαμαρά και Ρουπακιώτη να εξηγούν στους κατοίκους των Κτισμάτων Ιωαννίνων ότι μπορεί οι εγκληματίες να αλωνίζουν ελεύθερα την περιοχή τους, αλλά σύντομα το κράτος θα αφιερώνει χρόνο και χρήμα για να αστηνομεύει τις απόψεις τους μήπως και είναι ρατσιστικές. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τους κυρίους Σαμαρά και Ρουπακιώτη να εξηγούν στους συγγενείς των δολοφονηθέντων ηλικιωμένων, γιατί η δολοφονία των δικών τους συγγενών είναι στα μάτια της ελληνικής δικαιοσύνης κατώτερης σημασίας, γιατί απλούστατα τα θύματα ήταν Έλληνες, ο θύτης Αλβανός και ο λόγος του όπως δήλωσε στην αστυνομία: «Γιατί έτσι μου ήρθε!».
Ο κατεξοχήν στόχος τέτοιων νομοθετημάτων, όπως αυτό που σύντομα θα περάσει η κυβέρνηση του κ. Σαμαρά, δεν είναι η ρατσιστική βία ούτε και η Χρυσή Αυγή. Σκοπός είναι η στοχοποιήση και η περιθωριοποίηση όλων των Ελλήνων πολιτών που βρίσκουν την εισβολή των λαθρομεταναστών και το πολυπολιτισμικό μέλλον που ετοιμάζεται γι’ αυτούς χωρίς αυτούς ως μια νέα εθνική τραγωδία.
Όπως έγραψε ο μπλόγκερ aulus στο mos maiorum, «τα όρια του τι θεωρείται ρατσισμός από τους προοδευτικούς είναι εξαιρετικά ελαστικά: πρακτικά θεωρείται ο,τιδήποτε δεν περιγράφει την (λαθρο)μετανάστευση ως αυτονόητα θετική, ωφέλιμη, αναγκαία, αναπόφευκτη. Και η παραμικρή επιφύλαξη δεν συγχωρείται, η αλήθεια δεν αποτελεί άλλοθι.»  Σκοπός αυτού του άθλιου νομοθετήματος είναι να περιορίσει το δημόσιο λόγο στα στενά ιδεολογικά όρια που βολεύουν την άκρα αριστερά, μιας και θα ήταν υπερβολικά δύσκολο να πεισθεί δημοκρατικά ένα ολόκληρο έθνος στην αυτοακύρωση του.
Είναι κατανοητό γιατί ο κ. Ρουπακιώτης και οι όμοιοι του θέλουν να περάσει ένας τέτοιος νόμος. Η αριστερά δεν πιστεύει στο δικαίωμα του ατόμου να σκέφτεται και να μιλά ελεύθερα. Αλλά οι, υποτίθεται κατεξοχήν, εκπρόσωποι των αρχών της αστικής δημοκρατίας, τι δουλειά έχουν με τέτοια νομικά τερατουργήματα;

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ 12ΘΕΪΣΤΗ ΙΕΡΕΑ, ΣΤΟΥΣ ΑΓ(Ρ)ΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ"...

Η Απάντηση στο άρθρο του Ευσταθίου Κολλά στην "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ"
Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ
ΔΕΙΓΜΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΟΡΘΟΦΡΟΣΥΝΗΣ


Ιερεύς Πευκέστας Κάρανος

Ορθόδοξος Δωδεκαθεϊστής Θεολόγος, Ιερεύς του Πανσέπτου Ιερατείου της Σεβάσμιας Ελληνικής παραδόσεως.
 
Τελευταία, επιχειρείται και πάλι από ορθόφρονες νοσταλγούς του λαμπρού θρησκευτικού παρελθόντος, μία λαμπρά   επιστροφή  στο φώς της θρησκευτικής ζωής.   Μια προσπάθεια σεβάσμιων προσώπων, που γνωρίζοντες το ύψος της αξίας της Θεοσέβειας και της Φιλοσοφίας των Ελλήνων προγόνων μας, προσπαθούν, με καταφανή σοβαρότητα, να επαναφέρουν το δωδεκάθεον, το οποίον εσέβοντο οι επιφανείς Φιλοσόφοι πρόγονοι μας όπως οι: Όμηρος, Ησίοδος, Σόλων, Αισχύλος, Πίνδαρος, Σοφοκλής, Ευριπίδης, Σωκράτης, Αντισθένης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Φιλόλαος, Μένανδρος, Επίκουρος, Ζήνων. Όλοι αυτοί, και πολλοί άλλοι, μίλησαν και ετίμησαν το Δωδεκάθεον.
Οι Έλληνες αυτοί Φιλόσοφοι του Ελληνικού λόγου ( = αλήθειας),  δεν θεωρούνται και δεν είναι Πρόδρομοι και Διδάσκαλοι κανενός Χριστιανισμού. Δεν είναι Χριστιανοί προ Χριστού, όπως τους αποκαλεί η Χριστιανική Εκκλησία, αφού δεν τους τιμά και δεν τους διδάσκει. Την αναγνώριση, του βάθους, του πλούτου, και της μεγάλης αξίας και αποστολής που έχει για ολόκληρο τον κόσμο η Θεοσέβεια των Δωδεκαθεϊστών, φαίνεται από τον σεβασμό που τρέφουν στον Έλληνα Μεγάλο Δωδεκαθεϊστή ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και στην Φιλοσοφία της γλώσσας των προγόνων μας, την γλώσσα των Ελλήνων , την γλώσσα μας την οποίαν και εχρησιμοποίησαν οι Χριστιανοί μη μπορώντας να πράξουν αλλιώς αφού ήτο η γλώσσα της Οικουμένης.
Η Θεοσέβεια και η Φιλοσοφημένη Ελληνική γλώσσα, φαίνεται και στα θρησκευτικά ήθη και έθιμα των Δωδεκαθεϊστών Ελλήνων , σχετικά με την εορτή της 25ης Δεκεμβρίου, του Ηλιοστασίου,  των Ισημεριών, των Αναστεναρίων, των Φώτων, τα διάφορα νεκρικά έθιμα, αφού πρώτα, βεβαίως, διετήρησαν  το αληθινό περιεχόμενο τους.
Ένα ιερό καθήκον που Θεόπνευστα έπραξε η Ορθόδοξος Δωδεκαθεϊστική  Θρησκεία μας, είναι το ότι  θεμελιωμένη στις βάσεις της θεοσέβειας, έδωσε το πραγματικό, το αληθινό της περιεχόμενο. Και είναι, ομολογουμένως, ιστορική αυτή η συνάντηση του νέου Ελληνισμού με τον Αρχαίο Ελληνισμό, γιατί συνοδοιπορούν αρμονικότατα και αλλάζουν τον ρουν όχι μόνον της Ελληνικής αλλά και  της παγκόσμιας ιστορίας.
Αυτή η ιστορική πραγματικότητα δεν αγνοείται από τους Έλληνες  της θρησκευτικής ακμής του παρελθόντος, που γνωρίζοντες καλά  το πραγματικό βάθος της Ελληνικής Θεοσέβειας και την ιερότητα και το βάθος της Ελληνικής γλώσσας, προσπαθούν να επιστρέψουν στην  θρησκευτική ανάσταση του λαμπρού παρελθόντος.
Η αρχαία Ελληνική θρησκεία ήταν μια κατάσταση ανύψωσης αξιών, όταν οι θεοί έφταναν σε δυσθεώρητα επίπεδα. Γι' αυτό και τα φωτεινά πνεύματα της αρχαιότητας, υπεστήριξαν σθεναρά, αυτή την  ανθρωπομορφική υψιπετή αντίληψη του Θείου. Αλήθεια, ποιος ηθικός χαρακτήρας δεν θα δεχόταν τον πανίσχυρο  " πατέρα των θεών" Δία;
Όλοι θα πρέπει να τιμάμε το παρελθόν μας, αλλά όχι, και ποτέ, με τρόπο που θα υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Τώρα πλέον  υπάρχει χώρος στην εποχή μας για νέους φιλοσόφους αυτοκράτορες Ιουλιανούς, που θα κατατροπώσουν τους σύγχρονους  Θεοδοσίους. Η ιστορία έχει λάβει την πορεία της και ο Έλληνας έχει αγκαλιάσει το Ορθόδοξο ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ, την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ του, και την θεωρεί τροφό του και πνεύμονα του.

Το  ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ  αντιστάθηκε στην εποχή της πνευματικής Χριστιανικής παρακμής του Ελληνισμού. Η Χριστιανική θρησκεία είναι  ένα συνονθύλευμα Ανατολικών δοξασιών  και οι απόψεις της ένας κυκεώνας παλαιών και ξένων προς τον Ελληνισμό απόψεων. Το  ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ  δίδει ώθηση και πνοή στον Ελληνικό πολιτισμό. Οι μεγάλες ιδέες της αρχαιότητας και τα Ιδανικά της επεβίωσαν (=εξακολουθούν να υπάρχουν) και μεταφέρθηκαν στην σημερινή Ελλάδα, μέσω του Δωδεκαθέου  .
  • Ο Λεωνίδας έγινε Παλαιολόγος και Αθανάσιος Διάκος.
  • Ο Σωκράτης έγινε Γεώργιος Πληθών (Γεμιστός), και Ρήγας Φεραίος.
  • Ο Φειδίας έγινε Γιαννούλης Χαλεπάς, Βάσος Φαληρέας  και Λεωνίδας Δρόσης.
  • Ο Αισχύλος, ο Σοφοκλής  και ο Ευριπίδης δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Τραγωδία.
  • Ο Αριστοφάνης δεν έγινε τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Κωμωδία.
  • Oι μουσικοί Τέρπανδρος, Τελεσίας, Θεόκριτος και Μεσομήδης   δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Μουσική.
  • Οι αθλητές Μίλων του Κρότωνος, Αρραχίων της Φιγαλίας, Διαγόρας της Ρόδου, δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν τον αθλητισμό.
  • Ο ιατρός ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ Ο ΚΩΟΣ και ο ΓΑΛΗΝΟΣ δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Ιατρική.
  • Οι  Έλληνες μαθηματικοί Αρχιμήδης,  Πυθαγόρας, Κτησίβιος ο Αλεξανδρεύς, δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν τα μαθηματικά.
  • Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς δεν έγινε τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την τεχνολογία.
  • Η μαθηματικός Υπατία (415 μ.Χ.), έγινε στάχτη  αφού οι Χριστιανοί επέβαλαν "την θρησκεία της αγάπης".
Οι Έλληνες δεν άλλαξαν θρησκευτική λατρεία   αναζητώντας το αληθινό Φως. Αυτό κατακτήθηκε τα τελευταία εκατόν δύο και πλέον χιλιάδες χρόνια, οπότε η ευλογημένη Χώρα μας, (αυτός ο παλαιός περιούσιος λαός των Θεών, με τον υπόλοιπο Ορθόδοξο Δωδεκαθεϊστικό κόσμο), έγινε τόπος σεβασμού, καθώς εκατοντάδες Έλληνες μάρτυρες  κοσμούν την Ορθόδοξη Δωδεκαθεϊστική μας παράδοση.
Εμείς οι Έλληνες Δωδεκαθεϊστές ερευνήσαμε το λαμπρό μας παρελθόν, και  μελετήσαμε την αλήθεια της παραδόσεώς μας  και ελαμπρίνθημεν. Έχουμε την τιμή να εκπολιτίσουμε τόσους λαούς και να τους προσφέρουμε τον δρόμο της αλήθειας του Δωδεκαθέου, του θεμελίου του Δυτικού Πολιτισμού. Για χιλιάδες χρόνια ήδη ο Ελληνισμός έχει την ξεχωριστή του πορεία στον κόσμο μαζί με την Δωδεκαθεϊστική Ορθοδοξία του.
Το παρελθόν πρέπει να το τιμάμε με ειλικρίνεια και με σεβασμό και όχι με θεατρινισμούς και κούφια λόγια. Δεν είναι τιμή στην ιστορία μας η προβολή κάποιων παρωχημένων θεωριών περί ενός Θεού, που ήδη από τα πρώτα Βυζαντινά χρόνια της παρακμής είχαν παραφθαρεί και είχαν υποστεί την επιβολή Ανατολικών δοξασιών, όπως της λατρείας του Ιαχωβά και του Μολώχ.
Η παρακάτω παράγραφος είναι ο επίλογος που χρησιμοποιεί ο κύριος Κολλάς στην επίθεσή του εναντίον της Θεοσέβειας των Δωδεκαθεϊστών, την οποία και συμπεριλαμβάνουμε αυτούσια και χωρίς καμμία κριτική πρός κρίσιν των αναγνωστών.
Μόνον μία σημείωση:  «τα μωρά του κόσμου τούτου» είναι έκφραση που χρησιμοποιεί ο Σαούλ από την Ταρσό (Προς Κορινθίους Α΄ 1:27) και αναφέρεται στους Χριστιανούς.
«αλλά τα μωρά του κόσμου εξελέξατο ο Θεός ίνα τους σοφούς καταισχύνη, και τα ασθενή του κόσμου εξελέξατο ο θεός, ίνα καταισχύνη τα ισχυρά» «Σοφοί και ισχυροί» είναι οι Έλληνες.
«Δυστυχώς, είναι αλήθεια, ότι από τότε που έμειναν ασύδοτοι, να σκέφτονται και να μιλάνε και να εκφράζονται οι ανισόρροποι και τα μωρά του κόσμου τούτου, θα υποφέρουν οι γνωστικοί, αν δεν ληφθούν σοβαρά μέτρα προστασίας του κοινωνικού συνόλου».

[Σ.Σ.: Το άρθρο θα μπορούσε να ήταν τέλειο ή άψογο, αν ο συγγραφέας του δεν μιμούνταν το λεκτικό και την φρασεολογία της Εβραιοχριστιανικής μασονίας (πάνσεπτο, ορθόδοξο, σεβάσμιας κ.λ.π.). 
Και δεν έκανε το λάθος, να υμνήσει το ιερατείο και πάλι (αρχαίο), το οποίο και τότε ήταν καταραμένο, όπως το σημερινό. 
Και τότε οι ιερείς ήτανε μύστες (σκοταδιστές), όλοι αυτοί που αναφέρει στο άρθρο του ο αυτοαποκαλούμενος "ιερέας" (Όμηρος, Ησίοδος, Σόλων, Αισχύλος, Πίνδαρος, Σοφοκλής, Ευριπίδης, Σωκράτης, Αντισθένης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Φιλόλαος, Μένανδρος, Επίκουρος, Ζήνων), ήταν κατ' ανάγκη "ευσεβείς", και όταν εναντιώθηκαν φανερά στις ανοησίες του παπαδαριού και των θρησκευτικών κέντρων εξουσίας (μαντείων), κινδύνεψαν σοβαρά, ή έχασαν εντελώς την ζωή τους. 
Η πιο πρόχειρη και χαλκευμένη κατηγορία Έλληνα Πολίτου στην αρχαία Ελλάδα (εξόντωση αντιπάλου), ήταν η "ασέβεια", η οποία επέσυρε και την ποινή του θανάτου. 
Σε τελική ανάλυση, δεν θα ξεφύγουμε από την αηδία της Εβραιοχριστιανικής μασονίας, για να πέσουμε στη Χάρυβδη, δηλαδή τον μυστικισμό και τα "άβατα", τα άφεγγα και τους σκοτεινούς χαλκευμένους γρίφους των Δελφών, όπου κι εκεί η Εκκλησία συγκέντρωνε την παγκόσμια οικονομία (δύναμη) στους κόλπους της (ο σκοπός), έχοντας φόβητρο και όπλο στα χέρια της πανίσχυρο, τον κεραυνοβόλο Δία.
Επιστροφή στις ρίζες μας, δεν σημαίνει ντε και καλά, ν' αρχίσουμε ξανά τις ανθρωποθυσίες (Ιφιγένεια)...]

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ο ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΗΣ ΠΟΥ ΣΟΥ "ΦΥΤΕΨΕ" Η ΚΡΑΤΑΙΑ ΠΑΣΟΚΟΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!..

ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ
Ναπολέων Λιναρδάτος

Δεν θα υπάρχουν πολλές χώρες στον κόσμο όπου η τοπική ελίτ έχει αναγάγει ένα κόμπλεξ κατωτερότητας σε εθνική ιδεολογία.
Κάθε φορά που συμβαίνει κάποιο γεγονός τύπου διαφήμιση Στανίση/Τζάμπο ή παλαιότερα ομορφάντρας/Κοσμοτέ και μπάμιες/Γερμανός, δίνεται η ευκαιρία στις τοπικές μανταμσουσούδες να βγάλουν το άχτι τους ενάντια στον «Μπύθουλα». Είναι πολύ “άτυχη” η ελίτ της Ελλάδας που εδώ και 190 χρόνια διοικεί ένα έθνος που είναι τόσο ανίκανο να καταλάβει πόσο τυχερό είναι να έχει μια τόσο πεφωτισμένη τάξη ανθρώπων να το καθοδηγεί. Οι ιθαγενείς συνεχώς αρνούνται τον εξευρωπαϊσμό.

Σε διαφημίσεις όπως οι παραπάνω, ένας λογικός άνθρωπος θα μπορούσε να δει πολλά στοιχεία διακωμώδησης της ελληνικής πραγματικότητας. Όμως το μόνο που μπορούν να δουν οι εν Ελλάδι μανταμσουσούδες είναι η ενίσχυση των πολιτισμικών αξιών του «Μπύθουλα». Οι μανταμσουσούδες αδυνατούν ακόμα και να κατανοήσουν απλές διαφημίσεις γιατί απλούστατα πάσχουν σοβαρά στον τομέα της ανάλυσης και της αυτογνωσίας. Η ευρωλιγούρα δεν είναι ένα ιδεολογικό ρεύμα, δεν έχει αρχές ούτε στοιχειώδη κριτήρια επιλογής και ανάλυσης. Η ευρωλιγούρα είναι ένα ψυχολογικό φαινόμενο.
Η ευρωλιγούρα είναι η ασθένεια του ιθαγενή που δεν ξέρει τι έχει και που δεν μπορεί να καταλάβει τι θέλει να πάρει. Είναι μια τριτοκοσμική κατανόηση του ευρωπαϊκού άλλου όπου τα επιτεύγματα ενός διαφορετικού πολιτισμού, βάρβαρα συνοψίζονται σε κάποιες φιγούρες της τρέχουσας πολιτικής ζωής. Για τον ευρωλιγούρη η Ευρώπη ξεκινάει κάπου στον Ζακ Ντελόρ και τελειώνει με Άλη Ρεν. Ο ευρωλιγούρης όχι μόνο δεν καταλαβαίνει το έθνος που τον γέννησε, αγνοεί πλήρως και την Ευρώπη που τόσο άβουλα θέλει να αντιγράψει.  
Για παράδειγμα, απ’ αυτόν το Ιούνιο το ελληνικό κράτος έχει αποφασίσει ότι θα θεωρεί τον κάθε Έλληνα πολίτη δωρητή σώματος. Για να μην θεωρηθείς δωρητής σώματος, θα πρέπει να περάσεις πρώτα από την γραφειοκρατική διαδικασία που έχει ορίσει ο νομοθέτης. Πρόκειται περί ενός νόμου που βρίσκεται σε σαφή αντιδιαστολή με την ευρωπαϊκή επινόηση και κατάκτηση της κυριαρχίας που χαίρει το άτομο πάνω στο σώμα του. Όμως η “φιλελεύθερη” Νέα Δημοκρατία δεν καταργεί αυτόν το τόσο κρατικιστικό και ανελεύθερο νόμο του ΠΑΣΟΚ. Οι απανταχού φιλελεύθερες ομάδες και η πλειάδα οργανώσεων για τα δικαιώματα του ανθρώπου σιωπούν ως σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Ο μόνος θεσμός που έχει αντιδράσει για αυτό το νόμο τερατούργημα είναι η Εκκλησία της Ελλάδος, το κατεξοχήν μαύρο πρόβατο των απανταχού ευρωλιγούριδων. Παρεμπιπτόντως, αυτός ο νόμος ήταν επινόηση του “ευρωπαϊστή” και “εκσυγχρονιστή” Ανδρέα Λοβέρδου... 


Το τι ακριβώς συνιστά σε κάθε θέμα την ευρωπαϊκή παράδοση, το τι πρέπει και μπορεί να αφομοιώσει ο Ελληνισμός, δεν είναι μια απλή και εύκολη συζήτηση. Αυτό όμως που θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον κάθε ένα ξεχωριστά είναι ότι η παρούσα πολιτική τάξη με έδρα τις Βρυξέλλες δεν είναι η πηγή εξευρωπαϊσμού του οποιανδήποτε. Αντιθέτως, πολύ εύκολα μπορεί να στοιχειοθετηθεί ότι η πολιτική τάξη των Βρυξελλών μεταβάλλεται μέρα με την μέρα σε ένα πιο συγκεντρωτικό και ανελεύθερο δεσποτάτο ανατολίτικου τύπου. Αν η Κωνσταντινούπολη ήταν η νέα Ρώμη, οι Βρυξέλλες είναι η νέα Υψηλή Πύλη.
Αν θέλει να δει κάποιος πόσο εκτός ελληνικής και ευρωπαϊκής πραγματικότητας βρίσκεται η ελληνική ευρωλιγούρικη ελίτ, δεν έχει παρά να αναλογισθεί το πιο αποτελούσε μέχρι προσφάτως το ιδεώδες ευρωπαϊκής διακυβέρνησης στην Ελλάδα - οι κυβερνήσεις του κ. Σημίτη. Έτσι το τσιμεντο-πασάλειμμα της Ελλάδας, η τυφλή υποταγή στην Υψηλή Πύλη των Βρυξελλών και η εκμετάλλευση παντός είδους πόρου για την μεγέθυνση ενός βαθύτατα διεφθαρμένου κρατισμού περνούσαν στα ΜΜΕ, στην ακαδημία και στους καθώς πρέπει κύκλους, ως αναγκαία βήματα προς τον εξευρωπαϊσμό της χώρας.
Τουλάχιστον εκ των υστέρων, θα έπρεπε να είναι οφθαλμοφανές σε όλους ότι ο κ. Σημίτης έκτιζε μπανανία στην βαλκανική χερσόνησο. Βλέποντας τι έχει βγάλει μια μερική έρευνα των τότε κυβερνήσεων, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι στον μέλλον ο κ. Σημίτης θα μπορούσε να συγκαλέσει υπουργικό συμβούλιο στον Κορυδαλλό. Το μόνο πράγμα που αποτρέπει ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι η συνταγματική αθώωση υπουργών που η κυβέρνηση του επέβαλε. 
Αν είσαι ευρωλιγούρης, που σημαίνει ότι δεν έχεις κάποια σοβαρά κριτήρια αξιολόγησης, ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι έγινε, και γιατί; 

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Μελλοντική Δομή Δυνάμεων: Επιτέλους συμμάζεμα, όλα τα στοιχεία

Μετά από πολυετείς καθυστερήσεις, παλινδρομήσεις και ατελείωτο πόλεμο χαρακωμάτων εντός και εκτός του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (είναι παροιμιώδεις οι παρεμβάσεις τοπικών πολιτικών, κομματικών και… εκκλησιαστικών αρχών για τη διατήρηση μονάδων και στρατοπέδων στην περιοχή τους), φαίνεται ότι οι «ανανεωτικές» δυνάμεις του στρατεύματος που επί τόσα χρόνια προσπαθούσαν για τον μετασχηματισμό των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων υπερπήδησαν τα εμπόδια και το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ έπεισαν την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για να γίνει το μεγάλο και ουσιαστικό βήμα.
Κύριο χαρακτηριστικό της νέας Μελλοντικής Δομής Δυνάμεων (ΜΔΔ) είναι η περικοπή του «πάχους» και των «βαρών»που η ατολμία στη λήψη απόφασης και τα πάσης φύσης κατεστημένα έχει επιτρέψει τη συσσώρευση τους.
Η περικοπή του «πάχους» είτε αφορά τα επίπεδα διοίκησης είτε τους σχηματισμούς και μονάδες ήταν από πολλά χρόνια επιβαλλόμενη όχι μόνο για τον αυτονόητο λόγο της ενίσχυσης της «καρδιάς», δηλαδή των στρατηγείων, σχηματισμών και μονάδων που προσδίδουν ουσιαστική υπόσταση στη στρατιωτική ισχύ της χώρας, αλλά και για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των επενδύσεων στην άμυνα είτε αυτές αφορούν το λειτουργικό κόστος είτε την ανάπτυξη (εξοπλιστικά προγράμματα), οι οποίες, δυστυχώς βαίνουν συνεχώς μειούμενες.

Στη νέα Μελλοντική Δομή Δυνάμεων (ΜΔΔ) οι μεγαλύτερες μεταβολές επέρχονται στον Ελληνικό Στρατό, ο οποίος σε οργανωτικό επίπεδο, για πολλά χρόνια, είχε μετατραπεί στον «μεγάλο ασθενή» τόσο λόγω εσωτερικών αγκυλώσεων όσο και της ατολμίας των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών.
Με χωροταξική κατανομή και οργανωτική δομή που ουσιαστικά αντανακλούσε την πραγματικότητα της μετεμφυλιακής εποχής και του Ψυχρού Πολέμου, η χώρα είχε πλημμυρίσει από στρατόπεδα, σχηματισμούς και μονάδες που στην πράξη αποτελούσαν «σκιά» του εαυτού τους. Σε αυτή την κατάσταση ήταν αμφίβολο αν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στο επιχειρησιακό έργο που τους είχε ανατεθεί, ενώ το προσωπικό που τις στελέχωνε καταπονούνταν σε καθημερινή βάση για να εκτελέσει το καθήκον του.
Με βάση πληροφορίες, με τη νέα ΜΔΔ του Ελληνικού Στρατού:
>Καταργείται το εδρεύον στη Κοζάνη, Α΄ Σώμα Στρατού
Όσον αφορά τους σχηματισμούς που μέχρι σήμερα υπάγονται στο Α΄ ΣΣ, η εδρεύουσα στο Λιτόχωρο XXIV Τεθωρακισμένη Ταξιαρχία «1ο Σύνταγμα Ιππικού Φλώρινα» θα ενταχθεί στην εδρεύουσα στην Έδεσσα ΙΙ Μηχανοκίνητη Μεραρχία Πεζικού (ΙΙ Μ/Κ ΜΠ) συμπληρώνοντας τις 33η Μ/Κ Ταξιαρχία Πεζικού «Σύνταγμα Κυδωνίων» (33 Μ/Κ ΤΑΞ ΠΖ, Πολύκαστρο Κιλκίς) και 34η Μ/Κ ΤΑΞ ΠΖ «Απόσπασμα Σχου Διαλέτη» (Άσσηρος, Θεσσαλονίκης).
Η συγκεκριμένη οργανωτική αλλαγή είναι εξαιρετικά σημαντική καθώς ενισχύονται σημαντικά οι στρατηγικές εφεδρείες της χώρας.

Χωροταξικά αναπτυγμένες σε περιοχές πλησίον του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού αλλά και άλλων γραμμών επικοινωνιών και με την υποστήριξη του εδρεύοντος στην Άσσηρο, Συγκροτήματος Στρατηγικών Μεταφορών (ΣΣΜ), μπορούν ταχύτατα να αναπτυχθούν και επέμβουν σε όλο το μήκος των βορείων συνόρων της ηπειρωτικής χώρας αν παραστεί ανάγκη για εμπλοκή βαρέων τεθωρακισμένων και μηχανοκίνητων δυνάμεων.
Αντίθετα η εδρεύουσα στα Ιωάννινα VIII Μεραρχία Πεζικού μετασχηματίζεται σε ταξιαρχία.
Παραμένει ως έχει η 9η Ταξιαρχία Πεζικού που εδρεύει στη Φλώρινα μετασταθμεύει στην Κοζάνη και η 10η Ταξιαρχία Πεζικού (Σέρρες) η οποία μεταπίπτει σε σύνταγμα. Αντίθετα καταργείται η 15η Ταξιαρχία Πεζικού (Καστοριά).
>Καταργείται το Β΄ Σώμα Στρατού, με έδρα στη Βέροια.
Η ύπαρξη ενός σχηματισμού επιπέδου σώματος στρατού ως οργανωτικής δομής για τις δυνάμεις άμεσης αντίδρασης και εφεδρείας αποτελούσε παγκόσμια πρωτοτυπία για το μέγεθος και τους πόρους της χώρας.
Η κατάργηση του Β΄ Σώματος Στρατού εκ των πραγμάτων θα οδηγήσει σε αναβάθμιση του επιχειρησιακού στρατηγείου της Ιης Μεραρχίας Πεζικού «Σμύρνη» (Ι ΜΠ) στην οποία σήμερα υπάγονται η 1η Ταξιαρχία Καταδρομών – Αλεξιπτωτιστών (1η ΤΑΞ ΚΔ-ΑΛ, Ρεντίνα), η 71η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία «Πόντος» (71η Α/Μ ΤΑΞ ΠΖ, Νέα Σάντα Κιλκίς) και η 32η Ταξιαρχία Πεζοναυτών «Μοράβας» (32η ΤΑΞ ΠΝ, Βόλος).

>Διατηρείται η εδρεύουσα στη Λάρισα 1η Στρατιά.
>Διατηρούνται τα εδρεύοντα στη Θεσσαλονίκη Γ΄ Σώμα Στρατού / NATO Deployable Corps – Greece (NDC-GR), Δ΄ Σώμα Στρατού (Ξάνθη) και ΑΣΔΕΝ (Ανωτάτη Στρατιωτική Διοίκηση Εσωτερικού Νήσων, Αθήνα) που είναι επίσης επιπέδου Σώματος Στρατού. Ειδικότερα το Γ΄ Σώμα Στρατού, στο οποίο είχε ήδη υπαχθεί η 10η ΤΑΞ ΠΖ, σαφώς υφίσταται ενίσχυση του ρόλου του με την υπαγωγή σε αυτό των VIII ΜΠ (ταξιαρχία) και 9ης ΤΑΞ ΠΖ.
Αναδιοργανώνεται ριζικά η Διοικητική Μέριμνα (ΔΜ) του Ελληνικού Στρατού, της οποία την ευθύνη έχει η εδρεύουσα στην Αθήνα, Ανωτάτη Στρατιωτική Διοίκηση Υποστήριξης Στρατού (ΑΣΔΥΣ). Συγκεκριμένα:
>Δημιουργούνται δύο Κέντρα Εφοδιασμού επιπέδου μεραρχίας:
α. Το Κέντρο Εφοδιασμού Νοτίου Ελλάδος (ΚΕΦΝΕ) που θα αναλάβει τη ΔΜ στην ηπειρωτική Ελλάδα μέχρι τα Τέμπη (Ήπειρος, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, Πελοπόνησσος) και στην Περιοχή Ευθύνης της ΑΣΔΕΝ (Ανώτατη Στρατιωτική Διοίκηση Εσωτερικού Νήσων). Με τη δημιουργία του ΚΕΦΝΕ καταργείται η επιπέδου ταξιαρχίας Διοίκηση Υποστήριξης Βάσης (ΔΥΒ).
β. Το Κέντρο Εφοδιασμού Βορείου Ελλάδος (ΚΕΦΒΕ) που θα αναλάβει τη ΔΜ στην Δυτική, Κεντρική, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Υπό το ΚΕΦΒΕ θα υπαχθεί η 4η Ταξιαρχία Υποστήριξης (4 ΤΑΞΥΠ) που εδρεύει στην Ξάνθη και παρέχει ΔΜ στους σχηματισμούς και μονάδες του Δ΄ Σώματος Στρατού. Το ΚΕΦΒΕ θα χρησιμοποιεί τις εκτεταμένες υποδομής της εδρεύουσας στη Θεσσαλονίκη 3ης ΤΑΞΥΠ, η οποία καταργείται.

>Καταργούνται, τέσσερις σχηματισμοί ΔΜ, ένας επιπέδου μεραρχίας και τρεις επιπέδου ταξιαρχίας:
α. Η εδρεύουσα στη Λαμία Μεραρχία Υποστήριξης (ΜΕΡΥΠ)
β. Η εδρεύουσα στον Βόλο, 1η ΤΑΞΥΠ
γ. Η εδρεύουσα στην Κοζάνη, 2η ΤΑΞΥΠ
δ. Η εδρεύουσα στη Θεσσαλονίκη, 3η ΤΑΞΥΠ
Επισημαίνεται ότι η αναδιοργάνωση του συστήματος ΔΜ, που έχει καθυστερήσει δεκαετίες, θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη όχι μόνο στο επίπεδο εξοικονόμησης προσωπικού, αλλά και σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα του. Ο εξορθολογισμός και ο εκσυγχρονισμός του συστήματος ΔΜ που πλέον προσεγγίζει τα σύγχρονα επιχειρησιακά δεδομένα θα βελτιώσει κατακόρυφα την αποτελεσματικότητα και θα επιφέρει οικονομίες κλίμακας.
Τέλος μετά από πολλές παλινωδίες συγκροτείται η περιβόητη Διοίκηση Δόγματος, Εκπαίδευσης και Επιθεώρησης (ΔΙΔΟΕ), έστω και με λιγότερο φιλόδοξη προοπτική σε σχέση με τον σχεδιασμό παλαιότερων ΜΔΔ, με τον μετασχηματισμό της IV Μεραρχίας Πεζικού «Πελοπονήσσου» (IV MΠ, Τρίπολη) σε Διοίκηση Κέντρων Εκπαίδευσης με ταυτόχρονη διατήρηση της ονομασίας.
Σε ό,τι αφορά την Πολεμική Αεροπορία και το Πολεμικό Ναυτικό οι οργανωτικές αλλαγές είναι πολύ μικρότερης κλίμακας. Στην πρώτη περίπτωση περιορίζονται στη κατάργηση αεροπορικών αποσπασμάτων και τη μετάπτωση σμηναρχιών σε αεροπορικά αποσπάσματα.
Στη δεύτερη περίπτωση οι αλλαγές είναι μάλλον ήσσονος σημασίας αφού η κατάργηση μοιρών και διοικήσεων αφορά περισσότερο τη διοικητική διοίκηση παρά την επιχειρησιακή διοίκηση και συγκρότηση των δυνάμεων.

Εν κατακλείδι…
Μετά από αλλεπάλληλες ΜΔΔ που είχαν συνταχθεί τα προηγούμενα χρόνια και οι οποίες ουδέποτε επικυρώθηκαν από το αρμόδιο κυβερνητικό όργανο (ΚΥΣΕΑ) φαίνεται ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου καθώς ο «κόμπος έφθασε στο χτένι».
Και αυτό για δύο λόγους, που ταυτόχρονα αποτελούν βασικές παραμέτρους στον σχεδιασμό της δομής δυνάμεων:
>τη συνεχή και πλέον υπερβολική περικοπή των πιστώσεων για την εθνική άμυνα σε όλο το φάσμα τους (δαπάνες και αμοιβές προσωπικού, λειτουργικός προϋπολογισμός, αναπτυξιακός – εξοπλιστικά- προϋπολογισμός) και,
>την έλλειψη προσωπικού.
Δυστυχώς με βάση το πως διαμορφώνεται η κατάσταση και την πρόβλεψη για το άμεσο – μακροπρόθεσμο μέλλον και για τις δύο προαναφερθείσες παραμέτρους οι εξελίξεις προβλέπονται δυσοίωεςν.
Οι πιστώσεις για την εθνική άμυνα θα συνεχίσουν να μειώνονται ενώ σε ό,τι αφορά το προσωπικό το έλλειμμα προσωπικού που ιδιαίτερα για τον Ελληνικό Στρατό έχει ήδη αποκτήσει ανησυχητικές διαστάσεις, θα συνεχίζει να υφίσταται.
Γρηγορότερα (το αναγκαίο) ή αργότερα η πολιτική ηγεσία της χώρας θα πρέπει να λάβει δύο πολύ δύσκολες αποφάσεις.
Η πρώτη αφορά τη θητεία που με την παρούσα διάρκεια της είναι παντελώς ανεπαρκής για την εκπαίδευση και το κυριότερο την αφομοίωση της σε κρίσιμες ειδικότητες (που φυσικά επηρεάζει την ποιότητα της εφεδρείας). Είτε είναι αρεστό ή όχι η θητεία διάρκειας εννέα μηνών είναι περισσότερο ταλαιπωρία για τους στρατεύσιμους και τις οικογένειες τους, παρά παράγοντας ενίσχυσης της μαχητικής ισχύος της χώρας.

Η δεύτερη αφορά το μόνιμο στρατιωτικό προσωπικό. Με το «πάγωμα» των προσλήψεων των Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠΟΠ) και την σχεδόν ολοκληρωτική μονιμοποίηση των ήδη υπηρετούντων ο μέσος όρος ηλικίας του συγκεκριμένου προσωπικού που αποτελεί τη «ραχοκοκαλιά» των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων έχει αυξηθεί ανησυχητικά και φυσικά η κατάσταση θα επιδεινωθεί τα επόμενα χρόνια. Η ανανέωση, έστω και σε μικρότερο βαθμό από τον αναγκαίο, του μόνιμου προσωπικού θα πρέπει να αποτελέσει άμεση προτεραιότητα της πολιτείας προτού η κατάσταση βγει εκτός ελέγχου. Ως συνήθως μελέτες με εναλλακτικές επιλογές για την επίλυση του ζητήματος έχουν συνταχθεί από τα Γενικά Επιτελεία όμως χρειάζεται και η κυβερνητική απόφαση (το ζήτημα εκφεύγει της αποκλειστικής αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας).
Σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη ΜΔΔ, όντως επιφέρει σημαντικές αλλαγές και προς τη σωστή κατεύθυνση αν και σε ορισμένα σημεία θα μπορούσε να είναι πολύ πιο τολμηρή.
Για παράδειγμα στην περίπτωση της 1ης Στρατιάς, του Αρχηγείου Τακτικής Αεροπορίας (ΑΤΑ) και του Αρχηγείου Στόλου (ΑΣ).
Καθώς το ΓΕΕΘΑ εξασκεί πλέον την πλήρη διοίκηση, ουσιαστικά τα τρία Γενικά Επιτελεία (ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ) έχουν μετασχηματιστεί σε Στρατηγεία Χερσαίων, Ναυτικών και Αεροπορικών Δυνάμεων αντίστοιχα. Κατά συνέπεια θα ήταν δυνατός ο μετασχηματισμός των ΑΤΑ και ΑΣ σε διοικήσεις (μείωση του επιπέδου διοίκησης) και της 1ης Στρατιάς σε ΔΙΔΟΕΕ με ταυτόχρονη ανάληψη της ευθύνης της Ζώνης Εσωτερικού.
Ένα δεύτερο παράδειγμα αποτελούν οι VIII ΜΠ, η 9η και η 10η ΤΑΞ ΠΖ. Θα μπορούσαν να καταργηθούν με διατήρηση μόνο μίας από αυτές και η οποία προικοδοτούμενη με τις κατάλληλες οργανικές μονάδες (κυρίως επιλαρχίες αναγνώρισης – ΕΑΝ και ουσιαστικά μηχανοποιημένα τάγματα πεζικού) να αναλάβει και με επάρκεια να εκτελέσει τις αποστολές μεθοριακής επιτήρησης.
Σε κάθε περίπτωση η νέα ΜΔΔ αποτελεί εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη που τοποθετεί τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις σε πορεία μετασχηματισμού.
Δικαιώνει τους ανανεωτές του στρατεύματος που στην πορεία για την υλοποίηση της θρήνησαν και θύματα,  και χωρίς καμία διάθεση κολακείας της παρούσας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και της κυβέρνησης γενικότερα, θα πρέπει να σημειωθεί η πολιτική τόλμη και διάθεση ανάληψης του πολιτικού κόστους για την υλοποίηση της.
Ελλείψεις, διαφορετικές απόψεις και αντιρρήσεις είναι φυσικό να υπάρχουν και πιθανά σε αρκετές περιπτώσεις να είναι βάσιμες και τεκμηριωμένες, σε κάθε περίπτωση όμως το οργανωτικό τέλμα και το αδιέξοδο στο οποίο είχαν περιπέσει οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις φαίνεται ότι ξεπεράστηκε.
Αυτό που προέχει τώρα είναι η ταχεία εφαρμογή των αποφάσεων που θα ληφθούν ώστε οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις να μεταβούν στο επόμενο στάδιο.
Εξάλλου η διαδικασία είναι συνεχής και δυναμική. Πηγή ΕΔΩ: defence-point.gr

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Μιά ομιλία που δεν πραγματοποιήθηκε...

Σήμερα 25η Μαρτίου 2013 και ώρα 13:00μ.μ., οι άθλιοι «διοργανωτές» της σύναξης των Ελλήνων με την επωνυμία «ΚΙΝΗΜΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ  ΛΑΟΥ» πρωτοστατούντος, ως συνδιοργανωτού, ενός ΑΧΡΕΙΟΥ υποκειμένου που φέρει το όνομα ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ή παρουσιαζόμενος και ως ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και ο οποίος διατείνεται και κομπάζει ότι είναι ΝΟΘΟΣ υιός της αειμνήστου ηθοποιού Αλίκης Βουγιουκλάκη και του τέως Βασιλέως της Ελλάδος Κωνσταντίνου, διά ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ των καλούσαν τον Ελληνικό Λαό σε συγκέντρωση στο ξενοδοχείο Τιτάνια (Πανεπιστημίου 52, Αθήνα) «όπου καί θά αποφασιζόταν η οργανωτική δομή του μεγάλου Δημοκρατικού Επαναστατικού Κινήματος».
Ομιλητής στην εν λόγω συγκέντρωση, κατόπιν παρακλήσεώς των, είχα ορισθεί εγώ ο γράφων που πεισθείς στις «αγαθές πατριωτικές των προθέσεις» ετοίμασα προς εκφώνηση και το κατωτέρω πόνημα το οποίο και σας αποστέλλω, οι δε «διοργανωτές» εξαφανισμένοι από παντού ουδόλως ανταποκρίνονταν στα τηλεφωνήματά μας και η συγκέντρωση, κατόπιν τούτου ματαιώθηκε.
Δεν γνωρίζω ποιές σκοτεινές δυνάμεις υπηρετούν οι «κύριοι» αυτοί, ούτε ποιών είναι μίσθαρνα όργανα για να προβούν σε ένα τέτοιο διάβημα ΠΛΗΤΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΓΝΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ με την αναίσχυντη αυτή τους πράξη που στόχο έχει την απογοήτευση του χώρου μας και την απώλεια της εμπιστοσύνης των ανθρώπων που τον αποτελούν προς κάθε μελλοντική μας ΕΘΝΙΚΗ προσπάθεια συγκροτήσεως αμιγούς πατριωτικού κινήματος.
Χωρίς να θέλω να μακρηγορήσω δίνοντας σημασία σε χυδαία κνώδαλα και πρακτορίσκους του παρακράτους των σκοτεινών δυνάμεων που υπηρετούν ταλανίζοντας τον ελληνισμό, θέτω το ερώτημα προς αυτούς τους Εφιάλτες: «Πόσα πήρατε θλιβεροί πατριδοκάπηλοι Ισκαριώτες για να παίξετε το παιχνίδι του Διεθνούς Σιωνισμού;»
Ζητώντας συγγνώμη από τους προσελθόντες, αποστέλλω την εκτίμησή μου προς όλους εσάς, αγκαλιάζοντάς σας ως συνέλλην σας.
Οδυσσέας Τηλιγάδας

Η Ελλάς της 25ης Μαρτίου 2013
Πάνω από όλα, πρώτα από όλα, ευχαριστούμε όλους εσάς που εκφράζετε τις Ζωντανές, Δημιουργικές δυνάμεις του Λαού μας, τις Πατριωτικές δυνάμεις της Ελευθερίας, τις δυνάμεις του Έθνους, του ήθους και των οραμάτων, τις δυνάμεις της συνέπειας, της αγωνιστηκότητος και της ανιδιοτέλειας, εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας σήμερα, κάτι που μας γεμίζει αισιοδοξία και βεβαιώνει ότι οι μεταξύ μας δεσμοί έχουν γερές ρίζες, βασίζονται στην κοινή υπόθεση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που μας απασχολούν για το μέλλον και την προοπτική αυτού του τόπου.
«Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω παντού Αγγλόφιλους, Γαλλόφιλους, Ρωσόφιλους, μα Ελληνόφιλους δεν βλέπω.» Λόγια πόνου του Εθνάρχη –Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια.
Τη μέρα τούτη τη σημαδιακή, τη μέρα τούτη της μνήμης των ελευθερομάχων του τρισένδοξου 1821 καλούμεθα όλοι εμείς να επιστρέψουμε στον δρόμο που χάραξαν οι Ήρωές μας και να ολοκληρώσουμε τα οράματα και τις υψηλές ιδέες τους ελευθερώνοντας ξανά την πατρίδα μας την οποία, ο τρισμέγιστος των Ελλήνων, αυτός, που όπως γράφει ο Σπηλιάδης, «Σε λίγες μέρες απέδειξε σε όλο τον κόσμο ότι υπάρχει Έθνος Ελληνικό και Έθνος αγαθό, τίμιο, ενάρετο, και μάλιστα δεκτικότατον να κυβερνηθεί, όπως όλα τα πολιτισμένα έθνη», αυτός, που κράτησε ελεύθερη την Ελλάδα από τις 18 Ιανουαρίου 1828  μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου 1831, αυτός, που δολοφονήθηκε στο Ναύπλιο από τις σκοτεινές δυνάμεις του πονηρού έθνους που κατά τον Αδαμάντιο Κοραή, «Των Ιουδαίων το προς ημάς μίσος, υπερβαίνει και αυτό το τουρκικό μίσος» και από τότε η Ελλάδα ξανασκλαβώθηκε και για 182 χρόνια τώρα βρίσκεται ακόμα σκλαβωμένη αλλάζοντας απλώς κατακτητή.
«Μήγαρις έχω άλλο στὸ νού μου πάρεξ ελευθερία καὶ γλώσσα;» Ρωτούσε ο εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός. Και του απαντάμε εμείς σήμερα, ΟΧΙ: «Την Πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσωμεν!» και αυτή μας η απάντηση πηγάζει από «την αρχαία ψυχή που ζει μέσα μας αθέλητα κρυμμένη» κατά τον δικό μας Κωστή Παλαμά και τούτο, όπως ο ίδιος διαλαλεί, επειδή: «η μεγαλωσύνη, στα έθνη δε μετριέται με το στρέμμα, με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με το αίμα».
Είναι στιγμές που ο κάθε άνθρωπος καλείται να πάρει τις αποφάσεις του γιά να ξεπληρώσει το χρέος της υπάρξεώς του. Γιά άλλους βέβαια αυτό αποτελεί υποχρέωση, γιά μάς όμως είναι η εσωτερική μας παρόρμηση, είναι το πιστεύω μας, είναι ο τρόπος της ζωής μας, είναι η ίδια μας η ζωή. Εμείς βρισκόμαστε σε ένα άλλο μέτωπο και αυτή είναι η επιλογή μας. Έχουμε ταυτίσει την παρουσία μας στην υπαρξιακή μας διαδρομή με το μέλλον της Πατρίδος μας.
Γιά τον λόγο αυτό δεν θα μπορούσαμε παρά να απευθυνθούμε σε εσάς, να ζητήσουμε την γνώμη σας και την στήριξή σας για να δώσουμε με αίσθημα ευθύνης τον καλλίτερο δυνατό τρόπο την μάχη του ωραίου, του μεγάλου και του αληθινού.
Γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε σε ένα αιώνα έχοντας κληρονομήσει μιά νέα παγκόσμια βαρβαρότητα, που ονομάζεται ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ. Ζούμε πράγματι, σε μια νέα εποχή, όπου έχει διαταραχθεί η οικονομική και κοινωνική συνοχή των κρατών, έχουν διευρυνθεί οι κοινωνικές ανισότητες, τα πάντα αλώθηκαν, οι αρχές, οι αξίες και οι θεσμοί υποβαθμίστηκαν και εδραιώθηκε ένα διεφθαρμένο κατεστημένο. Επίσης στόχος της παγκοσμιοποίησης είναι η αλλοίωση της Εθνικής μας ταυτότητος και της φυλετικής μας καθαρότητος με ό,τι συνεπάγεται από αυτό. Βλέπουμε ότι στον Ευρωπαϊκό χώρο οι πολίτες δέχονται τις επιδράσεις της «ευρωπαϊκής ανασυγκρότησης» και του κεφαλαίου και οι επιπτώσεις των είναι φανερές με σημαντικότερη αυτή της συρρίκνωσης του κράτους πρόνοιας.
Επειδή ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ το περίεργο σήμερα συνονθύλευμα των ιδεολογιών [αριστεράς - σοσιαλισμού – δεξιάς και εθνικοσοσιαλισμού] και τους επιδιωκόμενους εκ μέρους των κομμάτων σκοπούς.
Επειδή ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΜΕ ότι ρυθμιστές των οραμάτων του Έθνους μας και υπερασπιστές των συμφερόντων των Ελλήνων μπορεί να είναι οι οιουδήποτε χρώματος «επιβήτορες» του πολιτικού κατεστημένου.
Επειδή εμείς είμαστε εκ διαμέτρου αντίθετοι με την υπηρέτηση οιωνδήποτε σκοπιμοτήτων εις βάρος της πατρίδος μας, ΓΙ’ ΑΥΤΟ πήραμε τις αποφάσεις μας και σήμερα, ορθώνουμε το ανάστημά μας δίνοντας συγχρόνως και την δική μας μάχη ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ αυτών των ανθελλήνων και γνωρίζουμε πολύ καλά ότι σε καιρούς έκπτωσης και απαξίωσης της πολιτικής, η ευθύνη μας είναι αυξημένη και κανείς δεν θα μας πεί πως δεν μπορούμε να παρέμβουμε αποτελεσματικά να αλλάξουμε την Ελλάδα θεσπίζοντας μιά καινούργια αντίληψη του κόσμου και της ζωής.
Η εικόνα παράλυσης και του ξέφραγου αμπελιού που παρουσιάζει η Ελλάδα σήμερα, έχει φτάσει την λαϊκή δυσαρέσκεια στο αποκορύφωμά της. Η Ελλάδα δυστυχώς βρίσκεται κάτω από τον έλεγχο εξωθεσμικών κέντρων. Πίσω από τις έως σήμερα εξελίξεις βρίσκεται μια συνομωσία παραγόντων τους οποίους όλοι μας τους γνωρίζουμε. Οι μετά την μεταπολίτευση κυβερνήσεις και η κάθε είδους αντιπολίτευση έχουν τυφλωθεί και δεν βλέπουν το πρόβλημα που διογκώνεται καθημερινά και οδηγεί σε αδιέξοδο. Η Ελλάδα δυστυχώς βρίσκεται στην εντατική. Το Έθνος βρίσκεται σε κρίση. Αυτό ακριβώς μας αναγκάζει να παρέμβουμε και να ανατρέψουμε την ισχύουσα κατάσταση στη Χώρα μας. Τώρα είναι η στιγμή να επέμβουμε ενεργά και μια επιλογή έχουμε μπροστά μας, την συνειδητοποιημένη συλλογική και ολομέτωπη αντίθεσή μας σε όλους αυτούς που ερήμην μας αποφασίζουν για την ζωή μας. Το κεντρικό πρόβλημα της σύγχρονης δημοκρατίας είναι ή έλλειψη νομιμότητος των αποφάσεων που λαμβάνονται σε όλα τα επίπεδα. Οι πολίτες νιώθουν τελείως αποξενωμένοι από τα κέντρα λήψεως των αποφάσεων και κυρίως νοιώθουν ανήμποροι να επηρεάσουν την θέληση και τις επιλογές αυτών των κέντρων.
Αυτό το αίσθημα αποξένωσης και ανημποριάς οδηγεί τους πολίτες στην απόσταση και στην αποχή από τις πολιτικές διαδικασίες, τους οδηγεί σε αποχή ακόμα και από τις εκλογές. Απέναντι σε αυτό το τεράστιο πρόβλημα δεν αρκεί απλώς να εξαντλούμαστε στην αναζήτηση των ερμηνειών. Το βασικό είναι να αναζητήσουμε λύσεις και η αναζήτηση των λύσεων πρέπει να αρχίσει από την συμμετοχή του πολίτη στην διαχείριση των κοινών και όπου μπορεί να υπάρχει συμμετοχική δημοκρατία.
Μπροστά μας επομένως υπάρχει η πρόκληση και όλοι εμείς που εκφράζουμε εδώ και δεκαετίες τον υγιή πατριωτικό χώρο, δεν έχουμε το δικαίωμα και την πολυτέλεια να εθελοτυφλούμε. Είναι η ώρα της δικής μας δράσης και δεν δικαιούμαστε να απέχουμε από την πολιτική σκηνή του τόπου γιατί εμείς είμαστε οι υγιείς δυνάμεις του Έθνους και η πολιτική μας συμπεριφορά θα είναι μια αγωνιστική παρουσία που θα αφοπλίσει τον οποιονδήποτε που εναντιώνεται στις ιδέες μας, στην αγωνιστικότητά μας και στην δράση μας υπέρ του Έθνους μας. Είμαστε οι πατριώτες αυτοί που έχουν κλεισμένη στην καρδιά τους την Ελλάδα, θα σηκώσουμε ψηλά τη σημαία του αγώνα μας και δεν θα επιτρέψουμε να μετατρέψουν κάποιοι την Ελλάδα μας σε χώρα της αγωνίας και σε χώρα τριτοκοσμική.
Την έχουν καταντήσει αφιλόξενη και επικίνδυνη για τους Έλληνες. Την κατάντησαν μια χώρα της συμφοράς, της μιζέριας, μια ανυπεράσπιστη χώρα. Έχουν μετατρέψει την κορωνίδα των χωρών, την ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, σε μιά χοάνη πολυπολιτισμικών και πολύ-πολύ φυλετικών σκοπιμοτήτων με αποτέλεσμα την κοινωνική της αποσύνθεση, την αυξημένη εγκληματικότητα, την γκετοποίηση δρόμων και συνοικιών από κάθε είδους «μετανάστη», την απαξίωση των κόπων και του ιδρώτα μας, την υποβάθμιση του Έλληνα Πολίτη και την αλλοίωση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ταυτότητός της.
Ο Έλληνας υφίσταται το επαχθές βάρος της Νεοταξικής πολιτικής αλλά ξεχνούν ότι η Ελλάδα είναι δική μας, ότι η Ελλάδα μας ανήκει και δεν είναι κτήμα κανενός και ότι υπάρχουμε εμείς που θα αντισταθούμε στην Παγκοσμιοποιημένη βαρβαρότητα εκείνων που παριστάνουν τους δημοκράτες.
Οι εξελίξεις στη Χώρα μας τα τελευταία χρόνια μας κάνουν να βλέπουμε τον Λαό μας καθημερινά να βρίσκεται υπό κατάληψη, τις περιουσίες μας να υποβαθμίζονται και η κατάσταση να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να είναι πνιγμένη στην διαφθορά και την παραοικονομία. Δεν είναι δυνατόν ο Έλληνας να υποτάσσεται σε συμφέροντα και μηχανισμούς αυθαιρεσίας και ασυδοσίας που τον ταλαιπωρούν και του κλέβουν την ποιότητα της ζωής του.
Ξέρουν, το ζουν και το βλέπουν οι πολίτες ποιοί ευθύνονται για τις τριτοκοσμικές συνθήκες στα Νοσοκομεία, στο ΙΚΑ, στις υπηρεσίες και τους μηχανισμούς της μίζας και της διαφθοράς, αφού για να δουλέψουν οι υπηρεσίες, χρειάζονται λάδωμα και εμείς διεφθάρημεν για αυτό και επιτρέψαμε σε πρωθυπουργό να πει «είπαμε να πάρει ένα δωράκι…» νομιμοποιώντας τη μίζα στην πολιτική. Εμείς χάσαμε την περπατησιά μας και επιτρέψαμε στον κάθε «φτηνό» δούλο που έφερε τον τίτλο ευγενείας «προοδευτικός» να μας υπαγορεύει τί ιδέες να έχουμε και τί αρλούμπες να παπαγαλίζουμε κάθε μέρα, στον εαυτό μας και στους άλλους, για να είμαστε μοντέρνοι και αποδεκτοί. Τους επιτρέπαμε να μας κοροϊδεύουν και να μας λένε μπούρδες, να ανεβαίνουν στα προεκλογικά μπαλκόνια και αν μας δουλεύουν ψιλό γαζί προσφωνώντας μας «κυρίαρχο λαό», «περήφανα νειάτα», «τιμημένα γερατειά», κάνοντας αθρόες πελατειακές προσλήψεις στο Δημόσιο, μοιράζοντας επιδόματα και συντάξεις για ψύλλου πήδημα με χρήματα ΔΑΝΕΙΚΑ για να αγοράσουν ψήφους και εξουσία!!! Πόσο κυρίαρχος είναι ο λαός που δεν καταλαβαίνει όταν τον δουλεύουν και τον διαφθείρουν; Όταν δεν έχει δικαίωμα να ξέρει πού ξοδεύονται οι φόροι του; Πόσο περήφανα είναι τα νειάτα που δουλεύουν.. αλλά δεν εργάζονται… δουλεύουν για 700 ευρώ και δεν μπορούν ποτέ να ανοίξουν τα φτερά τους; Πόση τιμή έχουν τα γηρατειά που τους κόβεις τη σύνταξη; Κι όταν μας κοίμιζαν με κολακείες εμείς δεν βλέπαμε ότι από πίσω πριόνιζαν το δέντρο που καθόμαστε επάνω. Δεν βλέπαμε ότι τις ψευτοπαροχές θα τις πληρώναμε στο μέλλον χρυσές και ότι θα ερχόταν το ΔΝΤ να μας πάρει το σπίτι. Καιρός όμως είναι να ανατρέψουμε αυτήν την εξέλιξη για να μπορέσει το Έθνος να ξανακερδίσει τη χαμένη αξιοπιστία του, την αίγλη του, την αποτελεσματικότητά του.
Μακριά από κομματικές δεσμεύσεις, χωρίς το χρίσμα υπεράσπισης κομματικών συμφερόντων και μηχανισμών διαπλοκής, μακριά από κομματικούς και κυβερνητικούς διαδρόμους, εμείς αντλούμε τη δύναμή μας από την επαφή μας με τον Λαό, από την κατανόηση των προβλημάτων του, από τους αγώνες για την επίλυσή τους και θέλουμε μια Ελλάδα με κοινωνικό πρόσωπο, κοινωνικές κατευθύνσεις και κοινωνική δράση υπέρ του Έλληνα. ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ να δώσουμε στους Έλληνες και στις Ελληνίδες, μιά διέξοδο, μιά ιδανική λύση, μιά νότα αισιοδοξίας αγωνιζόμενοι με συνέπεια και σεμνότητα. Θέλουμε και θα τα καταφέρουμε αγωνιζόμενοι μαζί, ο καθ’ ένας με τις δυνατότητές του, για να πετύχουμε τους στόχους μας για μια Ελλάδα του αύριο. Με όπλο μας την θέληση, με συνέπεια και υψηλό αίσθημα ευθύνης στις πολιτικές εξελίξεις που αφορούν το μέλλον της Ελλάδας άς κοιτάξουμε μπροστά και ο καθ’ ένας μας χωριστά και όλοι μαζί, να θέσουμε σε κίνηση αυτή την μηχανή της ελπίδας. Ας αρχίσουμε τον αγώνα μας τώρα, από αυτή την στιγμή, ΚΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΔΡΑΣΗ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥΣ.
Χθές και σήμερα στις παρελάσεις είδαμε να πρωτοστατούν οι στρουθοκάμηλοι του καναπέ, οι ανίκανοι για κάθε πτήση να γιορτάζουν το πέταγμα των αητών και να ταυτίζονται μαζί τους!!! Οι άνθρωποι που δεν θέλουν να δούν τη γύρω τους πραγματικότητα και δεν θέλουν να ακούσουν τον εκκωφαντικό ήχο της απόγνωσης της κοινωνίας από τη στέρηση της Ελευθερίας της. Οι άνθρωποι που υπέγραψαν ή ανέχονται, την παράδοση της Εθνικής Κυριαρχίας, δηλαδή της Ελευθερίας (αυτής που κερδήθηκε τότε, το 1821, με ποταμούς αίματος) και επιστατούν λυσσαλέα για τη συνέχιση της κατοχής της χώρας από ξένες δυνάμεις (τη «Διεθνή του Χρήματος») «δόξασαν» εκείνους που την κέρδισαν! Και κάθισαν προσοχή στο άκουσμα του Εθνικού Ύμνου που είναι αφιερωμένος στην Ελευθερία, αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι, τα ανδρείκελα του καθεστώτος πολιτικού συστήματος, που την δολοφόνησαν. Τι κατάντια αλήθεια!!!
Πώς γίνεται όμως αυτό; Πώς γίνεται, αυτός που περιφρονεί και καταλύει την Ελευθερία, να γιορτάζει για την αξία της Ελευθερίας και μάλιστα από τη θέση του τιμωμένου προσώπου; Ποιόν κοροϊδεύει; «Ουαί υμίν Φαρισαίοι υποκριταί.» Η Νέμεσις έρχεται καλπάζουσα.
Ο εφιάλτης έχει αρχίσει. Είδαμε ανθρώπους να χάνουν τα πάντα. Είδαμε να τους παίρνουν το σπίτι τους και το χαμόγελο τους και στο τέλος να τερματίζουν τη ζωή τους όταν δεν υπάρχει τίποτα να δώσουν. Όσα δεν πήραν οι τράπεζες, τα πήραν οι έμποροι τύπο Ρικάρντο. Είδαμε να γεμίζουν ξαφνικά οι δρόμοι με ενεχυροδανειστήρια και καταστήματα αγοράς χρυσού που οι Έλληνες καταθέτουν ό,τι πολύτιμο έχουν για να ζήσουν. Είδαμε παιδιά να λιποθυμούν στα σχολεία από την πείνα. Είδαμε γυναίκες να πωλούν τα ωάριά τους για λίγα ευρώ. Είδαμε μάνες να πουλάνε τα παιδιά τους ή να τα εγκαταλείπουν σε ιδρύματα γιατί δεν έχουν να τα θρέψουν και όταν δούμε μάνα να εκλιπαρεί να κόψουν κομμάτι από το κρέας της για να φάει το παιδί της τότε θα είναι πλέον αργά. Ζούμε την καταστροφή μιάς περήφανης χώρας. Ενός περήφανου λαού με κυβερνήσεις προδοτικές που προετοίμασαν καλά το κλίμα για να εκχωρήσουν την Εθνική της κυριαρχία στη μεγαλύτερη μάστιγα του πλανήτη. Το φιάσκο του ΔΝΤ επέφερε την κατάρρευση της Εθνικής μας οικονομίας αφού οι εκάστοτε καθεστωτικοί λήσταρχοι ρήμαζαν τα ταμεία του κράτους και δυστυχώς, αυτό το τίμιο Ελληνικό Έθνος έχει τις ίδιες ύαινες, που επισήμαινε τότε ο Καποδίστριας στον Μητροπολίτη Ουγγροβλαχίας, Ιγνάτιο: «Οι γενναίοι μας Έλληνες χαίρονται. Μόνον ολίγοι τινές απατώνται μεγάλως νομίζοντες ότι τα χρήματα ταύτα είναι δι’ αυτούς και μέλλουσι να πάθωσιν ό,τι έπαθον και αι λίραι του δανείου. Ότι μεν κλέπτουσιν όπου υπάρχει διοίκησις, είναι μεν αναμφίβολον, αλλά δεν υπάρχει χώρα, όπου πλησίον των κλεπτών να υπάρχουν χιλιάδες και χιλιάδες οικογενειών αστέγων και αποθνησκουσών εκ πείνης, καθώς εν Ελλάδι.. Ανθρωπάρια, χρυσοκάνθαροι εναντίον των οποίων δεν εκίνησα την βαρείαν χείρα της δικαιοσύνης, αρκούμενος να τους γνωρίσω καλώς και να τους παραδώσω, εάν παραστεί ανάγκη, στις κατάρες του λαού. Ο λαός πάσχει εξ’ αιτίας των κλεπτιστάτων αρχόντων, υπουργών».
Ο αγνός και ακέραιος αυτός Κυβερνήτης, που δεν ξαναπαρουσιάστηκε όμοιός του στην Ελληνική πολιτική σκηνή, ήταν ασυμβίβαστος για παράνομα ελληνικά και ξένα συμφέροντα και γι αυτό δολοφονήθηκε, στερημένος από κάθε χαρά της ζωής λέγοντας: «Πρέπει να προσφέρω τον εαυτό μου θυσία στους Αγώνες για την Πατρίδα μας, για την Ελλάδα και αυτόν τον δρόμο της θυσίας πρέπει να βαδίσω μόνος.»
Αυτόν τον δρόμο της θυσίας επιλέξαμε και εμείς και τούτο γιατί αυτή η καταστροφή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας που ζούμε, μας στοιχειώνει και μας υποχρεώνει να θέσουμε οι ίδιοι τους όρους μας. Έχουμε χρέος να φέρουμε την νεκρανάσταση μίας χώρας από έναν λαό που δεν υπέκυψε στον τρόμο και τις απειλές. Μπορούμε ν’ αποτινάξουμε τον ντόπιο και ξένο ζυγό. Μπορούμε και είμαστε αποφασισμένοι για όλα. Έχουμε την θέληση να συγκρουστούμε με τις δυνάμεις του σκότους, με το ΔΝΤ και να εφαρμόσουμε πολιτικές που θέτουν σε προτεραιότητα το Εθνικό συμφέρον και τούτο γιατί θέλουμε τη χώρα μας πίσω.
Έλληνες ξυπνάτε! Μας κλέβουν την Πατρίδα μας, μας κλέβουν το αύριο των παιδιών της Ελλάδος. Πετάξτε τα κομματικά και συνδικαλιστικά λάβαρα. Βγείτε στους δρόμους μαζικά με ελληνικές σημαίες. Σήμερα δεν χωράνε πιά οι γελοίες ιδεοληψίες. Δεν υπάρχει αριστερά, δεν υπάρχει Δεξιά, υπάρχουν μόνο τα ελληνικά ιδανικά που τα υπερασπίστηκαν τα κόκαλα των ηρώων μας τα ιερά που σήμερα τιμούμε, τα κόκαλα αυτών των ανθρώπων που δεν μέτρησαν τους συσχετισμούς ούτε τη διεθνή κατάσταση. Ρώτησαν μόνο την καρδιά τους και αγωνίστηκαν για το όλον, για το ιδανικό, κι’ έτσι σε μερικά χρόνια πέτυχαν αυτό που όλοι θεωρούσαν ανέφικτο…
Θέτοντας ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ την ΠΑΤΡΙΔΑ, σήμερα, όσοι Ζωντανοί, ξεκινάμε, τη Λαϊκή αντίσταση. Ξεκινάμε την εξέγερση των συνειδήσεων για μία νέα Εθνεγερσία! Αυτό είναι το σύνθημά μας σήμερα. Αντί για επαίτες, οι Έλληνες οφείλουμε να γίνουμε ελευθερωτές και οι ντόπιοι εφιάλτες και ξένοι εκμεταλλευτές να πάρουν ένα γερό μάθημα, όταν αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τη χώρα. Ο λαός οφείλει να εκκαθαρίσει τους επίορκους από όλα τα δημόσια αξιώματα και οι ένοχοι της παρακμής να οδηγηθούν στην φυλακή αν όχι στου Γουδή!
Σήμερα ξεκινάμε έχοντας κατά νού όσα έγραφε ο Οδυσσέας Ανδρούτσος προς τους Γαλαξιδιώτες στις 22 Μαρτίου 1821, καλώντας τους να επαναστατήσουν: «Ας ρωτήσουμε την καρδιά μας κι’ ό, τι μας απαντυχαίνει ας το βάλωμεν σε πράξη γλήγορα… Στά άρματα αδέλφια ή να ξεσκλαβωθούμε ή όλοι να πεθάνουμε» και για χαράξουμε την πορεία για το μέλλον ας έχουμε τα λόγια του Κωστή Παλαμά κατά νού «ας μεθύσουμε με το αθάνατο κρασί του 21», ας θυμηθούμε τον Μακρυγιάννη και τα οράματα των αγωνιστών του 21 και με ανάταση ψυχής ας κοιταχθούμε στον καθρέφτη των ονείρων μας. Ας αγωνιστούμε όλοι μαζί για να διώξουμε τα σύννεφα από τον ορίζοντα της χώρας γιατί, όπως έλεγε και ο Μακρυγιάννης, «ετούτη την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί…»
ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!! έχοντας κατά νού τα λόγια του Γέρου του Μωριά: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!!»
Ευχαριστώ
Οδυσσέας Τηλιγάδας
Ευριπίδου 57, 10554 Αθήνα
Τηλ: 210 3241961
Ηλ. Ταχ: elas@otenet.gr

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ...

Η δικαιοσύνη του Ευάγγελου Βενιζέλου
Ναπολέων Λιναρδάτος

Κάθε πολιτική που έμμεσα ή άμεσα στοχοποιεί την ελευθερία του πολίτη πάντα συνοδεύεται με την απώλεια ιστορικής μνήμης και τον εκφυλισμό του δημόσιου λόγου. Η πρόσφατη νομοθετική πρωτοβουλία του κ. Βενιζέλου τηρεί τις προϋποθέσεις.

Ο κ. Βενιζέλος θέλει να καταθέσει νομοσχέδιο «για την αντιμετώπιση των φαινομένων ρατσιστικής βίας». Αιτιολογεί αυτή την κίνηση ο κ. Βενιζέλος λέγοντας «παρατηρείται στην ελληνική κοινωνία το φαινόμενο του μιθριδατισμού σε σχέση με τον εκφασισμό. "Υπάρχει αυτή η σταδιακή, η σταγόνα - σταγόνα αλλοίωση της συνείδησης, η χαλάρωση των αντανακλαστικών. Όλα μας φαίνονται φυσιολογικά. Όλα μας φαίνονται νόμιμα. Όλα μας φαίνονται ανεκτά. Αλλά δεν υπάρχει ανοχή, δεν υπάρχει ανεκτικότητα, δεν υπάρχει συμβίωση με αυτούς που δεν σέβονται την Δημοκρατία, δεν σέβονται το κράτος δικαίου, δεν σέβονται το συνταγματικό πλαίσιο"».

O κ. Βενιζέλος ανακάλυψε ότι υπάρχει η βία στην Ελλάδα το έτος 2013. Τουλάχιστον θα πρέπει κάτι να θυμάται από την πολύωρη ομηρεία του τον Μάιο του 2005 στο Πολυτεχνείο με τον κ. Βαρελή. Όλα άρχισαν όταν ομάδα 30 «νεαρών» αποφάσισε να επιτεθεί στον αστυνομικό που στεκόταν δίπλα στο αυτοκίνητο του κ. Βαρελή στο προαύλιο του Πολυτεχνείου. Ο αστυνομικός αρχίζει να πυροβολεί κυρίως στον αέρα για εκφοβισμό και ένας από τους «νεαρούς» όπως αναφέρει ο τύπος της εποχής τραυματίζεται. Μετά άλλοι «150 νεαροί» θα εισβάλουν στην αίθουσα όπου μιλούν Βενιζέλος και Βαρελής προπιλακίζοντας τους και κρατώντας ομήρους για 8 ώρες. Το συμβάν είχε την συνήθη μεταπολιτευτική κατάληξη με την απρόσκοπτη «αποχώρηση των νεαρών», την καταδίκη της παραβίασης του πανεπιστημιακού ασύλου από όλα τα κόμματα και τον κ. Βενιζέλο, και τον σχηματισμό δικογραφίας εναντίον του αστυνομικού που προσπάθησε να προστατέψει την ζωή και που κατέληξε στο 401 στρατιωτικό νοσοκομείο.  

Αναφέρω το γεγονός γιατί οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι η βία δεν είναι ένα πρόσφατο ούτε τυχαίο γεγονός. Ο νόμος πλαίσιο για την παιδεία του 1983 καθιερώνοντας το πανεπιστημιακό άσυλο μετέτρεψε τα πανεπιστήμια σε χώρους βάρβαρης βίας. Το επίσημο ελληνικό κράτος έγινε ο προστάτης και ο χρηματοδότης της μύησης χιλιάδων στην βία και τον τραμπουκισμό. Μάλιστα οι Έλληνες πολίτες όπως συνεχώς τους “ενημέρωναν” τα ΜΜΕ και όπως τους “διαφώτιζαν” οι πολιτικοί και πνευματικοί ηγέτες, έπρεπε να αποδεχθούν την βία ως ένα φυσιολογικό και αναπόφευκτο κομμάτι της ελληνικής πραγματικότητας, διαφορετικά ήταν μικροαστοί, νοικοκυραίοι και ακροδεξιοί.

Όμως η παράταξη και οι κυβερνήσεις στις οποίες μετείχε ο κ. Βενιζέλος πήγαν ένα βήμα παραπέρα. Φρόντισαν να διευκολύνουν και το έγκλημα δολοφόνων, βιαστών, ληστών κ.α. Οι ποινές άρχισαν να μειώνονται, το έγκλημα άρχισε να αυξάνεται και το πολιτικό σύστημα αποφάσισε ότι η λύση ήταν η αποσυμφόρηση των φυλακών.

Η ανομία και η ανοχή στην ανομία θα κυριαρχήσει σε όλα τα επίπεδα με κλασσικό παράδειγμα το νόμο περί ευθύνης υπουργών. Είναι το άρθρο του συντάγματος που κάνει σχεδόν αδύνατη την δίωξη παρανομούντων υπουργών. Ποιος ήταν ο εισηγητής αυτού του απαράδεκτου άρθρου ασυλίας διεφθαρμένων πολιτικών; Ο κ. Βενιζέλος φυσικά. Είναι ένα γεγονός που ο κ. Βενιζέλος και τα ΜΜΕ φροντίζουν να αποκρύπτουν.

Αυτή ήταν μέχρι χθες η αντιμετώπιση της βίας, του εγκλήματος και της διαφθοράς από τον κ. Βενιζέλο. Τώρα θέλει νέους νόμους, μήπως έχει αλλάξει η στάση του; Θέλει «Άρση ασυλίας και βαρύτερη τιμωρία στους βουλευτές και ευρωβουλευτές που διαπράττουν αδικήματα ρατσιστικής βιας. Σκληρότερες ποινές σε όλα τα πλημελήμματα με ρατσιστικό κίνητρο. Αυστηρότερες κυρώσεις σε βουλευτές που έχουν ανάρμοστη συμπεριφορά, ρατσιστικό και σεξιστικό λόγο.»

Ο κ. Βενιζελός ακολουθώντας την μακρά παράδοση του ΠΑΣΟΚ καταστρέφει ότι έχει απομείνει από την αστική δημοκρατία. Δεν θέλει να τιμωρούνται αυστηρότερα οι δολοφονίες ή οι ξυλοδαρμοί. Απλά θέλει ο δικαστής να ερευνά τα πολιτικά φρονήματα του κατηγορούμενου και στην περίπτωση που αυτά τα φρονήματα δεν είναι της αρεσκείας του νομοθέτη, τότε και μόνο τότε, θα τιμωρείται αυστηρότερα. Όμως στις δημοκρατίες οι πολίτες δεν τιμωρούνται για τα πιστεύω τους αλλά για τις πράξεις τους. Υψηλά γράμματα αυτά για ένα γνήσιο εκπρόσωπο της πασοκαρίας όπως ο κ. Βενιζέλος. Η ελευθερία του λόγου, των πολιτικών πιστεύω, της έκφρασης και της σκέψης αποτελούν έναν ακόμα αστικό αναχρονισμό για τον κ. Βενιζέλο.

Σε όλους αυτούς που πιστεύουν ότι η πρωτοβουλία του κ. Βενιζέλου είναι αθώα ή δεν τους αφορά οφείλουμε μια προειδοποίηση: Δίνοντας στο κράτος σήμερα την εξουσία, με αυτό τον έμμεσο αλλά ξεκάθαρο τρόπο, να ποινικοποιεί την σκέψη και τον λόγο συνιστά το πρώτο βήμα σε μια πορεία ανελευθερίας. Αυτός ο εκφυλισμός της δικαιοσύνης θα συνεχιστεί με πολλά άλλα προοδευτικά νομοθετήματα που ολοένα θα επεκτείνουν το ρόλο του κράτους στο να αποφασίζει τι μπορείς να σκέφτεσαι και να λες. Και κάποια μέρα, όταν θα είναι πλέον πολύ αργά, ακόμα και η σιωπή θα είναι ύποπτη και ποινικά κολάσιμη.  

ΕΜΕΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ...

Αθήνα 17η Μαρτίου 2013

«Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει των ανοήτων, αλλά ακόμα και των φιλοδόξων του αλλά δεν μπορεί να επιζήσει της προδοσίας από μέσα. Ένας εχθρός στις πύλες είναι λιγότερο τρομερός, γιατί είναι γνωστός και φέρει τα εμβλήματά του ανοιχτά. Αλλά οι προδότες κινούνται ελεύθερα ανάμεσα σ' εκείνους που βρίσκονται μέσα από τις πύλες, οι πονηροί ψίθυροί τους έρπουν μέσω όλων των σκοτεινών δρόμων, ακουόμενοι μέχρι μέσα στις αίθουσες τής ίδιας της κυβέρνησης……Θα πρέπει να φοβόμαστε ένα δολοφόνο πολύ λιγότερο από έναν προδότη»...
Λόγια του Κικέρωνα σε εποχή σαν την σημερινή που βιώνουμε ως Έθνος! 
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ: 
 Ως Έλληνας, διαπιστώνω με πικρία ότι τίποτα δεν άλλαξε στο πέρασμα των αιώνων από την ανωτέρω διατύπωση του κορυφαίου από τους ρήτορες. Το σήμερα είναι χειρότερο από το χθές και ειδικά από την εποχή της ΔΗΘΕΝ μεταπολίτευσης του κενόδοξου και του εφήμερου που εργάστηκε κρυφά και ύπουλα μέσα στα σκοτάδια των Στοών, για να υπονομεύσει τα θεμέλια του κράτους, απευθύνθηκε στα κατώτερα ένστικτα που βρίσκονται βαθιά μέσα στις ψυχές όλων των ατόμων, μόλυνε την πολιτική σκηνή της Χώρας, έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να του αντισταθεί και σάπισε την ψυχή του Έθνους αποδομώντας τον κοινωνικό μας ιστό.
Σε μια περίοδο που η ελληνική οικονομία έχει οδηγηθεί στην πτώχευση από το άθλιο και διεφθαρμένο πολιτικοοικονομικό κατεστημένο που ενεργεί πλέον ως δύναμη κατοχής στα σωθικά του Έθνους, σε μια περίοδο που ο απλός πολίτης δίνει καθημερινά μία αγωνιώδη και άνιση μάχη για να κρατήσει την δουλειά του σε χρεοκοπημένες επιχειρήσεις, με μισθούς πείνας των 700-800 ευρώ, ο εσωτερικός εχθρός των πλιατσικολόγων έσυρε το ελληνικό κράτος στην μιζέρια και στην ανυποληψία. Τα μιαρά μίσθαρνα όργανα του Διεθνούς Σιωνισμού ξεφτίλισαν το Έθνος των Ελλήνων και απαξίωσαν τον Έλληνα-Άνθρωπο καθιστώντας τον πειραματόζωο ενός ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ και ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ διεθνούς μαφιόζικου πιστωτικού οργανισμού, αποτελούμενου από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Η Ελλάδα βέβαια δεν είναι Γερμανία αλλά και ο ναζισμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ελληνισμός του οποίου ζητούν την κεφαλή επί πίνακι, διότι, ας μην κρύβονται οι δολεροί μισέλληνες της Φίτς, της Γκόλντμαν Ζάκς, της Μόργκαν Στάνλεϋ, των Ιλουμινάτι, της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, της Τριμερούς Επιτροπής και της Νέας Τάξης, ότι ο ελληνισμός είναι το πρόβλημά τους και η λύση είναι ο αφανισμός του.
Η πολιτική δυστυχώς ενσωματώνεται στο «γιές μεν». Οι υποτιθέμενοι φύλακες και θεσμοί τελούν εν αταξία και απαξία και οι Ελληνόφωνοι νεοταξίτες πολιτικοί σαλτιμπάγκοι, ανήμποροι να παρακολουθήσουν τα αιτήματα και τους προβληματισμούς των καιρών, ανίκανοι να οριοθετήσουν εθνικούς στόχους, σέρνονται στην πλήρη υποταγή και στην ισοπέδωσή τους. Ο πολιτικός λόγος καθοδηγείται πλέον υπό τα συντονισμένα πυρά των χορηγών τους οι οποίοι βάλουν εναντίον της Ελλάδος ως έθνους. Και η αρρωστημένη εικόνα του σύγχρονου πολιτικού γενίτσαρου με τρομάζει διότι δεν γνωρίζω το «έως πού» μπορεί να φθάσουν οι «επιθυμίες του». Τρομάζω μπροστά σε αυτή την θολούρα των νεκρών φύσεων που κατευθύνει την ελληνική κοινωνία σε «στιγμιαία σύμβολα» χωρίς την έμπνευση της αναζήτησης, χωρίς την κατάθεση μιάς καινοτόμου ιδέας, χωρίς την ελπίδα του νέου, χωρίς το όραμα του άριστου, του ωραίου, του μεγάλου και του αληθινού.
Ο Ελληνικός Λαός, εδώ και τέσσαρα χρόνια, βρισκόμενος στη δίνη μιάς καλπάζουσας πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, πλήττεται ανηλεώς από την διεθνή καπιταλιστική οικονομική συμμορία, γίνεται κάθε μέρα ολοένα και φτωχότερος, χάνει σταδιακά κάθε κοινωνικό και εργασιακό δικαίωμά του και μη μπορώντας να ανταποκριθεί στις βιοποριστικές του πλέον υποχρεώσεις, καλείται, μία ακόμα φορά, να πληρώσει αυτός τα βάρη της μεθοδευμένης κρίσης η οποία τον σπρώχνει πλέον σε ανθρωπιστικό ολοκαύτωμα με την Οικονομία, την Υγεία, την Ασφάλεια, την Παιδεία να έχουν υποστεί ανήκεστο βλάβη και ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας να βρίσκεται αποκλεισμένο από τα στοιχειώδη για την επιβίωση, οδηγούμενο νομοτελειακά στην αλληλοσύγκρουση.
Είναι ο ίδιος ο λαός, που με τον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο και την Γερμανική κατοχή, είδε τη χώρα του να καταστρέφεται ολοσχερώς, να καίγεται, να ληστεύονται οι αρχαιολογικοί του θησαυροί, είδε χιλιάδες νεκρούς σε πόλεις και χωριά, εκτοπισμένους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, είδε την οικονομία και τις υποδομές της χώρας του να διαλύονται, είδε τις μαζικές εκτελέσεις, τα βασανιστήρια, τον θάνατο από την πείνα... Είναι ο ίδιος ο λαός, που τότε είδε τη Ναζιστική θηριωδία σε όλη της τη διάσταση και σήμερα βλέπει τις ίδιες ορδές των γερμανικών βαμπίρ να χλευάζουν και να ασχημονούν χορεύοντας χωρίς αιδώ τον χορό των βρικολάκων πάνω στο σώμα της Ελλάδας ποδοπατώντας τα ιερά και όσια της φυλής μας εφαρμόζοντας το ρηθέν «Homo hominy lupus» «ο άνθρωπος επί του ανθρώπου λύκος».
Η Γερμανία βγήκε από το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο εξακολουθώντας να οφείλει το χρέος που δημιουργήθηκε με τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμό της.
Και ήρθε η 27η Φεβρουαρίου 1953, εξήντα χρόνια πριν, που οι πιστωτές της συναντήθηκαν στο Λονδίνο και έδειξαν ότι έχουν κατανοήσει το πώς θα βοηθήσουν μιά χώρα που θέλει να ανακάμψει από την καταστροφή. Εξήντα χρόνια πριν επετεύχθη συμφωνία στο Λονδίνο και η μισοκατεστραμμένη από τους πολέµους Ελλάδα, μαζί µε την Ισπανία, το Πακιστάν και την Αίγυπτο, καθώς και τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γαλλία, που άνηκαν στους πιστωτές της Γερμανίας, πήρε μέρος σε μια συμφωνία, χωρίς να ερωτηθεί ο ελληνικός Λαός, για να συμβάλει στη δημιουργία μιας σταθερής και ευημερούσας Δυτικής Ευρώπης, παρά τα εγκλήματα πολέμου που οι Γερμανοί κατακτητές προκάλεσαν μόλις λίγα χρόνια πριν. Ήταν τότε, εξήντα χρόνια πριν, που οι πιστωτές των βαρβάρων και η Ελλάδα μαζί διέγραφαν το ήμισυ των γερμανικών πολεμικών χρεών, θέτοντας τα θεµέλια για να χτίσει η μεταπολεμική Γερμανία το «οικονομικό της θαύµα».
Η ακύρωση, και ο τρόπος με τον οποίο έγινε, ήταν ζωτικής σημασίας για την ανοικοδόμηση της Ευρώπης από τον πόλεμο αφού η Ευρώπη χρειαζόταν μια ισχυρή Δυτική Γερμανία ως προπύργιο ενάντια στον κομμουνισμό.
Η διαγραφή του χρέους ήταν άμεση. Δόθηκε στη Γερμανία η ακύρωση του 50% του χρέους της. Ξεκινώντας από σχεδόν 30 δισεκατομμύρια γερµανικών μάρκων, τα προπολεμικά και τα μεταπολεμικά χρέη της νεαρής «Δημοκρατίας» μειώνονται σε λιγότερα από 14 δισεκατομμύρια, για το υπόλοιπο δε ποσό προβλέπεται η μακροπρόθεσμη αναδιάρθρωσή του. Η συμφωνία κάλυπτε όλες τις οφειλές, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που οφείλονταν από τον ιδιωτικό τομέα.
Το πιο καινοτόμο χαρακτηριστικό της συμφωνίας του Λονδίνου ήταν η ρήτρα που όριζε ότι η Δυτική Γερμανία για τα χρέη της θα πρέπει να πληρώνει, μόνο από το εμπορικό της πλεόνασμα ενώ, για να µην κινδυνεύει η οικονοµία της, οι τυχόν αποπληρωμές περιορίζονταν στο 3% των εσόδων της από εξαγωγές κάθε χρόνο. Αυτό σήμαινε ότι εκείνες οι χώρες που τους χρώσταγε η Γερμανία, έπρεπε να αγοράσουν Δυτικογερμανικά προϊόντα, για να πληρωθούν. Έτσι η Δυτική Γερμανία θα πλήρωνε μόνο από τα κέρδη, χωρίς προσφυγή σε νέα δάνεια. Οι δανειστές της επομένως, για να πάρουν πίσω τα χρήµατά τους, είχαν συμφέρον να αγοράζουν γερµανικά προϊόντα.
Σε αντίθεση με το όριο του 3% των πληρωμών του γερμανικού χρέους, σήμερα το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η Παγκόσμια Τράπεζα απαιτούν από τα χρεωμένα κράτη πληρωμές του χρέους τους μέχρι 15-25% των εσόδων τους από τις εξαγωγές.
Η «στρατηγική» αυτή αποπληρωμής των δανείων στην Ελλάδα, είναι το λιγότερο εγκληματική αφού απαιτεί να θέσει το βάρος της προσαρμογής αποκλειστικά και μόνο, στο να καταστήσει την οικονομία της πιο ανταγωνιστική μέσω της ανθρωποκτόνου λιτότητας, της μαζικής ανεργίας και τις περικοπής των μισθών αλλά χωρίς τους πιστωτές, όπως την Γερμανία, πρόθυμους να αγοράσουν περισσότερο από τις εξαγωγές της.
Ξεχνώντας όμως όλα τα ανωτέρω τεκταινόμενα προς όφελος και μόνο των σιχαμερών διεθνών Σάϋλωκ, έρχεται ο αηδιαστικός Ούνος υπουργός των Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε και εκτοξεύει ύβρεις προς την ευεργέτιδά του Ελλάδα δηλώνοντας: «Εμείς οι Γερμανοί δεν μπορούμε να πληρώσουμε τα λάθη των Ελλήνων». Και κανένας από το βρωμερό, κακουργηματικό και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, του «Αυτή είναι η Ελλάδα» και του «Μαζί τα φάγαμε», δεν του υπενθύμισε πως ειδικά οι Γερμανοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όταν απευθύνονται στην Ελλάδα ζητώντας να αφαιρεθεί από τον Έλληνα η ψυχή για να διασφαλισθεί το χρέος που οι ίδιοι ως αυτουργοί τεχνηέντως δημιούργησαν και τρωγοπίνουν με τις σάρκες του ελληνικού Λαού από τον οποίο, κατά την λαϊκή ρήση, «εκεί που του χρώσταγαν του παίρνουν και το βόδι.»
Κανένας από τα πολιτικά ανδρείκελα ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟΝΙΣΕ ότι το χρέος δεν είναι του Έλληνα πολίτη αλλά όλων των εγκληματιών τοκογλύφων και των αδίστακτων γερμανικών τραπεζών που τζογάριζαν στην ομερτά των κακοποιών πολιτικών αρχών της χώρας.
Κανένα πολιτικό ξόανο δεν του έστειλε το μήνυμα πως ο ελληνικός λαός δεν ξεχνά τις θηριωδίες τους, για τις οποίες αρνούνται να πληρώσουν τις οφειλόμενες αποζημιώσεις. Ούτε του είπε κανείς, από το διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας, πως ακόμη και σήμερα η Γερμανία, που παριστάνει τον τιμητή, είναι υπόλογη για την οικονομική εξαθλίωση της χώρας και την συντελούμενη γενοκτονία, αφού δωροδοκώντας δοσίλογους κυβερνητικούς παράγοντες κλέβει τον εθνικό πλούτο της Ελλάδας και μετερχόμενη ανήθικες μεθόδους κάνει «λάθη», πουλώντας μας υποβρύχια που γέρνουν και τανκς με ρωγμές στην οροφή!!!
Κανείς από τις εθνομηδενιστικές, ανθελληνικές Κυβερνήσεις της χώρας μας αλλά και τις υπόλογες Κυβερνήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μίλησε μέχρι σήμερα, στον Ελληνικό λαό, για το μεγάλο χρέος της Γερμανίας....Αυτό το χρέος οφείλει σήμερα να διεκδικεί η κυβέρνηση και έχει την υποχρέωση η Γερμανία άμεσα και να το αποδώσει….
Η Γερμανία μας οφείλει και εμείς Διεκδικούμε: ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ…….
1. Την καταβολή του υπολοίπου των Επανορθώσεων από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο αξίας περίπου 275 εκατομμυρίων ευρώ!
2. Την άμεση εξόφληση του Αναγκαστικού «Δανείου» που οι κατοχικές δυνάμεις υποχρέωσαν τη χώρα μας να τους παράσχει, από την υποτιθέμενη Τράπεζα της Ελλάδος των Ρότσιλδ, ύψους 3,5 δις δολαρίων σε τιμές του 1944, σημερινής αξίας περίπου 14 δις ευρώ μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων συντήρησης των στρατευμάτων κατοχής!
3. Τις επανορθώσεις που μας επιδίκασε η Διεθνής Διάσκεψη Ειρήνης των Παρισίων το 1946 για τις τεράστιες ζημιές και πολλαπλάσιες βλάβες που προξένησαν τα ναζιστικά στρατεύματα στην υποδομή της χώρας μαςτην απώλεια κυρίως σκαφών (βομβαρδισμοί, τορπιλισμοί, βυθίσεις, αιχμαλωσία) κατά την περίοδο ουδετερότητας της Ελλάδος στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, πριν την επίθεση Ιταλίας και Γερμανίας εναντίον μας!
4. Τις αποζημιώσεις προς τα θύματα των ναζιστικών στρατευμάτων κατοχής και τις οικογένειές τους, στους κατοίκους εκατό περίπου πόλεων και χωριών που έγιναν ολοκαύτωμα, καθώς και για τα εγκλήματα σε βάρος του άμαχου πληθυσμού...
5. Την άμεση επιστροφή των αρχαιολογικών και θρησκευτικών μας θησαυρών, που αφαίρεσαν τα στρατεύματα κατοχής από τα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους.
Κατόπιν των ανωτέρω, απευθυνόμενοι στους απανταχού εχθρούς του Έθνους μας, τους τονίζουμε ότι: ΤΟΥΤΗ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!! Τους υπενθυμίζουμε δε ότι, οι παππούδες μας και οι πατεράδες μας είπαν ΟΧΙ σε δύο σιδερόφρακτες αυτοκρατορίες και πως ιδιοκτήτες του τόπου μας είμαστε εμείς και κανείς άλλος. Μέσα μας τρέχει ηρώων αίμα και είμαστε απόγονοι μαρτύρων από τους τάφους των οποίων ανθίζει η πίστη στην ύπαρξη του γένους μας και αυτή μας φλογίζει. Εδ ζει, αναπνέει και πάλλεται η ιδέα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και η απάντησή μας, στα όποια σαρκοβόρα σχέδιά σας, είναι μία, γενναία και αποφασιστική: «Το δε την πόλιν σοι δούναι, ουκ εμόν εστίν ούτ’ άλλου των κατοικούντων ενταύθα. Κοινή γαρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν μη φειδόμενοι της ζωής ημών»!!!
Οδυσσέας Τηλιγάδας

ΕΔΩ: ΟΙ ΒΑΚΧΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΧΘΕΣ ΣΤΑ ΣΑΝΑ...