Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ...

Η δικαιοσύνη του Ευάγγελου Βενιζέλου
Ναπολέων Λιναρδάτος

Κάθε πολιτική που έμμεσα ή άμεσα στοχοποιεί την ελευθερία του πολίτη πάντα συνοδεύεται με την απώλεια ιστορικής μνήμης και τον εκφυλισμό του δημόσιου λόγου. Η πρόσφατη νομοθετική πρωτοβουλία του κ. Βενιζέλου τηρεί τις προϋποθέσεις.

Ο κ. Βενιζέλος θέλει να καταθέσει νομοσχέδιο «για την αντιμετώπιση των φαινομένων ρατσιστικής βίας». Αιτιολογεί αυτή την κίνηση ο κ. Βενιζέλος λέγοντας «παρατηρείται στην ελληνική κοινωνία το φαινόμενο του μιθριδατισμού σε σχέση με τον εκφασισμό. "Υπάρχει αυτή η σταδιακή, η σταγόνα - σταγόνα αλλοίωση της συνείδησης, η χαλάρωση των αντανακλαστικών. Όλα μας φαίνονται φυσιολογικά. Όλα μας φαίνονται νόμιμα. Όλα μας φαίνονται ανεκτά. Αλλά δεν υπάρχει ανοχή, δεν υπάρχει ανεκτικότητα, δεν υπάρχει συμβίωση με αυτούς που δεν σέβονται την Δημοκρατία, δεν σέβονται το κράτος δικαίου, δεν σέβονται το συνταγματικό πλαίσιο"».

O κ. Βενιζέλος ανακάλυψε ότι υπάρχει η βία στην Ελλάδα το έτος 2013. Τουλάχιστον θα πρέπει κάτι να θυμάται από την πολύωρη ομηρεία του τον Μάιο του 2005 στο Πολυτεχνείο με τον κ. Βαρελή. Όλα άρχισαν όταν ομάδα 30 «νεαρών» αποφάσισε να επιτεθεί στον αστυνομικό που στεκόταν δίπλα στο αυτοκίνητο του κ. Βαρελή στο προαύλιο του Πολυτεχνείου. Ο αστυνομικός αρχίζει να πυροβολεί κυρίως στον αέρα για εκφοβισμό και ένας από τους «νεαρούς» όπως αναφέρει ο τύπος της εποχής τραυματίζεται. Μετά άλλοι «150 νεαροί» θα εισβάλουν στην αίθουσα όπου μιλούν Βενιζέλος και Βαρελής προπιλακίζοντας τους και κρατώντας ομήρους για 8 ώρες. Το συμβάν είχε την συνήθη μεταπολιτευτική κατάληξη με την απρόσκοπτη «αποχώρηση των νεαρών», την καταδίκη της παραβίασης του πανεπιστημιακού ασύλου από όλα τα κόμματα και τον κ. Βενιζέλο, και τον σχηματισμό δικογραφίας εναντίον του αστυνομικού που προσπάθησε να προστατέψει την ζωή και που κατέληξε στο 401 στρατιωτικό νοσοκομείο.  

Αναφέρω το γεγονός γιατί οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι η βία δεν είναι ένα πρόσφατο ούτε τυχαίο γεγονός. Ο νόμος πλαίσιο για την παιδεία του 1983 καθιερώνοντας το πανεπιστημιακό άσυλο μετέτρεψε τα πανεπιστήμια σε χώρους βάρβαρης βίας. Το επίσημο ελληνικό κράτος έγινε ο προστάτης και ο χρηματοδότης της μύησης χιλιάδων στην βία και τον τραμπουκισμό. Μάλιστα οι Έλληνες πολίτες όπως συνεχώς τους “ενημέρωναν” τα ΜΜΕ και όπως τους “διαφώτιζαν” οι πολιτικοί και πνευματικοί ηγέτες, έπρεπε να αποδεχθούν την βία ως ένα φυσιολογικό και αναπόφευκτο κομμάτι της ελληνικής πραγματικότητας, διαφορετικά ήταν μικροαστοί, νοικοκυραίοι και ακροδεξιοί.

Όμως η παράταξη και οι κυβερνήσεις στις οποίες μετείχε ο κ. Βενιζέλος πήγαν ένα βήμα παραπέρα. Φρόντισαν να διευκολύνουν και το έγκλημα δολοφόνων, βιαστών, ληστών κ.α. Οι ποινές άρχισαν να μειώνονται, το έγκλημα άρχισε να αυξάνεται και το πολιτικό σύστημα αποφάσισε ότι η λύση ήταν η αποσυμφόρηση των φυλακών.

Η ανομία και η ανοχή στην ανομία θα κυριαρχήσει σε όλα τα επίπεδα με κλασσικό παράδειγμα το νόμο περί ευθύνης υπουργών. Είναι το άρθρο του συντάγματος που κάνει σχεδόν αδύνατη την δίωξη παρανομούντων υπουργών. Ποιος ήταν ο εισηγητής αυτού του απαράδεκτου άρθρου ασυλίας διεφθαρμένων πολιτικών; Ο κ. Βενιζέλος φυσικά. Είναι ένα γεγονός που ο κ. Βενιζέλος και τα ΜΜΕ φροντίζουν να αποκρύπτουν.

Αυτή ήταν μέχρι χθες η αντιμετώπιση της βίας, του εγκλήματος και της διαφθοράς από τον κ. Βενιζέλο. Τώρα θέλει νέους νόμους, μήπως έχει αλλάξει η στάση του; Θέλει «Άρση ασυλίας και βαρύτερη τιμωρία στους βουλευτές και ευρωβουλευτές που διαπράττουν αδικήματα ρατσιστικής βιας. Σκληρότερες ποινές σε όλα τα πλημελήμματα με ρατσιστικό κίνητρο. Αυστηρότερες κυρώσεις σε βουλευτές που έχουν ανάρμοστη συμπεριφορά, ρατσιστικό και σεξιστικό λόγο.»

Ο κ. Βενιζελός ακολουθώντας την μακρά παράδοση του ΠΑΣΟΚ καταστρέφει ότι έχει απομείνει από την αστική δημοκρατία. Δεν θέλει να τιμωρούνται αυστηρότερα οι δολοφονίες ή οι ξυλοδαρμοί. Απλά θέλει ο δικαστής να ερευνά τα πολιτικά φρονήματα του κατηγορούμενου και στην περίπτωση που αυτά τα φρονήματα δεν είναι της αρεσκείας του νομοθέτη, τότε και μόνο τότε, θα τιμωρείται αυστηρότερα. Όμως στις δημοκρατίες οι πολίτες δεν τιμωρούνται για τα πιστεύω τους αλλά για τις πράξεις τους. Υψηλά γράμματα αυτά για ένα γνήσιο εκπρόσωπο της πασοκαρίας όπως ο κ. Βενιζέλος. Η ελευθερία του λόγου, των πολιτικών πιστεύω, της έκφρασης και της σκέψης αποτελούν έναν ακόμα αστικό αναχρονισμό για τον κ. Βενιζέλο.

Σε όλους αυτούς που πιστεύουν ότι η πρωτοβουλία του κ. Βενιζέλου είναι αθώα ή δεν τους αφορά οφείλουμε μια προειδοποίηση: Δίνοντας στο κράτος σήμερα την εξουσία, με αυτό τον έμμεσο αλλά ξεκάθαρο τρόπο, να ποινικοποιεί την σκέψη και τον λόγο συνιστά το πρώτο βήμα σε μια πορεία ανελευθερίας. Αυτός ο εκφυλισμός της δικαιοσύνης θα συνεχιστεί με πολλά άλλα προοδευτικά νομοθετήματα που ολοένα θα επεκτείνουν το ρόλο του κράτους στο να αποφασίζει τι μπορείς να σκέφτεσαι και να λες. Και κάποια μέρα, όταν θα είναι πλέον πολύ αργά, ακόμα και η σιωπή θα είναι ύποπτη και ποινικά κολάσιμη.  

ΕΜΕΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ...

Αθήνα 17η Μαρτίου 2013

«Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει των ανοήτων, αλλά ακόμα και των φιλοδόξων του αλλά δεν μπορεί να επιζήσει της προδοσίας από μέσα. Ένας εχθρός στις πύλες είναι λιγότερο τρομερός, γιατί είναι γνωστός και φέρει τα εμβλήματά του ανοιχτά. Αλλά οι προδότες κινούνται ελεύθερα ανάμεσα σ' εκείνους που βρίσκονται μέσα από τις πύλες, οι πονηροί ψίθυροί τους έρπουν μέσω όλων των σκοτεινών δρόμων, ακουόμενοι μέχρι μέσα στις αίθουσες τής ίδιας της κυβέρνησης……Θα πρέπει να φοβόμαστε ένα δολοφόνο πολύ λιγότερο από έναν προδότη»...
Λόγια του Κικέρωνα σε εποχή σαν την σημερινή που βιώνουμε ως Έθνος! 
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ: 
 Ως Έλληνας, διαπιστώνω με πικρία ότι τίποτα δεν άλλαξε στο πέρασμα των αιώνων από την ανωτέρω διατύπωση του κορυφαίου από τους ρήτορες. Το σήμερα είναι χειρότερο από το χθές και ειδικά από την εποχή της ΔΗΘΕΝ μεταπολίτευσης του κενόδοξου και του εφήμερου που εργάστηκε κρυφά και ύπουλα μέσα στα σκοτάδια των Στοών, για να υπονομεύσει τα θεμέλια του κράτους, απευθύνθηκε στα κατώτερα ένστικτα που βρίσκονται βαθιά μέσα στις ψυχές όλων των ατόμων, μόλυνε την πολιτική σκηνή της Χώρας, έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να του αντισταθεί και σάπισε την ψυχή του Έθνους αποδομώντας τον κοινωνικό μας ιστό.
Σε μια περίοδο που η ελληνική οικονομία έχει οδηγηθεί στην πτώχευση από το άθλιο και διεφθαρμένο πολιτικοοικονομικό κατεστημένο που ενεργεί πλέον ως δύναμη κατοχής στα σωθικά του Έθνους, σε μια περίοδο που ο απλός πολίτης δίνει καθημερινά μία αγωνιώδη και άνιση μάχη για να κρατήσει την δουλειά του σε χρεοκοπημένες επιχειρήσεις, με μισθούς πείνας των 700-800 ευρώ, ο εσωτερικός εχθρός των πλιατσικολόγων έσυρε το ελληνικό κράτος στην μιζέρια και στην ανυποληψία. Τα μιαρά μίσθαρνα όργανα του Διεθνούς Σιωνισμού ξεφτίλισαν το Έθνος των Ελλήνων και απαξίωσαν τον Έλληνα-Άνθρωπο καθιστώντας τον πειραματόζωο ενός ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ και ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ διεθνούς μαφιόζικου πιστωτικού οργανισμού, αποτελούμενου από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Η Ελλάδα βέβαια δεν είναι Γερμανία αλλά και ο ναζισμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ελληνισμός του οποίου ζητούν την κεφαλή επί πίνακι, διότι, ας μην κρύβονται οι δολεροί μισέλληνες της Φίτς, της Γκόλντμαν Ζάκς, της Μόργκαν Στάνλεϋ, των Ιλουμινάτι, της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, της Τριμερούς Επιτροπής και της Νέας Τάξης, ότι ο ελληνισμός είναι το πρόβλημά τους και η λύση είναι ο αφανισμός του.
Η πολιτική δυστυχώς ενσωματώνεται στο «γιές μεν». Οι υποτιθέμενοι φύλακες και θεσμοί τελούν εν αταξία και απαξία και οι Ελληνόφωνοι νεοταξίτες πολιτικοί σαλτιμπάγκοι, ανήμποροι να παρακολουθήσουν τα αιτήματα και τους προβληματισμούς των καιρών, ανίκανοι να οριοθετήσουν εθνικούς στόχους, σέρνονται στην πλήρη υποταγή και στην ισοπέδωσή τους. Ο πολιτικός λόγος καθοδηγείται πλέον υπό τα συντονισμένα πυρά των χορηγών τους οι οποίοι βάλουν εναντίον της Ελλάδος ως έθνους. Και η αρρωστημένη εικόνα του σύγχρονου πολιτικού γενίτσαρου με τρομάζει διότι δεν γνωρίζω το «έως πού» μπορεί να φθάσουν οι «επιθυμίες του». Τρομάζω μπροστά σε αυτή την θολούρα των νεκρών φύσεων που κατευθύνει την ελληνική κοινωνία σε «στιγμιαία σύμβολα» χωρίς την έμπνευση της αναζήτησης, χωρίς την κατάθεση μιάς καινοτόμου ιδέας, χωρίς την ελπίδα του νέου, χωρίς το όραμα του άριστου, του ωραίου, του μεγάλου και του αληθινού.
Ο Ελληνικός Λαός, εδώ και τέσσαρα χρόνια, βρισκόμενος στη δίνη μιάς καλπάζουσας πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, πλήττεται ανηλεώς από την διεθνή καπιταλιστική οικονομική συμμορία, γίνεται κάθε μέρα ολοένα και φτωχότερος, χάνει σταδιακά κάθε κοινωνικό και εργασιακό δικαίωμά του και μη μπορώντας να ανταποκριθεί στις βιοποριστικές του πλέον υποχρεώσεις, καλείται, μία ακόμα φορά, να πληρώσει αυτός τα βάρη της μεθοδευμένης κρίσης η οποία τον σπρώχνει πλέον σε ανθρωπιστικό ολοκαύτωμα με την Οικονομία, την Υγεία, την Ασφάλεια, την Παιδεία να έχουν υποστεί ανήκεστο βλάβη και ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας να βρίσκεται αποκλεισμένο από τα στοιχειώδη για την επιβίωση, οδηγούμενο νομοτελειακά στην αλληλοσύγκρουση.
Είναι ο ίδιος ο λαός, που με τον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο και την Γερμανική κατοχή, είδε τη χώρα του να καταστρέφεται ολοσχερώς, να καίγεται, να ληστεύονται οι αρχαιολογικοί του θησαυροί, είδε χιλιάδες νεκρούς σε πόλεις και χωριά, εκτοπισμένους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, είδε την οικονομία και τις υποδομές της χώρας του να διαλύονται, είδε τις μαζικές εκτελέσεις, τα βασανιστήρια, τον θάνατο από την πείνα... Είναι ο ίδιος ο λαός, που τότε είδε τη Ναζιστική θηριωδία σε όλη της τη διάσταση και σήμερα βλέπει τις ίδιες ορδές των γερμανικών βαμπίρ να χλευάζουν και να ασχημονούν χορεύοντας χωρίς αιδώ τον χορό των βρικολάκων πάνω στο σώμα της Ελλάδας ποδοπατώντας τα ιερά και όσια της φυλής μας εφαρμόζοντας το ρηθέν «Homo hominy lupus» «ο άνθρωπος επί του ανθρώπου λύκος».
Η Γερμανία βγήκε από το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο εξακολουθώντας να οφείλει το χρέος που δημιουργήθηκε με τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμό της.
Και ήρθε η 27η Φεβρουαρίου 1953, εξήντα χρόνια πριν, που οι πιστωτές της συναντήθηκαν στο Λονδίνο και έδειξαν ότι έχουν κατανοήσει το πώς θα βοηθήσουν μιά χώρα που θέλει να ανακάμψει από την καταστροφή. Εξήντα χρόνια πριν επετεύχθη συμφωνία στο Λονδίνο και η μισοκατεστραμμένη από τους πολέµους Ελλάδα, μαζί µε την Ισπανία, το Πακιστάν και την Αίγυπτο, καθώς και τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γαλλία, που άνηκαν στους πιστωτές της Γερμανίας, πήρε μέρος σε μια συμφωνία, χωρίς να ερωτηθεί ο ελληνικός Λαός, για να συμβάλει στη δημιουργία μιας σταθερής και ευημερούσας Δυτικής Ευρώπης, παρά τα εγκλήματα πολέμου που οι Γερμανοί κατακτητές προκάλεσαν μόλις λίγα χρόνια πριν. Ήταν τότε, εξήντα χρόνια πριν, που οι πιστωτές των βαρβάρων και η Ελλάδα μαζί διέγραφαν το ήμισυ των γερμανικών πολεμικών χρεών, θέτοντας τα θεµέλια για να χτίσει η μεταπολεμική Γερμανία το «οικονομικό της θαύµα».
Η ακύρωση, και ο τρόπος με τον οποίο έγινε, ήταν ζωτικής σημασίας για την ανοικοδόμηση της Ευρώπης από τον πόλεμο αφού η Ευρώπη χρειαζόταν μια ισχυρή Δυτική Γερμανία ως προπύργιο ενάντια στον κομμουνισμό.
Η διαγραφή του χρέους ήταν άμεση. Δόθηκε στη Γερμανία η ακύρωση του 50% του χρέους της. Ξεκινώντας από σχεδόν 30 δισεκατομμύρια γερµανικών μάρκων, τα προπολεμικά και τα μεταπολεμικά χρέη της νεαρής «Δημοκρατίας» μειώνονται σε λιγότερα από 14 δισεκατομμύρια, για το υπόλοιπο δε ποσό προβλέπεται η μακροπρόθεσμη αναδιάρθρωσή του. Η συμφωνία κάλυπτε όλες τις οφειλές, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που οφείλονταν από τον ιδιωτικό τομέα.
Το πιο καινοτόμο χαρακτηριστικό της συμφωνίας του Λονδίνου ήταν η ρήτρα που όριζε ότι η Δυτική Γερμανία για τα χρέη της θα πρέπει να πληρώνει, μόνο από το εμπορικό της πλεόνασμα ενώ, για να µην κινδυνεύει η οικονοµία της, οι τυχόν αποπληρωμές περιορίζονταν στο 3% των εσόδων της από εξαγωγές κάθε χρόνο. Αυτό σήμαινε ότι εκείνες οι χώρες που τους χρώσταγε η Γερμανία, έπρεπε να αγοράσουν Δυτικογερμανικά προϊόντα, για να πληρωθούν. Έτσι η Δυτική Γερμανία θα πλήρωνε μόνο από τα κέρδη, χωρίς προσφυγή σε νέα δάνεια. Οι δανειστές της επομένως, για να πάρουν πίσω τα χρήµατά τους, είχαν συμφέρον να αγοράζουν γερµανικά προϊόντα.
Σε αντίθεση με το όριο του 3% των πληρωμών του γερμανικού χρέους, σήμερα το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η Παγκόσμια Τράπεζα απαιτούν από τα χρεωμένα κράτη πληρωμές του χρέους τους μέχρι 15-25% των εσόδων τους από τις εξαγωγές.
Η «στρατηγική» αυτή αποπληρωμής των δανείων στην Ελλάδα, είναι το λιγότερο εγκληματική αφού απαιτεί να θέσει το βάρος της προσαρμογής αποκλειστικά και μόνο, στο να καταστήσει την οικονομία της πιο ανταγωνιστική μέσω της ανθρωποκτόνου λιτότητας, της μαζικής ανεργίας και τις περικοπής των μισθών αλλά χωρίς τους πιστωτές, όπως την Γερμανία, πρόθυμους να αγοράσουν περισσότερο από τις εξαγωγές της.
Ξεχνώντας όμως όλα τα ανωτέρω τεκταινόμενα προς όφελος και μόνο των σιχαμερών διεθνών Σάϋλωκ, έρχεται ο αηδιαστικός Ούνος υπουργός των Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε και εκτοξεύει ύβρεις προς την ευεργέτιδά του Ελλάδα δηλώνοντας: «Εμείς οι Γερμανοί δεν μπορούμε να πληρώσουμε τα λάθη των Ελλήνων». Και κανένας από το βρωμερό, κακουργηματικό και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, του «Αυτή είναι η Ελλάδα» και του «Μαζί τα φάγαμε», δεν του υπενθύμισε πως ειδικά οι Γερμανοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όταν απευθύνονται στην Ελλάδα ζητώντας να αφαιρεθεί από τον Έλληνα η ψυχή για να διασφαλισθεί το χρέος που οι ίδιοι ως αυτουργοί τεχνηέντως δημιούργησαν και τρωγοπίνουν με τις σάρκες του ελληνικού Λαού από τον οποίο, κατά την λαϊκή ρήση, «εκεί που του χρώσταγαν του παίρνουν και το βόδι.»
Κανένας από τα πολιτικά ανδρείκελα ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟΝΙΣΕ ότι το χρέος δεν είναι του Έλληνα πολίτη αλλά όλων των εγκληματιών τοκογλύφων και των αδίστακτων γερμανικών τραπεζών που τζογάριζαν στην ομερτά των κακοποιών πολιτικών αρχών της χώρας.
Κανένα πολιτικό ξόανο δεν του έστειλε το μήνυμα πως ο ελληνικός λαός δεν ξεχνά τις θηριωδίες τους, για τις οποίες αρνούνται να πληρώσουν τις οφειλόμενες αποζημιώσεις. Ούτε του είπε κανείς, από το διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας, πως ακόμη και σήμερα η Γερμανία, που παριστάνει τον τιμητή, είναι υπόλογη για την οικονομική εξαθλίωση της χώρας και την συντελούμενη γενοκτονία, αφού δωροδοκώντας δοσίλογους κυβερνητικούς παράγοντες κλέβει τον εθνικό πλούτο της Ελλάδας και μετερχόμενη ανήθικες μεθόδους κάνει «λάθη», πουλώντας μας υποβρύχια που γέρνουν και τανκς με ρωγμές στην οροφή!!!
Κανείς από τις εθνομηδενιστικές, ανθελληνικές Κυβερνήσεις της χώρας μας αλλά και τις υπόλογες Κυβερνήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μίλησε μέχρι σήμερα, στον Ελληνικό λαό, για το μεγάλο χρέος της Γερμανίας....Αυτό το χρέος οφείλει σήμερα να διεκδικεί η κυβέρνηση και έχει την υποχρέωση η Γερμανία άμεσα και να το αποδώσει….
Η Γερμανία μας οφείλει και εμείς Διεκδικούμε: ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ…….
1. Την καταβολή του υπολοίπου των Επανορθώσεων από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο αξίας περίπου 275 εκατομμυρίων ευρώ!
2. Την άμεση εξόφληση του Αναγκαστικού «Δανείου» που οι κατοχικές δυνάμεις υποχρέωσαν τη χώρα μας να τους παράσχει, από την υποτιθέμενη Τράπεζα της Ελλάδος των Ρότσιλδ, ύψους 3,5 δις δολαρίων σε τιμές του 1944, σημερινής αξίας περίπου 14 δις ευρώ μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων συντήρησης των στρατευμάτων κατοχής!
3. Τις επανορθώσεις που μας επιδίκασε η Διεθνής Διάσκεψη Ειρήνης των Παρισίων το 1946 για τις τεράστιες ζημιές και πολλαπλάσιες βλάβες που προξένησαν τα ναζιστικά στρατεύματα στην υποδομή της χώρας μαςτην απώλεια κυρίως σκαφών (βομβαρδισμοί, τορπιλισμοί, βυθίσεις, αιχμαλωσία) κατά την περίοδο ουδετερότητας της Ελλάδος στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, πριν την επίθεση Ιταλίας και Γερμανίας εναντίον μας!
4. Τις αποζημιώσεις προς τα θύματα των ναζιστικών στρατευμάτων κατοχής και τις οικογένειές τους, στους κατοίκους εκατό περίπου πόλεων και χωριών που έγιναν ολοκαύτωμα, καθώς και για τα εγκλήματα σε βάρος του άμαχου πληθυσμού...
5. Την άμεση επιστροφή των αρχαιολογικών και θρησκευτικών μας θησαυρών, που αφαίρεσαν τα στρατεύματα κατοχής από τα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους.
Κατόπιν των ανωτέρω, απευθυνόμενοι στους απανταχού εχθρούς του Έθνους μας, τους τονίζουμε ότι: ΤΟΥΤΗ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!! Τους υπενθυμίζουμε δε ότι, οι παππούδες μας και οι πατεράδες μας είπαν ΟΧΙ σε δύο σιδερόφρακτες αυτοκρατορίες και πως ιδιοκτήτες του τόπου μας είμαστε εμείς και κανείς άλλος. Μέσα μας τρέχει ηρώων αίμα και είμαστε απόγονοι μαρτύρων από τους τάφους των οποίων ανθίζει η πίστη στην ύπαρξη του γένους μας και αυτή μας φλογίζει. Εδ ζει, αναπνέει και πάλλεται η ιδέα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και η απάντησή μας, στα όποια σαρκοβόρα σχέδιά σας, είναι μία, γενναία και αποφασιστική: «Το δε την πόλιν σοι δούναι, ουκ εμόν εστίν ούτ’ άλλου των κατοικούντων ενταύθα. Κοινή γαρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν μη φειδόμενοι της ζωής ημών»!!!
Οδυσσέας Τηλιγάδας

ΕΔΩ: ΟΙ ΒΑΚΧΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΧΘΕΣ ΣΤΑ ΣΑΝΑ...

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Η γελοία και επικίνδυνη οργή με τα “κατηχητικά” της Χρυσής Αυγής.

Γράφει ο Ναπολέων Λιναρδάτος
Τίποτα δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό των ΜΜΕ όταν τους δίνεται η ευκαιρία να αναπαράγουν τις μεταπολιτευτικές τους δεισιδαιμονίες. Ο αριστερισμός είναι το όπιο της ελληνικής δημοσιογραφίας.    
Με τίτλο «Η διάβρωσις των παίδων από τη Χρυσή Αυγή» Τα Νέα για δεύτερη μέρα κάλυπταν το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή διοργανώνει εκδηλώσεις και μαθήματα για τα παιδιά των οπαδών της. Στα Νέα θα διαβάζουμε: «Κατακραυγή προκάλεσε το «κατηχητικό» της Χρυσής Αυγής σε μαθητές δημοτικού. Κυβέρνηση και αντιπολίτευση καταδίκασαν την ενέργεια, ενώ η οργάνωση, η οποία αρχικά επιχείρησε να υποβαθμίσει το ζήτημα και να μιλήσει για προπαγάνδα των μέσων ενημέρωσης «για ένα μάθημα ελληνικής μυθολογίας», στη συνέχεια προανήγγειλε κύκλο «μαθημάτων Ιστορίας». Την ίδια στιγμή ακαδημαϊκοί λένε στα «ΝΕΑ» ότι οι γονείς δεν έχουν δικαίωμα να οδηγούν μαθητές σε παράλληλη διαπαιδαγώγηση και αμφισβήτηση των θεσμών.»
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι αυτών των “ρεπορτάζ” είναι τα σχόλια των ειδικών, οι οποίοι, εν ολίγοις, υποστηρίζουν ότι σε μια ελεύθερη κοινωνία δεν είναι δυνατόν οι γονείς να αποφασίζουν τι μαθαίνουν τα παιδιά τους. Στις ελεύθερες κοινωνίες η διαπαιδαγώγηση των παιδιών σου είναι αρμοδιότητα του κράτους και των ειδικών του. Παρεμπιπτόντως, ακριβώς την ίδια άποψη για την παιδεία έχει και η Χρυσή Αυγή, μόνο που θέλει να αντικαταστήσει τους ειδικούς του μεταπολιτευτικού καθεστώτος με τους δικούς της.
Η γελοία υπόθεση με την γελοία αντίδραση και οργή του μεταπολιτευτικού καθεστώτος ξεχειλίζει με ειρωνεία και υποκρισία. Καταρχήν ειρωνεία γιατί οι ειδικοί που δήθεν είναι τόσο ευαίσθητοι για την δημοκρατία χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο και τρόπο σκέψης που γέννησαν και καθιέρωσαν τα καθεστώτα από τα οποία υποτίθεται προσπαθούν να μας προστατέψουν. «Την υποχρέωση της Πολιτείας να ελέγξει το περιεχόμενο των προγραμμάτων της Χρυσής Αυγής επισημαίνει ο πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου Κωστής Παπαϊωάννου» διαβάζουμε στα Νέα. Και «ο δικηγόρος Αγης Τάτσης (σ.σ. κανένας άνεργος δικολάβος θα είναι), ο οποίος έχει ασχοληθεί με υποθέσεις οικογενειακού δικαίου, τονίζει ότι είναι ευθύνη της Πολιτείας να επιβλέπει χώρους όπου υπάρχουν παιδιά». Ενώ στο ίδιο “ρεπορτάζ” ο  Παντελής Κυπριανός, καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Πατρών, θα συμπληρώσει «Τα παιδιά δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται σαν υποζύγια αμφισβήτησης των θεσμών.»
Αν έχεις αποδεχτεί, όπως οι παραπάνω, την αυθεντία του κρατικού μηχανισμού στο να ελέγχει με το ποιες αρχές και αξίες μεγαλώνουν τα παιδιά σου, τότε ο δρόμος προς την τυραννία έχει ανοίξει, γιατί η πρώτη και ουσιαστική προϋπόθεση για ένα τέτοιο καθεστώς είναι η απαξίωση και αργότερα η ποινικοποίηση της ατομικής σκέψης, ευθύνης, πρωτοβουλίας και διαφορετικότητας. Αν έχουμε αποδεχθεί ως κοινωνία μια τέτοια αρχή, το μόνο που μένει να αποφασίσουμε είναι το είδος της τυραννίας - φασιστική ή αριστερή - και κλείνουμε το θέμα στις επόμενες και τελευταίες εκλογές.
Αλλά δεν θα ήταν ένα θέμα που απασχόλησε τόσο έντονα το μεταπολιτευτικό κατεστημένο χωρίς να εμπεριέχει ισχυρές δόσεις υποκρισίας. Τα ΜΜΕ και οι ειδικοί του καθεστώτος θέλουν να πιστέψουμε ότι αντέδρασαν με αυτόν τον ατυχή τρόπο γιατί είναι τόσο ευαίσθητοι στα θέματα δημοκρατίας και ελευθερίας και αποστρέφονται μετα βδελυγμίας τους σπόρους του ολοκληρωτισμού. Θα μπορούσαμε να το πιστέψουμε αυτό, αλλά στην Ελλάδα ζούμε.
Υπάρχει ένα κόμμα στην Ελλάδα (σ.σ. το κόμμα του μίσους και της τεμπελιάς) που υποστηρίζει ανοιχτά και χωρίς ενδοιασμούς το δικό του είδος τυραννίας, δεν αναγνωρίζει το ελληνικό σύνταγμα και νόμους και με ομάδες κρούσης ασκεί βία όποτε και όπως θέλει. Παρεμπιπτόντως, η νεολαία του εν λόγω κόμματος  σε συνέδριο της αποφάσισε «σε συνεργασία με το Κόμμα, την παρέμβαση της ΚΝΕ στις μικρές ηλικίες που βρίσκονται στην προσχολική ηλικία και το Δημοτικό, στο Γυμνάσιο, στα παιδιά της εργατικής τάξης και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, των νέων ζευγαριών, αξιοποιώντας όλες τις μορφές.»
Αυτές οι εκδηλώσεις του ΚΚΕ για κάποιο λόγο δεν επέσυραν ίχνος οργής από Μέγα, Νέα, Έθνος, Καθημερινή, Βήμα και τους ειδικούς. Ο ναζισμός είχε περίπου 50 εκατομμύρια θύματα. Ο κομμουνισμός περίπου 100 εκατομμύρια θύματα - αλλά δεν μετράνε γιατί ήταν για καλό σκοπό. Το Μέγα συμπεριέλαβε το ΚΚΕ στα «δημοκρατικά κόμματα» που κατέκριναν τα “κατηχητικά” της Χρυσής Αυγής. Θυμάμαι την περσινή ανακοίνωση του κατά το Μέγα «δημοκρατικού» ΚΚΕ για το θάνατο του κόκκινου δικτάτορα της Βόρειας Κορέας: «Η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην ΚΕ τουΚόμματος Εργατών Κορέας, στην ηγεσία της ΛΔ Κορέας και στο λαό της για το θάνατο του ΚιμΓιονγκ Ιλ, Γενικού Γραμματέα του Κόμματος Εργατών Κορέας»
Στην Βόρεια Κορέα για την καλύτερη διαπαιδαγώγηση όλης της οικογένειας τα βασανιστήρια στα στρατόπεδα συγκέντρωσης γίνονται δημόσια, όπου τα μέλη της οικογένειας του θύματος καλούνται να παρακολουθήσουν το βασανισμό του/της συζύγου, του πατέρα, μάνας ή του παιδιού. Μιας και το πολιτικό “έγκλημα” θεωρείτε οικογενειακό, σε περίπτωση εγκυμοσύνης, ποινή επιβάλλεται και στα αγέννητα μωρά. Υπάρχουν επιβεβλημένες εκτρώσεις των “ένοχων μωρών”. Οι μητέρες που διαμαρτύρονται εκτελούνται.
Όλα αυτά ίσως να ακούγονται αρνητικά σε όλους εμάς, που αντίθετα από το Μέγα ή Τα Νέα, δεν έχουμε την βαθυστόχαστη ανάλυση που θα μας επέτρεπε να διακρίνουμε τις γκρίζες ζώνες ανάμεσα στα διάφορα συστήματα τυραννίας. Εξάλλου ας μην ξεχνάμε ότι στην Βόρεια Κορέα μπορεί να μην ξέρεις που είναι το παιδί σου, αλλά το κράτος πάντα ξέρει.  

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Καραμανλής - Τσίπρας, Το αναπόφευκτο ειδύλλιο.

Γράφει: ο Ναπολέων Λιναρδάτος

Εάν είσαι ο Τσίπρας είναι πολύ δύσκολο να μην συμπαθείς τον Κώστα Καραμανλή. Για να είμαστε πιο ακριβείς, αν είσαι ο Τσίπρας είναι δύσκολο να μην έχεις φαντασιώσεις για μια πενταετία όπως του Κώστα Καραμανλή.
Κάποτε, πριν η Ελλάδα μπει για τα καλά στην κρίση, τότε, γύρω στο 2009, που οι φόβοι ήταν για μια ύφεση και μια αύξηση κάπως της ανεργίας η θέση του κ. Τσίπρα ήταν να διορίσει 100.000 στο δημόσιο. Σημαντικό νούμερο πράγματι οι 100.000 διορισμοί, αλλά καμία σχέση με τους αριθμούς που είχε ήδη επιτύχει ο Κώστας Καραμανλής. Σε ρεπορτάζ των Νέων διαβάζουμε «ένα δεύτερο Δημόσιο δημιούργησε η ΝΔ στα πέντε χρόνια της διακυβέρνησης Καραμανλή, στήνοντας βιομηχανία προσλήψεων που ξεπέρασαν τις 865.000. Οι περισσότερες μάλιστα από τις μισές - 57% - έγιναν με αδιαφανείς διαδικασίες εκτός ΑΣΕΠ καθώς αφορούσαν συμβασιούχους έργου ή ορισμένου χρόνου. Αντιθέτως το μόνιμο προσωπικό, η πρόσληψη του οποίου γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια, περιοριζόταν στο 19%.» Καλές οι 100.000 προσλήψεις του Τσίπρα αλλά πως μπορούν να συγκριθούν με τις 865.000 του Κώστα της επανιδρύσεως του κράτους;
Οι δαπάνες στα πλαίσια της επανιδρύσεως του κ. Καραμανλή ακολούθησαν παρόμοιους ρυθμούς με αυτούς των προσλήψεων. Οι δαπάνες του κράτους την χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων ήταν 59,7 δις ευρώ. Ήταν ένα ρεκόρ δαπανών λόγω της σπατάλης και της λαμογιάς επ’ ευκαιρίας της διοργάνωσης. Όμως αυτό το ρεκόρ θα ξεπεραστεί μόλις σε πέντε χρόνια, και το 2009 οι δαπάνες θα έχουν εκτιναχθεί στα 89,5 δις ευρώ, μια τρομακτική αύξηση του 50%. Εκείνη την χρονιά της επανίδρυσης το ελληνικό δημόσιο για να καλύψει μόνο και μόνο τις δαπάνες του χρόνου είχε δανειστεί το απίστευτο ποσό των 24 δισεκατομμυρίων ευρώ. Σε αυτό το ποσό δεν περιλαμβάνονται τα άλλα δεκάδες των δισεκατομμυρίων ευρώ που δανείστηκε για να αναχρηματοδοτήσει προηγούμενα δάνεια.
Δεν ξέρουμε αν η ομάδα επανίδρυσης του κ. Καραμανλή έκανε χρήση αναβολικών, αλλά η αλήθεια είναι ότι έσπασε κάθε ολυμπιακό ρεκόρ σπατάλης.
Είναι επίσης γνωστό ότι ο κ. Τσίπρας θέλει μια Έλλαδα με ανοιχτά σύνορα όπου όποιος θέλει μπαίνει και μένει. Και σε αυτό τον τομέα ο κ. Τσίπρας θα είναι δεύτερος μιας και ο κ. Καραμανλής ήταν φυσικά πρώτος. Η Ελλάδα θα γίνει πραγματικά ξέφραγο αμπέλι και κατά την διάρκεια της πενταετίας κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες θα εισβάλουν ανενόχλητοι. Θα είναι η εποχή που ο αρμόδιος υπουργός, ο κ. Παυλόπουλος, θα ευχαριστεί δημόσια τους λαθρομετανάστες που επιλέγουν την Ελλάδα. Από τηλεοράσεως άλλοι υπουργοί του κ. Καραμανλή θα καταγγέλλουν τους κατοίκους του Άγιου Παντελεήμονα για... ρατσισμό.
Αν ο κ. Τσίπρας ονειρεύεται μια Ελλάδα όπου οι μπαχαλάκηδες μπορούν να βγουν ανά πάσα στιγμή και να κάψουν και να καταστρέψουν ότι βρουν μπροστά τους χωρίς τον παραμικρό φόβο ότι το κράτος θα επιβάλλει την τάξη και τον νόμο, τότε και πάλι έρχεται δεύτερος. Κατά την διάρκεια της πενταετίας η Ελλάδα θα είναι μια Ντίσνεϊλαντ για τα παιδιά με τις μολότοφ. Το αποκορύφωμα της ανομίας θα είναι το κάψιμο της Αθήνας το 2008 όπου και πάλι ο αρμόδιος υπουργός, ο κ. Παυλόπουλος, θα πει το ιστορικό: «Περισσότερα είναι τα κτίρια που δεν καίγονται από εκείνα που καίγονται».
Δεν είναι τυχαίο που ο κ. Καραμανλής και ο κ. Τσίπρας θαυμάζουν το ίδιο πολιτικό - τον Ανδρέα Παπανδρέου. Είναι ο άνθρωπος που έφτιαξε την σημερινή Ελλάδα της οποίας την τραγική κρίση βιώνουμε σήμερα. Πριν από 30 χρόνια, το 1983, ο Χάρρυ Κλυν στην παράσταση  «Αλλαγή και πάσης Ελλάδος» έκανε μια προφητεία εξαιρετικής ακρίβειας. Είπε «Εδώ και δύο χρόνια (εννοεί το 1981 που το ΠΑΣΟΚ έγινε Κυβέρνηση) έχει αρχίσει το μεγάλο κακό, που θα μετατρέψει σιγά-σιγά τους Έλληνες σε λαό πιθήκων, σε λαό ψηφοφόρων, δημοσίων υπαλλήλων, καταναλωτών, κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών, κομπιναδόρων και συνδικαλισταράδων. Σε είκοσι-τριάντα χρόνια από σήμερα Ανδρέας Παπανδρέου μπορεί να μην υπάρχει. Θα υπάρχει όμως μια Ελλάδα πτωχευμένη κι ένας λαός στα όρια της οικονομικής και της ηθικής εξαθλίωσης»
Σε αυτή την Ελλάδα μπορεί να μην έχεις πετύχει απολύτως τίποτα στην ζωή σου, μπορείς να μην έχεις καν συμπληρώσει οκτάωρο πραγματικής εργασίας, αλλά τίποτε από όλα αυτά δεν σου δημιουργεί την παραμικρή υποψία ότι ίσως δεν κάνεις για πρωθυπουργός. Οι κύριοι Καραμανλής και Τσίπρας ως γνήσια παιδιά της Αλλαγής είναι φυσικό να χαίρουν αμοιβαίου σεβασμού και αλληλοεκτίμησης. Παιδιά του κομματικού σωλήνα που δεν ξέρουν τι θα πει δουλειά, ζουν τον μύθο τους στην Ελλάδα που ακόμα εκτρέφει μια διεφθαρμένη και ανίκανη πολιτική τάξη.

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ "ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ" ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ....


To σκάνδαλο της Χαλκιδικής: Χρυσός και χαλκός. Έρευνα του FRANCE2 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFb7jUyDbzC0tm_O2j2uFq80iI77F7lfTjwdP7H8gmoP0Uk__46hS_XYUNfb551YNZn4VMkyTcjW0f-8jJUqe-nhxogoj6xxrN7AipXSi4axaGXrU1FO0mGvVVLwBBxh_y88xSaTISY0bk/s640/1.png

Από GBAL 
Το βίντεο προέρχεται από το Γαλλικό κανάλι FRANCE2 και  είναι εξόχως αποκαλυπτικό για το τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Αναφέρεται στο θέμα της Καναδικής εταιρείας ELDORADO GOLD  και την επένδυση χρυσού στην Χαλκιδική. Αναφέρεται ακόμη σε ένα μικρό δώρο του Ελληνικού κράτους προς την Καναδική εταιρεία, αξίας ενός(1) Ευρώ, δηλαδή για ένα ολόκληρο δάσος, αξίας 1 Ευρώ(!!!!!!!) . Ένα δάσος που δεν έχει δένδρα για εκμετάλλευση, αλλά χαλκό, εκατοντάδες χιλιάδες τόνοι χαλκού, που δεν χρειάζεται και πολύ να σκάψεις, είναι στην επιφάνεια σχεδόν του εδάφους, 
αξίας πολλών δισσεκατομυρίων. 
Και πίσω από όλα αυτά, αναφέρεται ένα όνομα: Χρήστος Πάχτας. Τι συμβαίνει λοιπόν; Δέστε το ρεπορτάζ του Γαλλικού καναλιού, το οποίο είναι και με Ελληνικούς υπότιτλους και θα καταλάβετε. Άχ πατρίδα!..
TO NTOKYMANTEΡ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ: "ΚΥΡΙΕ ΠΑΧΤΑ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ";
ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ: "ΚΥΡΙΕ ΠΑΧΤΑ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ";
Συντάχθηκε απο τον/την Makelaris Στις 17 Φεβρουαρίου 2013 - 22:11.

paxtas
Συγκλονιστικό ρεπορτάζ της εκπομπής "Envoye Special" του δεύτερου Γαλλικού καναλιού για το ασύληπτο ξεπούλημα στη Χαλκιδική.
"Γι περισσότερα π 35 χρόνια κρυβαν μ τν καλύτερο τρόπο τνρυκτ πλοτο τς λλάδος. Τώρα πο πλέον τ φησαν ν μαθευτπουλον τν γ μ τν παίσχυντη δικαιολογία τς δημιουργίας θέσεωνργασίας.
Γιατς τς κινήσεις χρειάζονται γραικύλοι κα μισέλληνες πο κατόρθωσαν νπλανήσουν τος νθρώπους π σειρ τν. Σ ατν τν κίνηση πρωταγωνιστς εναι  Χρστος Πάχτας κπρόσωπος το πεχθος εδους τν προδοτν τς πολυβασανισμένης λλάδος.
Τ Μέσα Μαζικς ξαθλιώσεως  λλις βοθροκάναλα, παιξαν κι ατ τνπουλο όλο τους γιατν τν θνικ πώλεια κα καταστροφ τοπεριβάλλοντος (συγκρίνετε τ λόγια το θνικο προδότη κα καταστροφέα ΓΑΠ γι πράσινη νάπτυξη κα τν νθέλληνα Α. Σαμαρ), μ ναδεικνύοντας τθέμα φήνοντας τος λιγοστος νθρώπους τς περιοχς ν λθουν ντιμέτωποι μ τος νεγκέφαλους τν ΜΑΤ στν προσπάθεια ν διεκδικήσουν τ δικαιό τους.
λοι σοι γνώριζαν (δημοσιογράφοι κα μή) κα δν δημοσίευσαν τ θέμα, μαζμ τος ναλώσιμους πραιτωριανος τν ΜΑΤ νήκουν στν δια κατηγορία τν προδοτν κα μαυραγοριτν".
(Σχόλιο στο youtube κι όχι αναφορά του site. Το αναδημοσιεύουμε για να αντιληφθούμε τι πιστεύουν κάτοικοι της περιοχής για τον Πάχτα και την τεράστια επένδυση που ξεπουλάει την πατρίδα)

28.12.12
«Πόσα πήρες» ρώτησε Γαλλίδα δημοσιογράφος στον Πάχτα για τα Χρυσωρυχεία στην Χαλκιδική
Το Γαλλικό κρατικό τηλεοπτικό κανάλι France2, στην εκπομπή του «Ειδικός απεσταλμένος», παρουσίασε μια εκπομπή για την Ελλάδα, με τίτλο «Ελλάδα: Το μεγάλο ξεπούλημα». Το κανάλι είναι πανεθνικής εμβέλειας και την συγκεκριμένη εκπομπή, εγκυρότατη, την βλέπουν εκατομμύρια τηλεθεατές.
Στα 25 περίπου λεπτά της εκπομπής γίνεται εκτενής αναφορά για τα περιουσιακά στοιχεία και την κληρονομιά που έβγαλε η χώρα μας κυριολεκτικά στο σφυρί (νησιά, λιμάνια, παλάτια, ακόμα και μεταλλεία), καθώς και για τις κακοδαιμονίες μας.
Το τελευταίο μέρος της εκπομπής (αυτό που προβάλλουμε) αφορά την πονεμένη ιστορία των μεταλλείων χρυσού στην Χαλκιδική και τον σκοτεινό ρόλο του Χρήστου Πάχτα σ’ αυτήν.  
«Πόσα πήρες;», τον ρωτά η δημοσιογράφος κι αυτός εθίγη, η τιμή του δηλαδή (κυριολεκτικά, όπως επεσήμανε εύστοχα ένα άλλο blog) και σταμάτησε την συνέντευξη. 
 
Όταν ο Πάχτας διέκοψε τη συνέντευξη με τους Γάλλους

ΒΙΝΤΕΟ-Όταν ο Πάχτας διέκοψε τη συνέντευξη με τους Γάλλους
 Το συνεργείο του τηλεοπτικού σταθμού France 2 είχε κανονίσει συνέντευξη με τον δήμαρχο Αριστοτέλη και πρώην υπουργό Χρήστο Πάχτα. Όταν η δημοσιογράφος ρώτησε για το "σκάνδαλο διαφθοράς" (όπως η ίδια είπε), η συνέντευξη... διεκόπη. Το ρεπορτάζ του γαλλικού καναλιού αφορά στα ακίνητα του δημοσίου που πρόκειται να πωληθούν και ο τίτλος του ρεπορτάζ είναι: Η Ελλάδα προς πώληση.
Ιδιαίτερη μνεία στο ρεπορτάζ γίνεται και στα μεταλλεία χρυσού Χαλκιδικής. Η δημοσιογράφος ρώτησε τον κύριο Πάχτα για το "σκάνδαλο διαφθοράς". Θα δείτε την απάντηση του στο 23ο λεπτό (Το βίντεο είναι στα γαλλικά)

ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΤΟΥ ΠΑΧΤΑ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΧΤΕΣ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ" ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

Από December Riots

 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2Z_vCIQEwwut4HuvgX9qSvJhgT1GJsd60xt7j1hyphenhyphen8ODiN8B_MfAFTDpCrKsNa_XBvLI-_5S9FHYgh0DZatay_8ymHjNiZC0dHSMhzYt0GBj9Z89MEx920-e4Qfl6iAPqGKItNxSovE_8/s400/25ce25a725cf258125ce25ae25cf258325cf258425ce25bf25cf258225ce25a025ce25ac25cf258725cf258425ce25b125cf2582.jpg
 
Σε ρεπορτάζ του ENVOYE SPECIAL της FRANCE 2 που υπογράφουν οι Αlexia Kefalas, Michel Tardy, Olivier Leplant, και προβλήθηκε το βράδυ της Παρασκευής, εμφανίστηκε και ο αμίμητος Χρήστος Πάχτας, γνωστό "στέλεχος" του "μαζί-τα-φάγαμε" ΠΑΣΟΚ, του κόμματος που ξεπούλησε την πατρίδα. Το θέμα ήταν η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, η καταστροφή του δάσους στις Σκουριές, στα πλαίσια μιάς γενικότερης έρευνας για την οικονομική κρίση που οδηγεί στο ξεπούλημα της χώρας. 
Οταν η Alexia Kefalas έκανε μια πολύ απλή, απλούστατη, ερώτηση στον θρασύτατο Χρήστο Πάχτα (γνωστό και από το σκάνδαλο Στέγγου που είχε αποκαλύψει ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος) για το τι απαντά στις κατηγορίες που του προσάπτουν οι ακτιβιστές της Χαλκιδικής για οικονομικά σκάνδαλαhttp://www.previewshots.com/images/v1.3/t.gif(όπως την "εξυπηρέτηση" στην TVX GOLD που φέσωσε με 20 εκατομμύρια ευρώ τους 'Ελληνες φορολογούμενους), ο Πάχτας έβγαλε το μικρόφωνο και διέκοψε τη συνέντευξη γιατί "εθίγη" η "τιμή" του-μάλλον κυριολεκτικά και όχι μεταφορικά (LOL).
Τέτοια έλλειψη ψυχραιμίας ο τρισμέγιστος δήμαρχος Αριστοτέλη! Γιατί άραγε; Αφού δεν έχει τίποτα να κρύψει...

Ο ΨΥΧΑΡΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ...


Του Ναπολέωντος Λιναρδάτου

Ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη (ΔΟΛ) έχει ενορχηστρώσει μια πρωτοφανή επιχείρηση προπαγάνδας υπέρ του αντισυνταγματικού νόμου Ραγκούση. Όπως πάντα το πρώτο θύμα είναι η αλήθεια.
Εάν είσθε αναγνώστης του Βήματος και των Νέων τις τελευταίες εβδομάδες η σκέψη σας θα είχε βομβαρδιστεί με τα παρακάτω δημοσιεύματα.  
20 Ιανουαρίου, Το Βήμα, τίτλος: «Γεννημένοι Έλληνες» χωρίς ταυτότητα. Ένα δακρύβρεχτο “ρεπορτάζ” του Βήματος όπου μαθαίνουμε το πόσο πολύ Έλληνες αισθάνονται ο Μποντιγκάο, η Μάινα-Κίνιουα και ο Μοχάμεντ Αμπουλέλα. Οι ιστορίες πάντα είναι προσωπικές και πάντα έχουν επιλεχθεί τα καλύτερα παιδιά με τις πιο αξιολάτρευτες φωτογραφίες που νομίζεις ότι ήρθαν από κατάλογο διαφημιστικής εταιρίας. Παρεμπιπτόντως, στο ρεπορτάζ μαθαίνουμε και ένα στοιχείο, με το νόμο Ραγκούση μπορούσαν να αποκτήσουν την ελληνική υπηκοότητα 200.000 με 250.000 μετανάστες. Λεπτομέρειες.
31 Ιανουαρίου, Τα Νέα, τίτλος: Τριγμοί για τις αλλαγές στην απόκτηση ιθαγένειας. Εδώ οι φωτογραφίες των νεαρών εφήβων έχουν αντικατασταθεί με φωτογραφίες χαμογελαστών παιδιών - για ακόμα πιο δακρύβρεχτα “ρεπορτάζ”. Στο “ρεπορτάζ” υπάρχουν και δηλώσεις του πρώην υπουργού Γιάννη Ραγκούση. «Πόσο εθνικά και κοινωνικά παραδεκτό είναι να παραδίδεις αυτά τα παιδιά ομήρους στη Χρυσή Αυγή για τα 18 πρώτα χρόνια της ζωής τους.» Και «ιθαγένεια στα 18 είναι σενάριο ακροδεξιό». Ειλικρινά δεν γνώριζα ότι η Χρυσή Αυγή ήθελε να ελληνοποιήσει όλους τους μετανάστες στα 18. Όμως αυτή η δήλωση Ραγκούση φαίνεται ότι θα αποτελέσει την εκδοτική γραμμή των επόμενων «ρεπορτάζ». Για τον κ. Ραγκούση, Τα Νέα και Το Βήμα, η πάσα διαφωνία με τον νόμο Ραγκούση ή με την ιδέα να γίνονται όλα τα παιδιά που έρχονται ή γεννιούνται στην Ελλάδα αυτομάτως “Έλληνες”,  σημαίνει απαραιτήτως ότι είσαι ρατσιστής, χρησαυγίτης και γενικά μισαλλόδοξος.
3 Φεβρουαρίου, Το Βήμα, τίτλος: «Είμαστε Έλληνες, τέλος». Στο “ρεπορτάζ” «Ενας γεροδεμένος νεαρός με μαύρο δέρμα, γύρω στα δύο μέτρα, ετοιμάζεται να κατηφορίσει τις σκάλες στον σταθμό του μετρό στα Σεπόλια  ...«Your papers, please» («Τα χαρτιά σας, παρακαλώ») αναφωνεί το όργανο της τάξης, αλλά η απάντηση του πιτσιρικά, που έχει μόλις απελευθερωθεί από τον δυνατό ήχο της μουσικής, είναι αποστομωτική: «Ελληνας είμαι. Πηγαίνω στην προπόνηση». Ακολουθούν στιγμές αμηχανίας, ο αστυνομικός απολογείται και απομακρύνεται...»
Τραυματική η εμπειρία πράγματι για τον «γεροδεμένο νεαρό με μαύρο δέρμα», με τον αστυνομικό που απολογείται και απομακρύνεται.
6 Φεβρουαρίου, Τα Νέα, τίτλος: Πόσο Ελληνόπουλα είναι αυτά τα παιδιά; Αυτή τη φορά ο κ. Ψυχάρης τα δίνει όλα βάζοντας το “ρεπορτάζ” στην πρώτη σελίδα συνοδεύοντας το, πάλι στην πρώτη σελίδα, από το κύριο άρθρο «Τα παιδιά μεταναστών και το στοίχημα.» Το θέμα καλύπτεται, φυσικά από την πολύ συγκεκριμένη οπτική, στις πρώτες πέντε σελίδες τις εφημερίδας! Σημειωτέον δε, ότι όλες αυτές τις μέρες που το Βήμα και τα Νέα “καλύπτουν” το θέμα δεν έχει προκύψει καμία είδηση από τότε που βγήκε η απόφαση του ΣτΕ. Απλά ο κ. Ψυχάρης επιλέγει τα “ρεπορτάζ” καθαρά για λόγους επηρεασμού της κυβέρνησης ενόψει του νέου νόμου για την ιθαγένεια.
9 Φεβρουαρίου, Τα Νέα, τίτλος: Σωστή ή λάθος η απόφαση του ΣτΕ. Για αυτό το σκοπό τα Νέα ρωτούν τέσσερις ανθρώπους που όλοι κατά διαβολική σύμπτωση έχουν την ίδια άποψη. Ο συγγραφέας Μάρκαρης που τον ανησυχεί «η διανοητική μας μιζέρια», η Τάμιλα Κουλίεβα, ηθοποιός, που αναρωτιέται «ποιος είναι Έλληνας;», ο γνωστός Σταμάτης Κραουνάκης που πιστεύει ότι «Έλληνες είναι όσοι ζουν ή δουλεύουν εδώ» και ο Πύρρος Δήμας ο οποίος και αυτός κρίνει την απόφαση του ΣτΕ ως λανθασμένη. Ή δεν υπάρχουν άλλες απόψεις επί του θέματος, ή τα Νέα και το Βήμα δημοσιεύουν μόνο τις εκδοτικά επιτρεπόμενες. Επιλέξτε ποια εκδοχή σας φαίνεται η πιο πιθανή.
Χθες, 10 Φεβρουαρίου, Το Βήμα, τίτλος: Πόλεμος για την ιθαγένεια σε κυβέρνηση και κόμματα. Αν δεν διαβάσετε αυτό το “ρεπορτάζ” τουλάχιστον μπορείτε να δείτε περί τίνος πρόκειται από τον τίτλο στο πάνω αριστερό μέρος της σελίδας, «Η Ελλάδα της Ξενοφοβίας». Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εξετάζεται το θέμα του οποίου η ουσία είναι ότι αν η Νέα Δημοκρατία δεν κάνει παρά κάποιες μικρο-αλλαγές στα τυπικά κριτήρια του νόμου Ραγκούση, τότε ασφαλώς έχουμε να κάνουμε με την πλήρη ταύτιση της με την Χρυσή Αυγή.
Στο ίδιο δισέλιδο αφιέρωμα του Βήματος φιλοξενείται και άρθρο του αντιπροέδρου της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης (ΜΚΟ), Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Εδώ να σημειώσουμε ότι η συγκεκριμένη ΜΚΟ φαίνεται να έχει ιδιαίτερους δεσμούς με τον ΔΟΛ του κ. Ψυχάρη. Όπως μαθαίνουμε αυτές οι πολύ καλά προετοιμασμένες φωτογραφίες που επί μέρες χρησιμοποιούν τα Νέα με τους γεμάτους φωτογένεια νεαρούς και παιδιά, προέρχονται από την ίδια ΜΚΟ και είναι μέρος της καμπάνιας της που έχει ως σκοπό την ελληνοποίηση όλων όσων μπαίνουν ή γεννιούνται στην Ελλάδα. Η συγκεκριμένη ΜΚΟ έχει δύο βασικούς σκοπούς όπως μαθαίνουμε στην ιστοσελίδα της, α) την ντε φάκτο νομιμοποίηση όλων όσων εισβάλουν στην Ελλάδα και β) το διαχωρισμό του κράτους με την ορθόδοξη εκκλησία.
Δεν γνωρίζω πόσους κώδικες δημοσιογραφικής δεοντολογίας έχει παραβιάσει ο ΔΟΛ του κ Ψυχάρη με το να γίνει φερέφωνο μιας ακροαριστερής ΜΚΟ. Θυμάμαι πάντως την αγωνία του συγκροτήματος τον Νοέμβριο όταν ο διορισμός ξένων επιτρόπων στις ελληνικές τράπεζες απείλησε προς στιγμήν τα θαλασσοδάνεια του ΔΟΛ και άλλων επί της ουσίας χρεοκοπημένων ΜΜΕ. Τότε στους πρωτοσέλιδους τίτλους του Βήματος διαβάζαμε ότι «Η ασφυκτική εποπτεία στις τράπεζες απειλεί με αφελληνισμό.»
Εκείνον τον Νοέμβριο ο όρος αφελληνισμός έκανε την εμφάνιση του μετά από πολύ καιρό σε καθεστωτικά ΜΜΕ. Βέβαια στην πλειάδα “ρεπορτάζ” των Νέων και του Βήματος για τον νόμο Ραγκούση δεν θα μπορούσε να γίνει αναφορά σ΄αυτόν τον όρο, θα ήταν σύμπτωμα της «Ελλάδας της Ξενοφοβίας.» Από όλα αυτά τα “ρεπορτάζ” λείπουν ορισμένα βασικά ερωτήματα: πότε ακριβώς οι Έλληνες πολίτες αποφάσισαν να έχουν εκατοντάδες χιλιάδες ξένους σε σχολεία και παιδικούς σταθμούς; Πόσα μας κοστίζουν; Αν υπάρχει λογική στην αθρόα εισβολή χιλιάδων λαθρομεταναστών κάθε χρόνο, αν όλα αυτά είναι προς το συμφέρον του Έλληνα πολίτη και αν θέλουμε μια αφελληνισμένη κοινωνία.
Προϋπόθεση για να θέσει κάποιος αυτά τα ερωτήματα είναι ότι αναγνωρίζει την ύπαρξη και συνέχεια ενός ελληνικού έθνους. Φαντάζομαι, όλοι καταλαβαίνουμε την έμμεση πλην σαφή απάντηση των Νέων και του Βήματος του κ. Ψυχάρη επί τους θέματος αυτού.